آمازون با افزایش هزینه تعطیلات برای اولین بار به فروشندگان شخص ثالث ضربه می زند

[ad_1]

  • آمازون با افزایش هزینه تعطیلات به فروشندگان شخص ثالث ایالات متحده و کانادا ضربه می زند.
  • هزینه به طور متوسط ​​حدود 35 سنت برای هر مورد است.
  • غول تجارت الکترونیک در آوریل امسال سوخت و تورم 5 درصدی را به فروشندگان تحمیل کرد.

تورم در قلمرو تجارت الکترونیک آمازون زنده است.

به حدی که این خرده‌فروش برای اولین بار افزایش هزینه تعطیلات خود را برای فروشندگان شخص ثالثی که از سرویس Fulfillment by Amazon استفاده می‌کنند، اعمال کرده است که به آمازون امکان انتخاب، بسته‌بندی و ارسال اقلام را می‌دهد.

CNBC اولین بار روز سه شنبه گزارش داد که آمازون در ایمیلی به فروشندگان گفته است که برای محصولات فروخته شده در ایالات متحده و کانادا از تاریخ 14 اکتبر و تا 14 ژانویه 35 سنت اضافی برای هر کالا دریافت خواهد کرد.

آمازون متعاقباً ایمیل ارسال شده به اینسایدر را تأیید کرد.

در حالی که 35 سنت برای یک کالا زیاد به نظر نمی رسد، اما وقتی در نظر بگیریم که بازار شخص ثالث آمازون تقریباً نیمی از فروش آنلاین را به خود اختصاص می دهد، مبلغ هنگفتی است، همانطور که CNBC اشاره کرد. دسترسی به سیستم آمازون بخشی جدایی ناپذیر برای بسیاری از بازرگانانی است که اکثریت – یا گاهی اوقات همه – درآمد خود را از طریق Fulfillment by Amazon بدست می آورند.

متأسفانه برای آن فروشندگان، افزایش هزینه تعطیلات جدید یکی دیگر از افزایش هزینه‌هایی است که آمازون برای پوشش هزینه‌های بالاتر در نظر گرفته است. در ماه آوریل، آمازون فروشندگان آمریکایی را با افزایش 5 درصدی سوخت و تورم مواجه کرد.

اندی جاسی، مدیر عامل آمازون در ماه آوریل به CNBC گفت: “در یک نقطه خاص، نمی توانید تمام این هزینه ها را جذب کنید و کسب و کاری را اداره کنید که اقتصادی است.”

یکی از سخنگویان آمازون خاطرنشان کرد که چنین هزینه‌های پرداخت هزینه تعطیلات یک “رویه در کل صنعت” است و سال‌هاست که چنین بوده است، و خاطرنشان کرد که FedEx و خدمات پستی ایالات متحده قبلاً هزینه‌های مشابهی را برای فصل تعطیلات اعلام کرده‌اند.

همانطور که گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در ماه جولای نشان داد، تورم، در حالی که بالاترین سطح خود در اوایل تابستان را پشت سر گذاشته است، همچنان بسیار یک چیز است و قیمت ها نسبت به سال گذشته 8.5 درصد افزایش یافته است. کاهش قیمت بنزین ناجی بزرگ بوده است، اما همچنان 44 درصد بیشتر از سال قبل است.

برخی از اقتصاددانان امیدوارند که مسائل مربوط به زنجیره تامین به حل شدن نزدیک‌تر شده و کاهش قیمت جهانی کالاها در نهایت منجر به کاهش قیمت مواد غذایی شود.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir