خلبانان F-35 در آلاسکا در حال یادگیری عملیات در شرایط سخت قطب شمال

[ad_1]

  • آخرین فروند از 54 F-35 پایگاه نیروی هوایی Eielson در آوریل وارد شد و به ساخت دو ساله پایان داد.
  • اف-35ها و اف-22ها در آلاسکا به این ایالت تمرکز زیادی از قدرت آتش نسل پنجم می دهند.
  • این جت ها همچنین از موقعیت و زمین آلاسکا برای آموزش های پیشرفته و گسترده استفاده می کنند.

با ورود 54 F-35 به پایگاه نیروی هوایی Eielson در ماه آوریل، آلاسکا به بزرگترین غلظت جت های جنگنده نسل پنجم جهان تبدیل شد.

پس از دو سال ساخت بال جنگنده 354، اکنون دو اسکادران از F-35 در Eielson در مرکز آلاسکا وجود دارد. آنها به دو اسکادران F-22 می پیوندند که قبلاً در پایگاه مشترک المندورف-ریچاردسون در جنوب آن مستقر شده بودند.

دو افسر بال 354 در این ماه گفتند که دامنه های آموزشی گسترده آلاسکا و دسترسی آسان آن به اروپا و آسیا آن را برای تمرینات ایده آل می کند، اما کار در آنجا برای خلبانان و خدمه آزمایشی دائمی است.

“ما شعاری داریم که “ما حاضریم با 50 پایین تر برویم” و گاهی اوقات سرد می شود، سرهنگ. دیوید برکلند، فرمانده بال، در یک رویداد انجمن نیروی هوایی در 10 اوت گفت.

برکلند افزود: “امروز یک روز زیبای 78 درجه است، اما اگر در فوریه بازگردید، خواهید دید که محیط نسبتاً شومی برای نگهداری، پشتیبانی و بهره برداری از هواپیماها است.”

جت های جنگنده F-35A در پایگاه هوایی Eielson در آلاسکا

تشکیل 42 فروند F-35A از بال جنگنده 354 در طی تمرینی در پایگاه هوایی Eielson، 25 مارس 2022.

گروهبان نیروی هوایی ایالات متحده / کارکنان شان مارتین


نیروی هوایی مدت‌هاست که بزرگترین حضور ارتش ایالات متحده در قطب شمال را داشته است – اولین F-22 در اوت 2007 به Elmandorf-Richardson وارد شد – و آن و سایر شاخه‌های خدماتی عجله کرده‌اند تا جای پای خود را در آنجا گسترش دهند زیرا تغییرات آب و هوایی منطقه را در دسترس‌تر می‌کند. .

علیرغم تغییرات آب و هوایی، قطب شمال هنوز می تواند غیرقابل مهمان باشد. ستوان گفت که فقط رسیدن به هواپیما نیاز به جمع کردن دارد. سرهنگ رایان وورل، فرمانده اسکادران جنگنده 356، که بخشی از بال 354 است.

ورل در طول این مراسم گفت: “شما می‌خواهید لباس‌های حرارتی ابریشمی بپوشید. لباس‌های ترمال پشمی می‌پوشید.” “سپس شما کت و شلوار پرواز خود را بپوشید و سپس کت و شلوار G خود را، و سپس می خواهید شلوار برفی را روی لباس G خود بپوشید، و سپس یک کت برفی بپوشید، و سپس خود را بپوشید. ژاکت JSF را بپوشید و سپس Mukluks را بپوشید، چکمه هایی که درجه حرارت آنها تا 50- درجه است.

ورل افزود: “در آن لحظه، شما خیلی داغ هستید، فقط می خواهید از ساختمان خارج شوید.” “ما در 30-، 40- به سمت جت‌ها می‌رویم، فقط به این دلیل که خنک ماندن راحت‌تر از سوار شدن در استپ ون است. شما سوار جت خواهید شد و هدف فقط این است که تا زمانی که عرق نکنید. تو برو بیرون و پرواز کن.”

ایلسون آلاسکا، سرپرست خدمه F-35A نیروی هوایی

یک رئیس خدمه F-35A یک F-35 را از آشیانه ای در پایگاه هوایی Eielson، 12 ژانویه 2022 به بیرون هدایت می کند.

نیروی هوایی ایالات متحده / هواپیمای کلاس 1 الیزابت شوبروک


برکلند گفت که سایر هوانوردان نیز با این شرایط مقابله می کنند. “همه افراد مهم ماموریت ما که آنجا در خط پرواز هستند و شبانه روزی برف و یخ را پاکسازی می کنند، باید در آن محیط ها کار کنند. آنها باید وسایل نقلیه را در آن محیط، در آن شرایط نگهداری کنند، بنابراین باید انجام شود. یک چالش.”

Eielson خانه مدرسه بقای قطب شمال به نام «مدرسه باحال» است، که برای سال‌ها به هوانوردان آموزش می‌دهد تا آنقدر زنده بمانند تا بتوانند نجات پیدا کنند.

برکلند گفت: «قبل از اینکه خلبانان ما بتوانند در ماه‌های زمستان به اینجا پرواز کنند، آنها باید مدرسه بقای قطب شمال را که در اینجا در Eielson برگزار می‌شود، بگذرانند، که آموزش فوق‌العاده‌ای است، بسیار هوشیار – یا شاید سرد کننده باشد – زیرا شما برای چند شب آنجا هستم و تا 50- می‌مانم.”

همچنین برخی از سازگاری های ویژه F-35 برای منطقه وجود داشته است. در سال 2019، قبل از رسیدن اولین F-35 به Eielson، هوانیروز یک کیت جدید بقای قطب شمال را برای این جت آزمایش کردند.

برکلند گفت: «کیت صندلی F-35 با کیسه خوابی که F-16 های ما می توانند در آن قرار بگیرند، مناسب نیست،» و افزود که این کیت برای جابجایی نازک تر ساخته شده است و «تقریباً شبیه پانچوهای تمام بدن است».

برکلند گفت: “این شما را به اندازه کافی گرم نگه می دارد تا در واقع از 12 ساعت حیاتی که ما ارزیابی می کنیم برای نجات نیاز داریم زنده بمانید.”

مدرسه بقای قطب شمال آلاسکا نیروی هوایی

یک مربی مدرسه بقای قطب شمال، سیگنال‌هایی را برای نجات با دود قرمز در پایگاه هوایی Eielson، 17 مارس 2022 شبیه‌سازی می‌کند.

گروهبان نیروی هوایی ایالات متحده / کارکنان بوکس هبرت


خلبانان در Eielson اقتباس های دیگری نیز انجام داده اند. F-35 به جای دکمه‌ها و سوئیچ‌هایی که جت‌های دیگر در کابین خود دارند، صفحه‌های لمسی دارد، بنابراین خلبان‌ها با دستکش‌هایی که روی شست و دو انگشت بریده شده است پرواز می‌کنند، زیرا شما دائماً روی شیشه هستید. برکلند گفت که قابلیت صفحه لمسی جایی است که اساساً همه عملکردهای شما در آن قرار دارند.

وورل گفت، در کنار چالش‌های مرتبط با آب‌وهوا، هوانوردان در آلاسکا “به نوعی در انتهای قطار لجستیکی برای اکثر قطعات و تدارکات ما هستند.”

وورل با اشاره به کلاه ایمنی خلبانان F-35 گفت: ممکن است قطعات «در زمان نیاز» آماده باشند، اما «لزوماً نه به عنوان یک نیمکت». گرفتن یک کلاه ایمنی جدید “ممکن است پنج یا شش روز طول بکشد، در حالی که فقط چند وسیله اضافی داشته باشید.”

وورل گفت: “بنابراین چند ابتکار وجود دارد که ما روی آنها کار می کنیم، به ویژه تجهیزات پرواز، تا مطمئن شویم که یک انبار در دسترس داریم.”

ورل و برکلند تاکید کردند که حضور در آلاسکا لایه‌ای از دشواری را به عملیات اضافه می‌کند و از هوانوردان می‌خواهد هنگام حضور در زمین و هوا، وظیفه‌شناس باشند و به آینده فکر کنند.

برکلند گفت: “تیم ما حس نظم و فرهنگ نظم و انضباط دارد.” چیزهای کوچک درست است، اگر اقدامات تعمیر و نگهداری را به تعویق بیندازید، زمانی که هوا زیر 50 باشد و تمام روز تاریک شود، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.”

“تیم شب اول ما”

هوانوردان نیروی هوایی سلطنتی استرالیا

هوانوردان نیروی هوایی سلطنتی استرالیا در جریان پرچم قرمز-آلاسکا 22-3 در پایگاه نیروی هوایی Eielson، 4 آگوست 2022، تجهیزات خود را پوشیدند.

نیروی هوایی / فناوری ایالات متحده گروهبان تیموتی مور


در طول ساخت F-35، هوانوردان در Eielson از محیط آموزشی منحصر به فرد آلاسکا استفاده کرده اند. مجتمع رشته‌کوه مشترک اقیانوس آرام آلاسکا در نزدیکی آن به اندازه ایندیانا است و قابلیت‌های «تکثیر تهدید» آن در حال ارتقا است.

آخرین تکرار رزمایش پرچم سرخ آلاسکا در اطراف JPARC انجام شد و در 12 آگوست پس از هفته ها تمرین متمرکز بر نبرد هوا به هوا به پایان رسید. برکلند گفت: “می توانید از هر یک از شرکت کنندگان پرچم سرخ آلاسکا بپرسید که در مورد JPARC چه نظری دارند و آنها به شما خواهند گفت که این بهترین فضای آموزشی در جهان است.”

F-35 های Eielson نیز از JPARC برای تمرینات فصلی با F-22 استفاده می کنند. ورل با اشاره به جت‌هایی که در شب اول درگیری عمل می‌کنند، گفت: «ما با برادران خیابان تماس می‌گیریم و می‌گوییم: «هی، بیایید تیمی را که قرار است تیم شب اول ما باشد، دور هم جمع کنیم».

این جت ها می توانند با هم در یک سورتی پرواز تمرین کنند که وورل آن را “یک مزیت بزرگ حضور در اینجا” نامید.

برکلند گفت که بال 354 همچنین تمریناتی را در سراسر اقیانوس آرام انجام می دهد، آموزش برای استخدام رزمی چابک و مجموعه مهارت های مرتبط در “مکان های سخت” در اطراف منطقه.

Airmen Marines در حال سوخت‌گیری به F-35A Palau

نیروی هوایی و تفنگداران دریایی ایالات متحده در جریان Valiant Shield 22، 12 ژوئن 2022، یک F-35A در پالائو سوخت گیری می کنند.

نیروی هوایی ایالات متحده / خلبان ارشد خوزه میگل تی تاموندونگ


آموزش در سراسر وسعت اقیانوس آرام توانایی F-35 را برای تبدیل شدن به یک گره فرماندهی و کنترل، مارشال کردن و توزیع اطلاعات بین سایر هواپیماها آزمایش می کند. ورل گفت که تمرینات استخدامی رزمی چابک نیز آزمایشی برای توانایی های لجستیکی است.

برکلند گفت: «الویت ما اکنون این است که اساساً خود را به توانایی عملیاتی کامل برای انجام عملیات استقرار رزمی چابک در مکان‌های سختگیرانه در اقیانوس آرام تبدیل کنیم. “این بدان معناست که ما باید بتوانیم عملیات هاب و اسپیک را با مکمل کامل نیروی هوایی جنگی نسل پنجم خود اجرا کنیم، بنابراین تمرکز ما واقعاً بر این است.”

ورل و برکلند بر مزایای نسل پنجم F-35 نسبت به جت های نسل چهارم مانند F-16 تأکید کردند و به توانایی آن در ترکیب داده های حسگر اشاره کردند – که به گفته برکلند “درجه ای از آگاهی موقعیت” را برای جت های نسل چهارم ممکن می کند. ندارد – و مخفی بودن آن، که به آن اجازه می دهد تا به “قابلیت ضد دسترسی/منع منطقه” که دشمنان توسعه داده اند نفوذ کند.

برکلند گفت که این دشمنان به بهبود تسلیحات خود ادامه می دهند. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که من به آینده نگاه می‌کنم، تداوم توسعه سریع قابلیت‌های F-35 برای ماندن در مقابل آنچه رقبا انجام می‌دهند، است.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma