بهترین شیوه های تجربه مشتری 2021

[ad_1]

اگر هر برندی در ارائه CX قوی موفق بود، تجربه مشتری (CX) تمایز رقابتی را ارائه نمی‌دهد – و گاهی اوقات شرکت‌ها می‌توانند راه خودشان را پیدا کنند. به عنوان مثال، بسیاری از آنها به روشی محصول یا کانال محور سازماندهی شده اند و توانایی آنها را برای سازماندهی مجدد آسان برای تقویت CX خوب محدود می کند.

مصرف کنندگان آمریکایی که احتمال خرید بیشتر از یک شرکت بر اساس تجربه مشتری (CX) دارند.

تجربه مشتری عالی (CX) مشتریان را به خرید بیشتر از شرکت ها در تمام صنایع سوق می دهد.

هوش درونی


برخی از بخش ها در درک خود از ارزش CX عقب مانده اند. سوزان مهتا، مدیر ارشد تجربه شرکت املاک تجاری Cushman & Wakefield گفت: “من در صنعتی کار می کنم که همه آنها آن را نمی دانند.” “من سه سال است که در شغلی هستم که قبلا وجود نداشت. ما مشتریان زیادی داریم که کاملاً آن را دریافت می کنند. و ما مشتریانی داریم که باید به سختی به آنها بفروشیم.”

مهتا متوجه شده است که مشتریانش که آن را دریافت می کنند، برخلاف مدیر مالی، به منابع انسانی گزارش می دهند. نکته اصلی این است که اگر تیم مسئول آن به امور مالی گزارش دهد، CX ممکن است مورد ارزیابی قرار نگیرد.

به گفته Bohb Blair، مدیر ارشد تجربه جهانی در آژانس رسانه ای Starcom Worldwide، موفقیت CX اغلب به داشتن یک تیم و بودجه متقابل وابسته است. او گفت: “شما به توانایی کار در بودجه های مختلف نیاز دارید.” “برخی سازمان‌ها فوراً برای این کار راه‌اندازی شده‌اند، و آن‌ها آن را دوست دارند. و برای برخی سازمان‌ها، انجام این کار دردناک است.”

تاد آنگر، افسر ارشد تجربه در انجمن پزشکی آمریکا، گفت: «عناصری که قیف تجربه را تشکیل می‌دهند، در بخش‌ها و سیلوهای مختلف زندگی می‌کنند و هیچ کسی مسئول تنظیم آن نیست. “محیط دیجیتال امروزی به یک رهبر عملیاتی نیاز دارد که پارادایم جدید را درک کند و بتواند آن ارکستراسیون را رهبری کند – و اختیار انجام آن را داشته باشد.”

تجربه ی مشتری

بهترین تجربه مشتری در کلاس (CX) به ساختار تیمی مناسب نیاز دارد.

iStock


آنگر خود را خوشبخت می‌داند، زیرا جنبه‌هایی از سازمان را رهبری می‌کند که به او اجازه می‌دهد CX یکپارچه را ارائه کند، اما خاطرنشان می‌کند که اکثر رهبران تجربه مشتری به یک روش فعال نیستند. “معمولاً، شما متوجه عدم همسویی در این مناطق می شوید، یا یک سازمان CX که خارج از ساختار عملیاتی خط قرار دارد.”

علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا نحوه دسترسی شما آمده است:

  1. به سایر مشتریان Insider Intelligence که این گزارش را دریافت می‌کنند، همراه با هزاران پیش‌بینی رسانه، تبلیغات و بازاریابی دیگر، جلسات توجیهی، نمودارها و گزارش‌های تحقیقاتی به صندوق ورودی خود بپیوندید. >> مشتری شوید
  2. گزارش فردی را از فروشگاه ما خریداری کنید. >> گزارش را از اینجا بخرید

آیا شما مشتری فعلی Insider Intelligence هستید؟ وارد شوید و گزارش را اینجا بخوانید.

این مقاله در ابتدا در eMarketer منتشر شد.

موضوعات بیشتر در صنعت بازاریابی:

[ad_2]

منبع: watch-news.ir