[ad_1]
- تقریباً 68 درصد از بازاریابان آمریکایی از شرکتهایی با 100 کارمند یا بیشتر، در سال 2021 از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده خواهند کرد.
- و اینفلوئنسرها و سایر محتوای پولی 20 درصد از بودجه تبلیغات دیجیتال آژانس های ایالات متحده و متخصصان بازاریابی را در سال 2021 تشکیل می دهند.
بسیاری از بازاریابان برای مدت طولانی ارزش خالقان را در آمیخته بازاریابی خود دست کم گرفته بودند. دیگر اینطور نیست. امروزه اکثر برندها بازاریابی تأثیرگذار را در برنامه های رسانه ای خود گنجانده اند و بسیاری از آنها قصد دارند در سال جاری بودجه بیشتری را به این تاکتیک اختصاص دهند.
اقتصاد خلاق در حال گسترش است.
هوش درونی
پیش بینی اینفلوئنسر مارکتینگ 2021
بر اساس آخرین پیش بینی ما، 67.9 درصد از بازاریابان ایالات متحده از شرکت هایی با 100 کارمند یا بیشتر، در سال 2021 از بازاریابی تأثیرگذار استفاده خواهند کرد که این رقم در سال گذشته 62.3 درصد بود. در سال 2022، این رقم به 72.5 درصد خواهد رسید.
جاسمین انبرگ، تحلیلگر ارشد eMarketer در Insider Intelligence و نویسنده آخرین گزارش ما، “درآمدزایی اینفلوئنسر 2021″، گفت: همه گیری نقش مهمی در پذیرش گسترده تر اینفلوئنسر مارکتینگ ایفا کرده است. پس از توقف اولیه در هزینه ها در نیمه اول 2020، بازاریابان به سرعت از سر گرفتند و حتی هزینه ها را افزایش دادند، زیرا محدودیت های بودجه و تعطیلی استودیو تولید تبلیغات سنتی را محدود کرد.
بر اساس تجزیه و تحلیل 3.5 میلیون پست اینستاگرام توسط پلتفرم بازاریابی بصری Later و شرکت بازاریابی تأثیرگذار Fohr، بین آوریل 2020 و ژوئن 2020، میانگین ماهانه تعداد پست های حمایت شده نسبت به سال گذشته 42.9 درصد کاهش یافته است. با این حال، تا دسامبر، این رقم با افزایش بیش از 20 درصدی تعداد پست های حمایت شده در آن ماه در سال گذشته، بازگشت.
این چرخش تا حدی به لطف بسیاری از تغییرات بلندمدت در چشمانداز رسانههای اجتماعی است که همهگیری سرعت گرفت و بر تجارت اجتماعی، پخش زنده، ویدیوهای کوتاه و صداهای اجتماعی تازهوارد تأثیر گذاشت.
Stacy DeBroff، بنیانگذار و مدیر عامل اینفلوئنسر مارکتینگ پلتفرم Influence Central می گوید: «تجارت اجتماعی به ویژه اینفلوئنسرها را بسیار قدرتمند کرده است. سپس پلتفرمهای جدید مانند Clubhouse یا TikTok هستند. آنها هنوز استراتژی تبلیغات خود را مشخص نکردهاند، بنابراین برندها متوجه شدهاند که اینفلوئنسرها بهترین مجرای آنها برای دستیابی به آن مخاطبان هستند.
اینستاگرام برترین پلتفرم اجتماعی است که بازاریابان ایالات متحده قصد دارند از آن برای اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنند.
هوش درونی
اینفلوئنسر مارکتینگ و پلتفرم های رسانه های اجتماعی
در نظرسنجی مارس 2021 توسط پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ Linqia، 68 درصد از بازاریابان ایالات متحده گفتند که قصد دارند از TikTok برای بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند که این رقم در فوریه 2020 تنها 16 درصد بود. 93 درصد و استوری اینستاگرام (83 درصد). سهم بازاریابانی که قصد استفاده از Twitch را داشتند نیز بیش از دو برابر شد و در همان بازه زمانی از 5% به 13% رسید.
هزینه های اینفلوئنسر مارکتینگ نیز افزایش یافته است. طبق تحقیقات ژانویه 2021 توسط اینفلوئنسر مارکتینگ هاب و پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ Upfluence، 62 درصد از بازاریابان در سراسر جهان اعلام کردند که قصد دارند بودجه بازاریابی اینفلوئنسر خود را در سال جاری افزایش دهند، در حالی که یک پنجم انتظار دارند بودجه اینفلوئنسرهای آنها مانند سال 2020 باقی بماند. تنها 7 درصد انتظار داشتند که بودجه خود کاهش یابد.
بر اساس نظرسنجی نوامبر 2020 توسط Advertiser Perceptions، تا سال 2021، اینفلوئنسرها و سایر محتوای پولی 20٪ از بودجه تبلیغات دیجیتال آژانس های ایالات متحده و متخصصان بازاریابی را در سال 2021 تشکیل می دهند. جستجوی پولی (14٪)، تبلیغات نمایشی (13٪)، و اجتماعی و ویدیویی پولی (هر کدام 12٪) در پس از آن قرار دارند.
علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا نحوه دسترسی شما آمده است:
- به سایر مشتریان Insider Intelligence بپیوندید که این گزارش را دریافت می کنند، همراه با هزاران پیش بینی رسانه، تبلیغات و بازاریابی دیگر، جلسات توجیهی، نمودارها و گزارش های تحقیقاتی به صندوق ورودی خود. >> مشتری شوید
- گزارش فردی را از فروشگاه ما خریداری کنید. >> گزارش را از اینجا بخرید
آیا شما یک مشتری فعلی Insider Intelligence هستید؟ وارد شوید و گزارش را اینجا بخوانید.
این مقاله در ابتدا در eMarketer منتشر شد.
موضوعات بیشتر در صنعت بازاریابی:
[ad_2]
منبع: watch-news.ir