برندهایی که برای تنوع بیشتر تلاش می کنند

[ad_1]

  • بسیاری از مصرف کنندگان در آمریکای لاتین دیگر راضی نیستند که به برندها اجازه دهند در حاشیه گفتگوهای سخت بنشینند.
  • با توجه به نقش مهمی که تبلیغات در شکل‌دهی جامعه ایفا می‌کند، شرکت‌هایی که از یک هدف اجتماعی استقبال می‌کنند باید به ارزش‌های برند پایبند باشند.

آمریکای لاتین منطقه ای با تناقضات فراوان است. این شهر محل زندگی یکی از نژادی‌ترین جمعیت‌های جهان است، با این حال بسیاری از گروه‌ها در تبلیغات موجود در آنجا کمتر معرفی شده‌اند یا به‌طور کلیشه‌ای به تصویر کشیده می‌شوند.

کاربران اینترنت آمریکای لاتین با اکثریت تبلیغات ویدیویی دیجیتالی که می بینند احساس نمی کنند

کاربران اینترنت آمریکای لاتین در تبلیغات ویدئویی دیجیتالی که می بینند احساس نمی کنند.

هوش درونی


این جمعیت شامل مهاجرانی از اروپا، آسیا-اقیانوسیه و خاورمیانه، و همچنین جمعیت‌های بومی آمریکا و گروه‌های آفریقایی می‌شود که از نسل بردگان هستند. به گفته کمیسیون اقتصادی آمریکای لاتین و کارائیب (ECLAC)، کمیسیون منطقه‌ای سازمان ملل برای تشویق همکاری‌های اقتصادی، این کشور همچنین یکی از نابرابرترین مناطق جهان از نظر ثروت و درآمد است.

علیرغم شکست آمریکای لاتین از گذشته استعماری خود با اسپانیا و پرتغال در حدود 200 سال پیش، صنعت تبلیغات آن هنوز به دلیل فقدان قابل توجه تنوع و نمایندگی مشکل دارد.

Matteo Ceurvels می‌گوید: «در حالی که برندها تلاش هماهنگی برای افزایش نمایندگی خود از پیشینه‌های نژادی و قومی مختلف و جدا شدن از تصویر سنتی نقش‌های جنسیتی در مواد بازاریابی انجام داده‌اند، درصد زیادی از مصرف‌کنندگان هنوز در تبلیغات احساس نمی‌کنند که نمایندگی دارند. ، مدیر تحقیقات آمریکای لاتین eMarketer در Insider Intelligence، و نویسنده گزارش اخیر ما “تصویر تحلیلگر: چگونه برندها در آمریکای لاتین به تنوع و نمایندگی در تبلیغات می پردازند.”

آمار تبلیغات آمریکای لاتین

بر اساس نظرسنجی مارس 2021 که توسط EMI Research Solutions برای Penthera انجام شد، حدود هفت نفر از هر 10 (70.2٪) کاربر بزرگسال اینترنت در آمریکای لاتین گفتند که در اکثر تبلیغات ویدیویی دیجیتالی که دیده‌اند، احساس نمی‌کنند.

همانطور که مصرف کنندگان در آمریکای لاتین بیشتر با هدف و پیام های برند هماهنگ می شوند، اهمیت فزاینده ای دارد که شرکت ها جوامع محلی مورد نظر خود را به طور دقیق به تصویر بکشند – در حالی که تنوع را به طور کامل در کمپین های بازاریابی خود می پذیرند. این اعتقادی است که بیش از سه چهارم (78٪) از کاربران اینترنت 18 تا 74 ساله در آمریکای لاتین که در جولای 2019 توسط YouGov برای Getty Images مورد بررسی قرار گرفتند، به اشتراک گذاشته شد.

شرکت های آمریکای لاتین که تنوع را ترویج می کنند

غول تجارت الکترونیک آمریکای لاتین Mercado Libre نمونه ای از یک شرکت منطقه ای است که تنوع را در مواد بازاریابی خود پذیرفته است. تبلیغ ویدیویی این شرکت در ژوئیه 2020، با عنوان “Libre de ser quien soy” (یا “آزاد برای بودن من” به انگلیسی)، نشان می دهد که چگونه کارمندان مختلف آن قدرت می گیرند تا تمام خود را به کار بیاورند تا نوآوری در شرکت ایجاد شود. .

https://www.youtube.com/watch?v=ID7WEGaIkwM

Mercado Libre در یک بیانیه رسمی گفت: “ما به ترویج فرصت های برابر ادامه می دهیم زیرا معتقدیم که تنوع پایه و اساس نوآوری است. [for our users]و این تفاوت ها هم غنی می کند و هم باعث رشد می شود.”

شرکت برزیلی دمپایی و صندل Havaianas نیز اقداماتی را برای رفع تنوع و گنجاندن در محتوای تبلیغاتی خود انجام داده است. این شرکت با کمپین تابستانی 2020 خود با عنوان #DiasMaisColoridos (#روزهای رنگارنگ تر)، تصمیم گرفت فرهنگ پر جنب و جوش و متنوع برزیل را به نمایش بگذارد و در عین حال از رنگ ها برای جشن گرفتن انرژی مثبت محصول استفاده کند. یک تبلیغ ویدیویی 1 دقیقه‌ای نشان می‌دهد که صندل‌ها چگونه در لحظات شاد زندگی مردم حضور دارند: رقص سامبا، بازی با دوستان در ساحل، یا لذت بردن از یک بعد از ظهر آرام بیرون از دریا.

https://www.youtube.com/watch?v=tVyzve0dCd8

هنریکه دل لاما، مدیر خلاقیت، در مصاحبه ای با رسانه خبری برزیلی Propmark گفت: “این کمپین به دنبال احساسات خوب و تمام انرژی مثبت مرتبط با هر رنگ است – عنصری که در سراسر رنگ بسیار وجود دارد. . به عنوان مثال، نارنجی شادی است، قرمز شور، سیاه قدرت، زرد خوش بینی، یاسی خرد و سفید آرامش است.

این کمپین همچنین با Young, Gifted, and Black (YGB)، یک بانک تصویری که عکس های گرفته شده توسط زنان سیاه پوست از زنان سیاه پوست را ارائه می دهد، همکاری کرد. YGB تصاویری از شش زن ارائه کرد تا بخشی از عناصر خارج از خانه (OOH) و رسانه های اجتماعی این کمپین باشند.

در همان مصاحبه Propmark، جوآنا مندز، بنیانگذار YGB، گفت: “انجام این کار برای Havaianas بسیار مهم بود. [to us] از آنجایی که ما توانستیم به نمایش بگذاریم [Black] زنان در موقعیت‌های متفاوت از آنچه مردم به دیدن عادت دارند، چه در جلو و چه در پشت دوربین».

علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا نحوه دسترسی شما آمده است:

  1. به سایر مشتریان Insider Intelligence بپیوندید که این گزارش را دریافت می کنند، همراه با هزاران پیش بینی رسانه، تبلیغات و بازاریابی دیگر، جلسات توجیهی، نمودارها و گزارش های تحقیقاتی به صندوق ورودی خود. >> مشتری شوید
  2. گزارش انفرادی را از فروشگاه ما خریداری کنید. >> گزارش را از اینجا بخرید

آیا شما یک مشتری فعلی Insider Intelligence هستید؟ وارد شوید و گزارش را اینجا بخوانید.

این مقاله در ابتدا در eMarketer منتشر شد.

موضوعات بیشتر در صنعت بازاریابی:

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrabomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna