پژو 206 اصلی موتور TU5 ؛ در سایت اویل بست ، مجموعه مجله اینترنتی اویل یست ؛ طی رسالت باخبر سازی و بعد از آن خرید کردن محصولات روانکاری خودرویی به جهت عمده ماشین های مالامال تیراژ و پرطرفدار داخلی و وارداتی تحلیل جامع ارائه نموده است . البته می توانید اهمیت پرداخت اکثر ماشین را بصورت کارخانهای آپشنال نمایید ولی در این شکل قیمت آخرین ممکن می باشد شما را به فکر خرید کردن خودرویی کارکرده حساس استاندارد فراتر و کیفیت بهتر از برندی دیگر بیندازد. به استدلال تنفس بهتر موتور و بالا رفتن راندمان جرم در این جور قدرت به 110 اسب بخار ارتقا یافت و گشتاور هم در به دور 4250 به 155 نیوتن متر رسید. از جمله موتور TU5 و موتور زانتیا در نوع ELX. از همین موتور سایپا نیز بر بر روی جور زانتیا به کار گیری کرد از این رو این نمونه ها به موتور زانتیایی که در فی مابین مردمان آوازه دارند. پارس کلاس ۱۷ نمونه لبریز آپشن تر کلاس ۱۶ به حساب می آمد و تعداد زیادی از امکانات آن اهمیت پارس کلاس ۱۵ برابر است. در واقع همه کد ها آن گاه از کلاس 15 دارای حذف آپشن ها به وجود آمده اند و همگی از مثال ی گذشته خودشان کم امکانات خیس هستند. ECU گزینه به کارگیری در همین ماشین مدل SL96 SAGEM بود. به این ترتیب در دریچه گاز سیمی ریسپانس آنی خوا‌هیم داشت و همین مزیتی تبارک است. بدلیل هزینه بالای قطعات و سیستم های دارای ارتباط بسیار دارای این مجموعه لازمست که در عیب یابی و پیدا کردن منشا فساد اعتنا بخش اعظمی مبذول گردد . جز این‌که در آن از سیستم رادیو پخش کلیدی سی دی خوان خبری نیست. ایربگ برای راننده و سرنشین در حیث گرفته شده میباشد و آینه ای جانبی هم حساس راهنما و برقی هستند. از پاراگراف امکانات برتر پارس کلاس ۱۵ به نسبت پارس کلاس ۱۲ و کلاس ۱۳ می اقتدار به مواردی از جمله اتولاک یا سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت، مسترلاک یا سیستم گشوده و بسته شدن قفل ها دارای یک دکمه، سیستم اتو فلاشر یا فعال شدن فلاشر های اتومبیل مهم ترمز ناگهانی، تایمر چراغ سقف، سیستم اخطار سرقت حیاتی به کارگیری از بوق خودرو، به کار گیری از دریچه گاز برقی به جای روزنه گاز سیمی، به کار گیری از ECU بوش به جای ECU ایرانی، استعمال از سوئیچ طرح پژویی و تاشونده به جای سوئیچ بی آلایش و طرح ۲۰۶ میباشد. ولی دریچه گاز برقی ECU بوش آلمان و رینگ های آلومینیومی از آن حذف شده اند. البته پس از گذشت 4 سال و در سال 96، خبر از تولید مجدد آن داد و تصمیم گرفت پژو پارس را مهم موتور TU5 به همراه جعبه دنده اتوماتیک روانه بازار کند. در ضمن ایراد در سیستم ABS هم به عامل نقص‌ پمپ فراوان می باشد و حتی یک خودروی اساسی کارکرد مضاعف اندک داشتیم که به علت آب بندی نبودن لوله های پمپ روغن در گیر تخلیه روغن می شد. اهمیت تغییراتی فراوان کوچک همچون بیشتر نمودن سیستم مسترلاک، اتولاک و اتوفلاشر به پژو پارس کلاس ۱۸، پارس کلاس ۲۱ ایجاد شد که از کلاس ۱۸ امکانات بیشتر و از کلاس ۱۹ امکانات کمتری داشت. اصلی حذف شدن کلاس ۱۸ از خط ایجاد پارس کلاس ۲۳ حساس امکاناتی دقیقاً برابر حساس پارس کلاس ۱۸ جایگزین آن شد و صرفا تفاوت آنان را می اقتدار حذف سیستم رادیو پخش سی دی خوان از کلاس 23 دانست. اعتنا داشته باشید در بخش اعظم مواقع اندک بودن کمپرس موتور خودرو به استدلال ضعیف شدن رینگ و پیستون نمی باشد بلکه عدم آببندی سوپاپ موتور نسب به سیت سوپاپ می باشد که تست یگانه خود را دارد. متاسفانه پارس کلاس 26 حیاتی حذف سیستم های اتولاک یا این که سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت و مسترلاک یا سیستم گشوده و بسته شدن قفل ها دارای یک سوییچ از پارس کلاس 25 ایجاد شده است. برهان همین مسئله نیز نقص سیستم خنک کاری است. انجام پروژهای شبیه به همین در صورتی که حیاتی قطعات حیاتی و نزد تیونر دلسوز انجام شود، می تواند بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ اسببخار به قلب ریز خرید موتور tu5 به جهت ۲۰۶ اتومبیل تان تزریق کند. بهترین شمع قابل به کار گیری در موتور TU5 شمع پایخ بلند تورچ می باشد. سلام دوست عزیز بنده هردوت ماشین رو داشتم و هرکدوم رو یک و سال و نیم سوار شدم.بذارید اول از سمند EF7 بگم:موتور خیلی پیدایش و مضاعف قدرتمندی داره و واقعا عالیه البته مشکلاتش بشدت خل وچل کننده میباشد و درضمن فروشش نیز بایستی شکیبایی ایوب داشت،مصرف بنزینش مطابق اطلاعات وبسایت انقدر کم نیست و لی به جهت یه سمند خوبه در کل من همین خودرو رو ابدا ترجیح نمیدم.میرم سراغ SLX TU5 اتومبیل خیلی خیلی خوبیه مصرفش کمه دردسراش کمه و موتورش نیز جای کلام نداره فقط اختلال بزرگش افت توان شدید می باشد مثلا ما یه خانواده 4نفره هستیم و غالبا اساسی صندوق نسبتا پر هجرت میرفتیم توی یک شیب ملایم بشدت قدرتش افت میکرد و هی تروتمیز بایستی معکوس بکشی و دورموتور بالا بهش بدی هرچی سربالایی بیشتر بشه افتضاح خیس میشه(حتی برخی مواقع دنده 3هم نمیکشید و باید مثل کامیونا دنده سنگین بهش میدادم و آروم آروم بالا برم.در تمام این خودرو فقط مزیتش مصرف کمش هست ولی اینو بگم که اگه بخواد خرج بذاره رو دستتون خیلی گرون تموم خواهد شد.من الان نیز میخوام پارس XU7 یخرم و مطمعن هستم که بهترین انتخابو کردم تنها عیب همین موتور مصرفش میباشد که یه خورده زیاده که اونم حیاتی دوگانه سوز بودنش به طور کامل برطرف میشه و لذا خودم تصمیم دارم پارس2گانه بردارم.این موتور خرجش خیلی کمه،قطعات زیاد فراوون و همه ی تعمیرکارا هم بلدن چطور باهاش فعالیت کنن.ضمنا توی دورموتور 3500 الی 4000هم نهایت گشتاورش رو به شما میده و دیگه نیارزی نمیباشد مثل اون دو موتور گذشته تا 5000دور موتورتون رو لبریز کنید.و در نهایت به حیث بنده شما یا سمند دارای موتور XU7 بردار و اگر براتون مصرف سوخت مهمه 405GLX دوگانه سوز بردارید اما در تمام گزینش حیاتی خودتون هست.

ایندکسر