آمار و روندهای صنعت 2022

[ad_1]

  • این بیماری همه گیر تحول دیجیتال در حال انجام در مراقبت های بهداشتی را سرعت بخشید.
  • در زیر پیش نمایشی از یک گزارش Insider Intelligence Health است، اکوسیستم سلامت دیجیتال. این گزارش را می توانید از اینجا خریداری کنید.
  • آیا در صنعت بهداشت و درمان کار می کنید؟ با تحقیقات مبتنی بر داده، بینش کسب و کار را در مورد آخرین نوآوری های فناوری، روندهای بازار و رقبای خود دریافت کنید.

همه‌گیری ویروس کرونا تحول دیجیتال در حال انجام در مراقبت‌های بهداشتی را تسریع کرد و بیماران و ارائه‌دهندگان به طور یکسان مزایای فناوری و راه‌حل‌های مجازی جدید را دیدند. قرار ملاقات های بهداشتی از راه دور، خدمات نظارت از راه دور بیمار، و پیشنهادات بیمه اصلاح شده توانستند خدمات با کیفیت را با نرخی سریعتر و کم هزینه تر به مصرف کنندگان گسترش دهند.

اما موسسات مراقبت‌های بهداشتی فعلی باید مراقب شرکت‌های بزرگ فناوری باشند که به فضای آنها تجاوز می‌کنند، زیرا شرکت‌هایی از جمله آلفابت، آمازون، اپل و مایکروسافت تلاش می‌کنند تا از طریق رویکردهای متمرکز بر فناوری، مصرف‌کنندگان را از بازیگران سنتی مراقبت‌های بهداشتی منحرف کنند.

در زیر، روندها و دگرگونی‌هایی را که در اکوسیستم مراقبت‌های بهداشتی رخ می‌دهند، بررسی می‌کنیم و آنچه را که بازیکنان سنتی مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند انجام دهند تا از رقبای فناوری بزرگ جلوتر بمانند، بررسی می‌کنیم.

روندهای دیجیتال کلیدی در اکوسیستم سلامت

سلامت دیجیتال چیست؟ در حالی که صنعت مراقبت‌های بهداشتی زمانی که نوبت به راه‌حل‌های دیجیتالی می‌شد به کندی پیش می‌رفت، COVID-19 کل اکوسیستم سلامت از جمله بیمه، ارائه مراقبت‌های بهداشتی و فضاهای دارویی را متحول کرد. ارائه دهندگان به منظور درمان موثر بیماران از راه دور تحت فشار قرار گرفتند تا از فناوری استفاده کنند – از جمله سلامت از راه دور، نظارت بر بیمار از راه دور (RPM) و هوش مصنوعی (AI).

پزشکی از راه دور بخش رو به رشدی از اکوسیستم سلامت دیجیتال است.  - هوش درونی
پزشکی از راه دور بخش رو به رشدی از اکوسیستم سلامت دیجیتال است. هوش درونی

در نتیجه، بیمه‌گران مجبور بودند موانعی را که بیماران و پزشکان را از استفاده از پزشکی از راه دور باز می‌دارد، برطرف می‌کردند – مانند پرداخت‌های مشترک و مسیرهای بازپرداخت نامشخص.

قبل از همه‌گیری، 54 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفتند که اگر به معنای صرفه‌جویی در پول باشد، از سلامت از راه دور استفاده می‌کنند.

تحویل مراقبت های بهداشتی به سرعت به جایگزین های مراقبت از راه دور تبدیل شد زیرا بیمارستان ها و سایر شرکت های مراقبت های بهداشتی مجبور به کاهش مراجعات غیر اورژانسی شدند. نرخ پذیرش سلامت از راه دور قبل از همه‌گیری فقط در حدود 11 درصد بود، اما این درصد تا آگوست 2020 به 36 درصد افزایش یافت.

شرکت‌های دارویی مانند فایزر، مدرنا، و جانسون و جانسون در بحبوحه همه‌گیری به عنوان رهبران تولید واکسن، در کانون توجه قرار گرفتند. و پذیرش سریع فناوری سلامت دیجیتال به نفع آنها ادامه خواهد داد زیرا آنها برای مبارزه با گونه‌های جدید ویروس تلاش می‌کنند – استفاده از هوش مصنوعی به شرکت‌های داروسازی اجازه می‌دهد تا روند کشف دارو را تسریع کنند و به نوبه خود در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

عواملی که به تحول دیجیتالی مراقبت های بهداشتی دامن می زنند

  • هزینه کمتر: قبل از همه‌گیری، 54 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفتند که اگر به معنای صرفه‌جویی در پول باشد، از سلامت از راه دور استفاده می‌کنند. و با ارائه دهندگانی که به دنبال مشاهده مزیت های مستمر از سرمایه گذاری های سلامت از راه دور هستند، احتمالاً هزینه های کمتری را در حرکت رو به جلو حفظ خواهند کرد.
  • دسترسی: تقاضای مصرف کنندگان برای مراقبت های بسیار راحت به شدت افزایش یافته است و تقریباً یک سوم هزاره ها می گویند که رفتن به مراقبت های فیزیکی راحت نیست. از آنجایی که هزاره‌ها بزرگ‌ترین بخش از جمعیت بزرگسال ایالات متحده را تشکیل می‌دهند، ارائه‌دهندگان خدمات راحت مانند مراقبت مجازی و خدمات سلامت دیجیتال آنلاین را افزایش می‌دهند.
  • مدل های مراقبت مبتنی بر ارزش: بیمه‌گران در حال حرکت به سمت مراقبت‌های مبتنی بر ارزش (VBC) هستند و ارائه‌دهندگان را مجبور می‌کنند به جای تعداد خدمات ارائه‌شده، بر نتایج مثبت بیمار تمرکز کنند. و ابزارهای دیجیتال، مانند تجزیه و تحلیل های مجهز به هوش مصنوعی، به بهینه سازی مراقبت بدون کاهش هزینه ها کمک می کنند.

آنچه را که می خوانید دوست دارید؟ اینجا را کلیک کنید تا درباره تحقیقات پیشرو سلامت Insider Intelligence بیشتر بدانید.

پزشکان نیاز به تغییر به سمت مراقبت مبتنی بر ارزش را می بینند.  - هوش درونی
پزشکان نیاز به تغییر به سمت مراقبت مبتنی بر ارزش را می بینند. هوش درونی

چگونه اکوسیستم سلامت تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفت

“عادی جدید” در مراقبت های بهداشتی تا حد زیادی توسط سلامت از راه دور و فناوری دیجیتال ایجاد شده است. بیش از یک سوم مصرف کنندگان تا آگوست سال گذشته از سلامت راه دور استفاده می کردند. و در حالی که افزایش در پذیرش بیشتر به دلیل دستورات در خانه ماندن و فاصله گذاری اجتماعی ایجاد شده است، سلامت از راه دور احتمالاً در حرکت رو به جلو محبوب باقی خواهد ماند.

علاوه بر این، بهداشت از راه دور راه حلی ممکن برای کمبود ارائه دهندگان قریب الوقوع است – ایالات متحده ممکن است تا سال 2032 با کمبود 122000 پزشک و تا سال 2025 شاهد کمبود 670000 کارمند مراقبت های بهداشتی از جمله پرستاران باشد.

سلامت از راه دور همچنین ثابت کرده است که هزینه های پزشکی را کاهش می دهد و بازدیدهای غیر ضروری بیمارستان را محدود می کند. به همین دلیل، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی از راه دور را به عنوان وسیله ای برای ارائه مراقبت از راه دور با کیفیت بالا تا مدت ها پس از همه گیری ادامه خواهند داد. علاوه بر بهره مندی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، سلامت از راه دور نیز یک گزینه محبوب در میان مصرف کنندگان خواهد بود، زیرا پذیرش همچنان در حال افزایش است.

Telehealth همچنین ثابت کرده است که بازدیدهای غیر ضروری بیمارستان را محدود می کند.  - هوش درونی
Telehealth همچنین ثابت کرده است که بازدیدهای غیر ضروری بیمارستان را محدود می کند. هوش درونی

همانطور که در گزارش اکوسیستم سلامت دیجیتال Insider Intelligence ذکر شد، بر اساس نظرسنجی Doctor.com، تقاضا برای مراقبت مجازی همچنان بالا خواهد بود زیرا 83 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می‌گویند که می‌خواهند حتی پس از همه‌گیری از سلامت از راه دور استفاده کنند.

پیش بینی اکوسیستم سلامت برای سال 2021

در حالی که برخی از جنبه‌های اکوسیستم مراقبت‌های بهداشتی برای پیش‌بینی حرکت رو به جلو دشوار است، یک چیز مسلم است: مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال اینجاست که باقی بماند. سازمان‌های ارائه‌دهنده پول نقد همچنان به احتمال زیاد باید به پزشکی از راه دور برای جذب درآمد بیمارانی که در ماه‌های اخیر به راحتی پزشکی از راه دور عادت کرده‌اند، تکیه کنند.

امسال 57 میلیون کاربر از راه دور در ایالات متحده وجود خواهد داشت.  - هوش درونی
امسال 57 میلیون کاربر از راه دور در ایالات متحده وجود خواهد داشت. هوش درونی

یکی دیگر از عناصری که امسال باید به آن توجه داشت، دستورات اداره بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) به اشتراک گذاری داده است. HHS دستوراتی را برای بهبود قابلیت همکاری بین ارائه دهندگان، پرداخت کنندگان و سیستم های بهداشتی ارائه کرده است – اما رعایت آن را متوقف کرد تا به مؤسسات مراقبت های بهداشتی زمان بدهد تا از اثرات همه گیر بهبود یابند.

در نتیجه این دستورات، Insider Intelligence از ارائه‌دهندگان خدمات قابلیت همکاری انتظار دارد که استانداردسازی و ادغام داده‌های بیمار را آسان‌تر کنند تا توجه بیشتر از سوی بیمارستان‌ها را ببینند.

یکی دیگر از روند آهسته اما ثابتی که راه خود را در فضای سلامت دیجیتال ایجاد می کند، درمان دیجیتال (DTx) است. رونق مراقبت مجازی ناشی از بیماری همه گیر، DTx را در کانون توجه قرار داد و باعث افزایش چشمگیر استفاده از ابزارهای DTx شد.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagraPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna