تلاش برای یافتن شارژرهای برقی کارآمد، لبه تسلا را برجسته می‌کند

[ad_1]

  • یک نظرسنجی جدید نشان داد که 20 درصد از رانندگان خودروهای برقی به دلیل مشکلات سخت افزاری شارژ، بدون شارژ ماشین خود از ایستگاه شارژ بازدید کردند.
  • اضطراب محدوده و دردسر شارژ کردن، موانع بزرگی را برای پذیرش خودروهای الکتریکی ایجاد می کند.
  • نظرسنجی JD Power همچنین نشان می‌دهد که دارندگان خودروهای الکتریکی ایستگاه‌های شارژ تسلا را ترجیح می‌دهند.

خودروهای الکتریکی محبوب‌تر می‌شوند، اما گزینه‌های شارژ ضعیف می‌تواند برخی از رانندگان را دور کند.

یک نظرسنجی جدید از سوی JD Power نشان داد که از هر پنج مالک خودروی برقی که از ایستگاه شارژ بازدید می‌کنند، یک نفر خودروی خود را شارژ نکرده است. از رانندگانی که خودروهای برقی خود را شارژ نکردند، 72 درصد گفتند که ایستگاه از کار افتاده یا خراب است.

این نظرسنجی شامل 11554 مالک خودروهای الکتریکی و هیبریدی بود که بین ژانویه تا ژوئن سال جاری به این مطالعه پاسخ دادند. مدیر اجرایی خودروسازی جهانی در JD Power، برنت گروبر، گفت که این نظرسنجی نشان داد که شارژ عمومی همچنان بازار خودروهای برقی را مختل می کند.

گروبر در بیانیه مطبوعاتی گفت: «نه تنها در دسترس بودن شارژ عمومی هنوز یک مانع است، بلکه دارندگان خودروهای برقی همچنان با تجهیزات ایستگاه شارژ که غیرقابل کار هستند، مواجه هستند.

مطالعه JD Power که با شرکت داده‌های خودروهای الکتریکی PlugShare انجام شد، با گزارش‌های اخیر در مورد بازار خودروهای برقی مطابقت دارد. روز سه‌شنبه، نیویورک تایمز گزارش داد که برخی از رانندگان خودروهای برقی تصمیم خود را برای خرید یک خودروی الکتریکی در میان انبوهی از ایستگاه‌های شارژ خراب و نادرست در حال حدس زدن هستند. اوایل سال جاری، خبرنگاری از وال استریت ژورنال گفت که او در یک سفر جاده ای با ماشین برقی سوار شد و اغلب به دلیل شارژرهای باگ ساعت ها منتظر ماند تا ماشین شارژ شود.

اضطراب محدوده به طور مداوم به عنوان یک مانع کلیدی برای پذیرش EV شناسایی شده است. سال گذشته، Dominick Reuter از Insider گزارش داد که از هر پنج دارنده خودروی برقی، یک نفر به دلیل دردسر شارژ، دوباره به خودروهای گازسوز روی آورده است.

گروبر از JD Power می‌گوید این مطالعه نشان می‌دهد که شارژرهای عمومی فضایی برای بهبود دارند، به خصوص وقتی صحبت از رقابت با سهولت سوخت‌گیری در پمپ بنزین باشد.

گروبر گفت: «همه می‌دانند که چشم‌انداز پمپ‌بنزین‌ها بر راحتی متمرکز است – وسایلی که به راحتی در دسترس هستند، سوخت‌رسانی سریع و وسایل راحتی سریع دارند. اگرچه شارژ سریع روز به روز سریع‌تر می‌شود، اما برای تسریع در فرآیند شارژ، خودروها باید از جدیدترین شارژرهای فوق سریع استفاده کنند. در حال حاضر، تنها تعداد کمی از خودروها می‌توانند از سریع‌ترین سرعت‌های شارژ استفاده کنند. و مهم نیست چقدر سریع صاحبان خودروهای برقی هنوز هم نشان می‌دهند که در طول هر جلسه شارژ به گزینه‌های بیشتری برای انجام کارهایی نیاز دارند تا راحتی را افزایش دهند و زمان خاموشی را پر کنند.”

این نظرسنجی نشان داد که رضایت از ایستگاه‌های شارژ سطح 2، که اکثر ایستگاه‌های ایالات متحده را تشکیل می‌دهند، در سال گذشته کاهش یافته است. در همین حال، سطح رضایت مشتری با ایستگاه های شارژ سریعتر (DC) مانند سوپرشارژر تسلا راکد مانده است.

در واقع، این مطالعه مزیت کلیدی تسلا را نسبت به رقبای خود نشان داد. پاسخ دهندگان نظرسنجی به طور مداوم ایستگاه های شارژ تسلا سطح 2 و DC را بالاتر از رقبای خود رتبه بندی کردند.

ایستگاه‌های تسلا هیچ‌کدام از امکانات رفاهی بیشتری را شامل نمی‌شوند – قابلیتی که شرکت قصد دارد آن را گسترش دهد. در ماه می، فاش شد که تسلا در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک ایستگاه سوپرشارژر با یک غذاخوری 24 ساعته و سالن تئاتر است. اوایل این ماه، یک استخر تسلا در یکی از ایستگاه های این شرکت در آلمان افتتاح شد.

گروبر می‌گوید در حالی که افزایش زیرساخت‌های شارژ یکی از اولویت‌های اصلی دولت بایدن است، این نظرسنجی نشان می‌دهد که ایالات متحده راه درازی در پیش دارد.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir