[ad_1]
- گزارش جدیدی که روز چهارشنبه منتشر شد می گوید CDC بسیار کند، بسیار گیج کننده است و باید بهبود یابد.
- روشل والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای آمریکا، گفت که آژانس در طول همهگیری «انتظارات» مردم را برآورده نکرده است.
- این گزارش چندین گام روشن و قابل اجرا را نشان می دهد که آژانس اکنون می تواند برای انجام بهتر انجام دهد.
یک بررسی مستقل و جامع جدید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری با صدای بلند و واضح می گوید: CDC باید تغییر کند.
گزارشی که توسط جیم مک کری، مدیر قدیمی وزارت بهداشت و خدمات انسانی رهبری می شود و روز چهارشنبه توسط روشل والنسکی، مدیر CDC منتشر شد، صریح است. مک کری به این نتیجه رسید که CDC به وظیفه ارائه راهنمایی های روشن، متفکرانه و مفید از طریق همه گیری COVID-19 عمل نکرده است.
CDC همچنین در رهبری خود به اندازه کافی متنوع نیست، با حفظ استعدادهای برتر مبارزه می کند، و به طور کلی بیش از حد خفه و نخبه است – آنچنان که باید بر برابری سلامت متمرکز نیست، و راهنمایی روشن و عملی برای کمک به آمریکایی ها در گذر از بحران های بهداشتی.
نویسندگان گزارش چندین راه روشن و عملی را پیشنهاد میکنند که آژانس میتواند پیشرفت کند، سریعتر کار کند، ارتباط بهتری برقرار کند و مجموعهای از استعدادهای برتر را حفظ کند که «بیشتر شبیه آمریکا هستند».
مدیر والنسکی روز چهارشنبه در بیانیهای گفت: «به مدت 75 سال، CDC و بهداشت عمومی برای COVID-19 آماده میشوند. “در لحظه بزرگ ما، عملکرد ما به طور قابل اعتمادی انتظارات را برآورده نکرد.”
برای ارزیابی جامع CDC، مک کری و تیمش با 120 کارمند CDC (یا حدود 9 درصد از نیروی کار)، و همچنین ده ها نفر دیگر که در خارج و در کنار آژانس کار می کردند، مصاحبه کردند.
این یافتهها ممکن است برای آمریکاییهایی که بیش از دو سال تلاش کردهاند تا دستورالعملهای مربوط به COVID-19 را از CDC تغییر دهند، یا کسانی که تاخیرهای اولیه آزمایش COVID-19 در این آژانس را به خاطر میآورند، شگفتانگیز نباشد.
در این گزارش آمده است: «مدت زیادی طول می کشد تا CDC داده ها و علم خود را برای تصمیم گیری منتشر کند. اسناد راهنمایی آژانس گیج کننده و طاقت فرسا هستند؛ وب سایت به راحتی قابل پیمایش نیست.
8 مرحله برای برداشتن – از جمله زبان ساده، سرعت و تنوع
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در سال 1946 برای مبارزه با شیوع مالاریا در ایالات متحده راه اندازی شد. امروز دفتر مرکزی در آتلانتا است.
جسیکا مک گوان/گتی ایماژ
این گزارش نشان داد که CDC باید:
- از “زبان ساده” بیشتری استفاده کنید که عموم را گیج نمی کند یا غلبه نمی کند: وب سایت را برای پیمایش آسان تر کنید، پرسش های متداول بیشتری را پیش نویس کنید و در همه ارتباطات “تاکید اولیه” را بر عموم قرار دهید.
- افزایش سرعت: فرآیندهای بررسی علمی باید سریعتر باشد، دادههای آزمایشگاهی باید سریعتر در دسترس باشند، و یک سیستم جدید «پیش انتشار» باید بهصورت آنلاین راهاندازی شود، بنابراین اطلاعات زودتر در دسترس عموم قرار میگیرد.
- تولید داده برای عمل (نه فقط برای انتشار.)
- متنوع کنید و یک دفتر سهام جدید بسازید: “CDC که بیشتر شبیه آمریکا به نظر می رسد برای پاسخ به شیوع بیماری ها موقعیت بهتری خواهد داشت.”
- بهبود حفظ، از جمله “حقوق رقابتی” بیشتر برای “مقاماتی که به سختی پر می شوند مانند دانشمندان داده”.
- در مواقع اضطراری پول را سریعتر جابجا کنید.
- کاغذبازی را کاهش دهید.
- جمعآوری دادههای بیشتری را از حوزههای قضایی در سراسر کشور اجباری کنید (مانند آبله میمون، یا شماره موارد کووید از ایالتها، قلمروها هستند).
این گزارش همچنین اقدامات فوری دیگری را که آژانس باید انجام دهد، از جمله در نظر گرفتن برابری سلامت همه آمریکاییها در تمام فعالیتهای بهداشت عمومی خود، تشریح میکند.
والنسکی گفت: «بهعنوان یک تحسینکننده قدیمی این آژانس و قهرمان سلامت عمومی، میخواهم همه ما بهتر عمل کنیم.»
“هدف من یک فرهنگ جدید و مبتنی بر سلامت عمومی در CDC است که بر مسئولیت پذیری، همکاری، ارتباطات و به موقع بودن تاکید دارد. من مشتاقانه منتظر همکاری با افراد باورنکردنی در CDC و شرکایمان هستم تا حداکثر پتانسیل آژانس را برای بهره مندی از سلامتی درک کنم. و رفاه همه آمریکایی ها.”
[ad_2]
منبع: watch-news.ir