اکوسیستم صنعت پرداخت 2022: مروری بر روندهای بازار

[ad_1]

  • تغییر به سمت دیجیتال ناشی از بیماری همه گیر در حال از بین رفتن نیست، زیرا سهم پول نقد و چک از ارزش معاملات خرده فروشی و خدمات غذایی در فروشگاه به 18.5 درصد در سال جاری کاهش می یابد.
  • استفاده از بدهی به عنوان پرکاربردترین روش پرداخت در ایالات متحده ادامه خواهد داشت، اما با رقابت کارت‌های اعتباری و پیش‌پرداخت با وام‌گیری دوباره رو به افزایش است.
  • آیا در صنعت خدمات مالی کار می کنید؟ با تحقیقات مبتنی بر داده، بینش کسب و کار را در مورد آخرین نوآوری های فناوری، روندهای بازار و رقبای خود دریافت کنید.

همه گیر شدن، دیجیتالی شدن صنعت پرداخت را تسریع کرد و سال 2022 نقطه عطفی را در روشی که مصرف کنندگان و کسب و کارها بر نحوه خرید خود تثبیت می کنند، نشان داد. با اطلاعاتی از گزارش سالانه اکوسیستم پرداخت‌ها، صنعت پرداخت را تعریف و بررسی می‌کنیم و روندهای کلیدی مؤثر بر مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها را ارزیابی می‌کنیم.

مروری بر صنعت پردازش پرداخت

دیجیتالی شدن در تراکنش های همتا به همتا (P2P)، تجارت به مصرف کننده (B2C) و تجارت به تجارت (B2B) از سال 2020 تسریع شده است، اما دومین سال کامل همه گیری نشان داد که آنها اینجا هستم تا بمانم، حتی با عادی شدن سطح مخارج. سهامدارانی که برای کمک به تکمیل این پرداخت‌ها کارمزد دریافت می‌کنند – از جمله خریدارها و پردازنده‌ها، شبکه‌ها و صادرکنندگان – در حال رقابت هستند تا با تغییرات در نحوه معاملات افراد و شرکت‌ها همگام شوند.

پرداخت‌های آنالوگ با شروع همه‌گیری کاهش یافت و امسال نیز به دلیل دوئل شدن کارت‌های بدهی، اعتباری و پیش‌پرداخت برای سهم استفاده از آن‌ها، کاهش خواهد یافت. در واقع، طبق پیش‌بینی ما، سهم پول نقد و چک از ارزش معاملات خرده‌فروشی و خدمات غذایی در فروشگاه‌ها به 18.5 درصد در سال جاری کاهش می‌یابد و تا سال 2023 به کاهش خود ادامه می‌دهد.

در پاسخ به دیجیتالی شدن سریع، بازرگانان باید اطمینان حاصل کنند که مشتریان می توانند از روش پرداخت ترجیحی خود استفاده کنند. این به نوبه خود، بر ارائه دهندگان نقطه فروش (POS) فشار می آورد تا راه حل های چند کاناله ای را ایجاد کنند که نیازهای جلو و عقب را برآورده کند. در تمام گوشه‌های صنعت پرداخت، ارائه‌دهندگان برای کشف جریان‌های تراکنش‌های جدید، دستیابی به زیرمجموعه‌های جدیدی از مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها، و استقبال از دستگاه‌ها و فناوری‌های تراکنش جدید رقابت می‌کنند.

آنچه را که می خوانید دوست دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات پیشرو خدمات مالی Insider Intelligence اینجا را کلیک کنید.

روش های پرداخت در فروشگاه

با عادی شدن عادات خرید، فروش در فروشگاه بزرگترین کانال خرده فروشی هم از نظر سهم و هم از نظر دلار باقی خواهد ماند. از سال 2022 به بعد، با گرایش مشتریان به سمت تجارت الکترونیک، سهم خرده فروشی در فروشگاه بار دیگر کاهش می یابد.

پرداخت های کارتی بر خرده فروشی در فروشگاه غالب است. در سال 2021، برای اولین بار در 16 سال گذشته، هزینه های بدهی ایالات متحده از اعتبار پیشی گرفت زیرا مصرف کنندگان قصد داشتند ریسک مالی را در طول همه گیری محدود کنند – رشدی که قرار است امسال تثبیت شود. طبق پیش‌بینی‌های ما، هزینه‌های بدهی تقریباً 40 درصد از دلارهای خرده‌فروشی و خدمات غذا در فروشگاه را تشکیل می‌دهد. تقاضا برای غیرتماسی همچنین باعث ایجاد روش‌های جایگزین و تجربی می‌شود، مانند پرداخت‌های مجاورتی مانند Apple Pay، اکنون خرید در فروشگاه، پرداخت بعدا (BNPL)، و کلیک و جمع‌آوری.

رشد تجارت الکترونیک

فروش تجارت الکترونیک خرده فروشی ایالات متحده برای اولین بار در سال جاری از 1 تریلیون دلار فراتر خواهد رفت، اگرچه رشد به طور نابرابر در بین کانال ها توزیع می شود: فروش دسکتاپ تا سال 2025 کاهش می یابد، در حالی که خرید از طریق تلفن همراه رونق می گیرد و برای اولین بار در سال جاری 4 دلار از هر 10 دلار خرده فروشی را تشکیل می دهد. . به همین دلیل است که ارائه‌دهندگان تسویه‌حساب بر روی بهینه‌سازی تجربه پرداخت‌های موبایلی و همچنین بررسی فرصت‌ها در تجارت اجتماعی تمرکز می‌کنند.

نیاز روزافزون به فروشندگان آجر و ملات برای مهاجرت آنلاین، دروازه‌ها را در اکوسیستم پرداخت برجسته‌تر می‌کند. بازیکنان برجسته در سراسر صنعت در حال خرید و مشارکت با دروازه هایی هستند که نرم افزار را در کانال های حضوری و آنلاین یکپارچه می کند.

پرداخت های دیجیتال

دیجیتالی‌سازی پرداخت‌ها فقط به خرده‌فروشی محدود نمی‌شود، با پرداخت‌های P2P تلفن همراه، حواله‌های دیجیتال و پرداخت‌های دیجیتالی کسب‌وکار که با گسترش تغییرات در اکوسیستم همچنان شکوفا می‌شوند.

تا سال 2025، بیش از 7 نفر از هر 10 دارنده گوشی های هوشمند، کاربران پرداخت های تلفن همراه P2P خواهند بود، با پتانسیل حضور دو مخاطب دست نخورده: Gen Zers قدرت خرج می کند و مصرف کنندگان امنیتی که به دلیل نگرانی های ایمنی از پرداخت های دیجیتال اجتناب کرده اند.

بر اساس گزارش Juniper Research انتظار می‌رود حواله‌های دیجیتال بین سال‌های 2021 تا 2025 45 درصد افزایش یابد و به 428 میلیارد دلار برسد. موفقیت شرکت‌هایی مانند Remitly و Wise (که قبلاً TransferWise نامیده می‌شد) نشانه‌ای از تغییر بازار است که بر شرکت‌های فعلی فشار می‌آورد تا هزینه‌ها را کاهش دهند.

پس از کاهش در سال 2020، پرداخت های B2B ایالات متحده برای دومین سال متوالی رشد در سال 2022 تعیین می شود و حجم آن به 28.611 تریلیون دلار می رسد. برای استفاده از این فرصت، ارائه دهندگان پرداخت فشار خود را به فضای B2B تعمیق خواهند داد، به ویژه برای مشاغل کوچک – که سهم قابل توجهی از بازار پرداخت B2B ایالات متحده را تشکیل می دهند – در جستجوی راه حل های قابل دسترس و مقرون به صرفه.

کارت های اعتباری

در آغاز همه‌گیری، هزینه‌های کارت اعتباری به دلیل کاهش هزینه‌های کلی و عدم اطمینان مالی کاهش یافت. استفاده از کارت اعتباری فقط در سه ماهه سوم 2021 افزایش یافت، سودهایی که انتظار می رود در سال 2022 تثبیت شوند زیرا خریدهای غیر ضروری، به ویژه در سفر و سرگرمی، از سر گرفته می شوند.

برای اولین بار در سال جاری، استقبال پایدار مصرف کنندگان از تجارت الکترونیک، استفاده از کارت اعتباری آنلاین را به بیش از 500 میلیارد دلار خواهد رساند. با این حال، سهم روش پرداخت از تراکنش‌های خرده‌فروشی دیجیتال و تراکنش‌های کارت کمی کاهش می‌یابد که بخشی از آن به دلیل افزایش ترجیح مصرف‌کنندگان برای بدهی است. با انتشار کارت‌های جدید با پاداش‌ها و ارزش‌های پیشنهادی مانند کارمزد کمتر، انعطاف‌پذیری پرداخت و ابزارهای مدیریت مالی، مشکلاتی برای مبارزه با این موضوع تنظیم شده است.

صنعت پرداخت توضیح داد

برای اولین بار سالانه Insider Intelligence اکوسیستم پرداخت– یک گزارش گسترده که به کل صنعت پرداخت ارائه می شود – به چهار بخش تقسیم می شود و به محتوای دقیق تر و در عین حال قابل هضم اجازه می دهد که به طور خاص به حوزه هایی که برای شما اهمیت دارد می پردازد:

  • شرکت کنندگان در زنجیره خرید پرداخت: چگونه بازیکنان کلیدی معاملات را تسهیل می کنند و نقش آنها چگونه تغییر می کند
  • محل فروش: چگونه ارائه‌دهندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار خواسته‌های بازرگانان را برای محصولات Omnichannel و Full-Suite برآورده می‌کنند
  • روش های پرداخت و مکانیسم های تامین مالی: تغییر ترجیحات و عادات پرداخت مصرف کننده و کسب و کار چه معنایی برای صنعت دارد
  • جریان های پرداخت و انواع تراکنش: چگونه دیجیتالی سازی پایدار باعث تغییر شکل رشد، درآمد و استراتژی های رقابتی ارائه دهندگان می شود

هر بخش تغییرات پویایی بازار و چگونگی تأثیر آن بر سهامداران را بررسی می‌کند، همچنین روندهای برتر برای سال 2022 را شناسایی می‌کند، همانطور که پیش‌بینی‌های عمیق و داده‌های شخص ثالث اختصاصی ما اطلاع داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دسترسی به محتوای خدمات مالی مانند گزارش Payments Ecosystem 2022 اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma