در صورت تاخیر در پرواز، وعده های غذایی، هتل ها باید رایگان باشند

[ad_1]

  • پیت بوتیگیگ روز پنجشنبه نامه ای به 9 شرکت هواپیمایی بزرگ ایالات متحده فرستاد و هرج و مرج سفر را “غیرقابل قبول” خواند.
  • رئیس حمل و نقل گفت: شرکت های هواپیمایی باید به مسافران تاخیر خورده غذا و کوپن هتل بدهند.
  • اکثر خطوط هوایی ایالات متحده در حال حاضر کوپن های هتل را ارائه می دهند، البته نه برای مسائل خارج از کنترل آنها.

بلومبرگ ابتدا گزارش داد، در نامه ای که روز پنجشنبه به 9 شرکت هواپیمایی بزرگ ارسال شد، رئیس حمل و نقل ایالات متحده، پیت بوتیگیگ، گفت که شرکت های هواپیمایی ایالات متحده باید هزینه غذا و هتل را برای مسافرانی که با تاخیر مواجه می شوند، بپردازند.

در این نامه، بوتیگیگ لغو و تاخیر پروازهای تابستانی را “غیرقابل قبول” خواند و داده‌های وزارت حمل‌ونقل (DOT) را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد شرکت‌های هوایی ایالات متحده 3.2 درصد لغو و 24 درصد از پروازهای داخلی را در شش ماهه اول سال لغو کرده‌اند.

بوتیگیگ در نامه می گوید: «اینها فقط اعداد نیستند. “اینها تولدهای از دست رفته، مهمانی ها، فارغ التحصیلی، وقت با عزیزان و جلسات مهم است.”

رئیس حمل و نقل گفت: خطوط هوایی ایالات متحده باید به مسافرانی که 3 ساعت یا بیشتر تاخیر پرواز دارند، کوپن غذا ارائه دهند و مسافرانی که یک شب سرگردان هستند باید اقامت رایگان دریافت کنند. Buttigieg گفت DOT وب سایت جدیدی را قبل از تعطیلات آخر هفته روز کارگر راه اندازی خواهد کرد تا مسافران را از سیاست های خطوط هوایی مرتبط با تاخیر و لغو پرواز مطلع کند.

Buttigieg گفت: “صرف نظر از علت تاخیر یا لغو، این بخش انتظار دارد خطوط هوایی خدمات به موقع و پاسخگو به مشتریان را در طول و بعد از دوره های اختلال در پرواز ارائه دهند.”

این نامه پس از یک تابستان هزاران تاخیر و لغو ارسال می شود. در این نامه، Buttigieg هشدار داد DOT در حال بررسی اضافه کردن مقررات جدید با توجه به هرج و مرج سفر است.

در حال حاضر هیچ قانون فدرالی در ایالات متحده وجود ندارد که خطوط هوایی را ملزم به ارائه کوپن غذا یا کوپن هتل رایگان در صورت تاخیر یا لغو پرواز کند. چندین شرکت هواپیمایی در موارد نادری کوپن‌های هتل ارائه می‌کنند، اگرچه هانا تووی از Insider قبلاً گزارش داده بود که اگر پروازی به دلایلی خارج از کنترل شرکت تاخیر یا لغو شود، خطوط هوایی کوپن‌ها را ارائه نمی‌دهند.

به گزارش سی بی اس، گروه صنعتی خطوط هوایی آمریکا بیانیه ای را در پاسخ به نامه بوتیگیگ صادر کرد. این گروه به “بازار کار فشرده” و شرایط آب و هوایی صنعت اشاره کرد که بر پروازهای ایالات متحده تأثیر منفی گذاشته است.

خطوط هوایی آمریکا به سی‌بی‌اس گفت: «شرکت‌های هواپیمایی برای ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان تلاش می‌کنند و مشتاقانه منتظر همکاری با DOT برای ادامه شفاف‌سازی برای عموم مسافران هستند».

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagraPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna