استراتژی های نوآوری در موسسات مالی کوچک و متوسط

[ad_1]

موسسات مالی کوچک و متوسط ​​(FI) – آنهایی که دارایی کمتر از 100 میلیارد دلار دارند – به دلیل بودجه های فناوری کوچکتر، نمی توانند به رقابت مستقیم با کیفیت تجربه کاربر دیجیتال (UX) ارائه شده در بزرگترین بانک های ایالات متحده امیدوار باشند. بر اساس داده‌های 2020 eMarketer، نه بانک بزرگ ایالات متحده تا می 2020 60٪ از کل هزینه‌های فناوری اطلاعات و فناوری بانکی را به خود اختصاص داده‌اند.

اهداف فین‌تک را انتخاب کنید که ما مدیران بانکی در مقابل اتحادیه اعتباری اولویت بسیار مهم 2019 2020 پاسخ دهندگان را در نظر می‌گیریم.

بهبود تجربه مشتری هدف اصلی بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری مبتنی بر جامعه است.

هوش درونی


و با شروع همه‌گیری ویروس کرونا که در نهایت بانک‌ها در هر اندازه‌ای را مجبور به کاهش خدمات حضوری و روی آوردن به دیجیتال می‌کند، FIها برای همگامی با تقاضاهای دیجیتالی شدن با فشار شدیدی روبرو هستند. علیرغم موانعی که FI های کوچک ممکن است در هنگام تحول دیجیتال با آن مواجه شوند، مزایا و استراتژی های زیادی وجود دارد که می توانند از آنها برای دستیابی به موفقیت و رقابتی ماندن در فضا استفاده کنند.

چگونه FI های کوچکتر می توانند از دیجیتال به نفع خود استفاده کنند؟

در حالی که FI های کوچکتر و متوسط ​​ممکن است به عنوان همتایان بزرگتر خود فاقد منابع مالی باشند، آنها تمایل دارند که نسبت به برخی از بزرگترین بانک های ایالات متحده اعتماد مصرف کننده بالاتری داشته باشند. این اعتماد می تواند برخی از نوآوری های تاخیری آنها را جبران کند. علاوه بر این، روابط عمیق‌تر با مشتری آنها را قادر می‌سازد تا محصولات شخصی‌شده گران‌تری را عرضه کنند.

FI های کوچکتر همچنین می توانند نسبت به بانک های بزرگ و غول پیکر، نرخ های رقابتی تری را برای محصولات مالی ارائه دهند، که می توانند با فرآیندهای کاربردی مناسب برای تعمیق وفاداری مشتری ترکیب شوند.

استراتژی های نوآوری برای FI های کوچک و متوسط

علیرغم موانع مالی و دیجیتالی FI های کوچکتر و متوسط، استراتژی های کلیدی وجود دارد که می توانند از آنها استفاده کنند. در زیر برخی از استراتژی‌هایی که اطلاعات داخلی در گزارش استراتژی‌ها برای FIهای کوچک و متوسط ​​بیان می‌کند، آمده است:

  • شرکا: همکاری با یک فروشنده فین‌تک یا نرم‌افزار برای استفاده از محصولات موجود خود یا شکل دادن به طراحی محصولات جدید، اغلب بهترین گزینه برای FIهای کوچک‌تر به دلیل کارایی هزینه و زمان سریع‌تر برای بازار است.
  • ساختن: ساخت محصولات و خدمات دیجیتال در داخل از ابتدا بدون ورودی یا حداقل ورودی از سوی فروشندگان معمولاً برای FI های کوچکتر هزینه بالایی دارد، اما برخی با تطبیق شدید محصولات خارج از قفسه، این رویکرد را سفارشی می کنند.
  • تبادل: مشارکت در کنسرسیوم‌ها برای جمع‌آوری منابع و تبادل بهترین شیوه‌ها برای FIهای کوچک‌تر مناسب است، و آنها را قادر می‌سازد تا از نظر تجربیات کاربران دیجیتالی بیشتر از آنچه که مستقلاً می‌توانستند به دست آورند.

می خواهید بیشتر بیاموزید؟

گزارش استراتژی های نوآوری Insider Intelligence برای FI های کوچک و متوسط، چالش ها و مزایای منحصر به فردی را که FI های کوچک و متوسط ​​در رابطه با نوآوری دیجیتال با آن روبرو هستند، مورد بحث قرار می دهد. راهبردهای نوآوری را که برای آنها باز است، و جوانب مثبت و منفی آنها را تشریح می کند. و نمونه های واقعی از این استراتژی ها را در عمل ارائه می دهد.

علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا نحوه دسترسی شما آمده است:

  1. به سایر مشتریان Insider Intelligence بپیوندید که این گزارش را همراه با هزاران پیش‌بینی بانکی، جلسات توجیهی، نمودارها و گزارش‌های تحقیقاتی دیگر به صندوق ورودی خود دریافت می‌کنند. >> مشتری شوید
  2. گزارش انفرادی را از فروشگاه ما خریداری کنید. >> گزارش را از اینجا بخرید

موضوعات بیشتر صنعت مالی:

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید