خلبانی می‌گوید هواپیماها را تمیز کرده‌اند، کیف‌ها را در میان مشکلات کارکنان بار کرده‌اند

[ad_1]

  • به گزارش آی نیوز، یک خلبان بریتانیایی گفت که آنها در حال تمیز کردن هواپیماها و بارگیری چمدان ها برای جلوگیری از تاخیر در پرواز هستند.
  • آنها گفتند که کمبود کارکنان به این معنی است که خلبان ها مجبور بودند برای اطمینان از اینکه پروازها به موقع انجام می شوند، “دور می کنند”.
  • خلبان گفت که مشاغل اضافی در طول آماده سازی برخاستن، زمان را از مسئولیت آنها دور می کند.

یک خلبان می‌گوید که در تابستان امسال در حالی که خطوط هوایی با مشکلات کارکنان خود دست و پنجه نرم می‌کنند، چمدان‌ها را بار می‌کنند و هواپیماها را تمیز می‌کنند.

خلبان ناشناس، که گفت آنها در فرودگاه منچستر در بریتانیا مستقر هستند، به iNews گفت که مشکلات کارکنان در حدود تعطیلات سال نو قبل از تشدید در بهار شروع شده است.

آنها گفتند که کمبود نیروی انسانی به این معنی است که خلبان ها باید برای اطمینان از اینکه پروازها به موقع انجام می شوند، “دور می کنند”.

آنها به آی نیوز گفتند: «تمیز کردن هواپیما یا قرار دادن چند کیسه اضافی در آن، ممکن است پنج دقیقه طول بکشد و می تواند تفاوت بین پرواز هواپیما یا تأخیر در آن شب باشد.

آنها افزودند: “خدمه کابین برخی خطوط هوایی هواپیما را تمیز می کنند، برخی نه. برای آنهایی که این کار را انجام نمی دهند، اغلب می بینید که خدمه کابین و خلبانان درگیر تمیز کردن هواپیما هستند تا کارها را سرعت بخشند.”

خلبان به این رسانه گفت که امسال دو بار چمدان های مسافران را در هواپیما بار کرده است.

آنها گفتند که مجبور به انجام کارهای اضافی یک “سناریوی شدید” است و زمان را از مسئولیت خلبانان در طول آماده شدن برای برخاستن می برد.

آنها گفتند: “ما دو نفر آنجا هستیم، اما در واقع هر دوی ما باید روی عرشه پرواز باشیم و به پرواز نگاه کنیم، نه اینکه هواپیما را بارگیری کنیم.”

سخنگوی فرودگاه منچستر اینسایدر را برای اظهار نظر به خطوط هوایی ارجاع داد و افزود که خلبانان و کارکنان زمینی کارکنان فرودگاه منچستر نیستند و نمی تواند در مورد عملیات آنها اظهار نظر کند.

کل صنعت هوانوردی در چند ماه گذشته برای مقابله با تقاضای سفر در تلاش بوده است. کمبود خلبان، نگهدارنده چمدان و خدمه کابین منجر به تأخیر و لغو صدها پرواز شده است.

اگرچه خلبان به iNews گفت که فکر می کند وضعیت در حال بهبود است، اما آنها اضافه کردند که “به محض اینکه یک یا دو نفر شروع به زنگ زدن در بیماری کنند، کل زنجیره تامین شروع به از هم پاشیدن می کند.”

مهمانداران هواپیما همچنین از کمبود کارکنان در سراسر بخش شکایت کرده‌اند که باعث خستگی و کار بیش از حد آنها شده است. اعضای خدمه پرواز به کارکنان سی ان ان گفتند که در میان تابستان پر هرج و مرج سفر، “بیشینه” و “تا استخوان کار می کنند”.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrabomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna