دلتا تنها ناو هواپیمابر بزرگ ایالات متحده است که هواپیمای مافوق صوت، EVTOL را سفارش نمی دهد

[ad_1]

  • دلتا ایر لاین تنها شرکت هواپیمایی بزرگ ایالات متحده است که روی جت اورچر بوم سوپرسونیک یا هواپیمای eVTOL سرمایه گذاری نمی کند.
  • اد باستین، مدیر عامل شرکت به فاکس بیزنس گفت که در رابطه با اورچر «سوالات بسیار بیشتری نسبت به پاسخ‌ها» دارد.
  • Henry Harteveldt، تحلیلگر سفر، به Insider Delta گفت که اگر ببیند هواپیما می تواند در استراتژی تجاری خود قرار بگیرد، ممکن است این هواپیما را خریداری کند.

شرکت‌های بزرگ آمریکایی مانند امریکن ایرلاینز و یونایتد ایرلاینز روی هواپیماهای آینده مانند جت‌های مافوق صوت و هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی (eVTOL) شرط می‌بندند، اما یک شرکت هواپیمایی هنوز هیچ سرمایه‌گذاری نکرده است.

روز سه‌شنبه، امریکن ایرلاینز سفارش 20 فروند هواپیمای اورتور بوم سوپرسونیک را با امکان خرید 40 فروند دیگر اعلام کرد. این خرید، حامل مستقر در تگزاس را در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین اپراتور هواپیمای فوق سریع قرار می دهد.

یونایتد ایرلاینز دیگر شرکت هواپیمایی ایالات متحده است که به اورتور علاقه نشان می دهد و در ژوئن 2021 برای 15 فروند سفارش داده است و گزینه ای برای 35 فروند دیگر نیز دارد.

در همین حال، هر دو شرکت حامل خطوط اصلی نیز در هواپیماهای الکتریکی، به ویژه eVTOL، سرمایه گذاری کرده اند.

امریکن اخیراً 250 تاکسی پرنده VX4 شرکت هوافضای عمودی را پیش خرید کرده است، در حالی که یونایتد 10 میلیون دلار برای 100 فروند eVTOL “Midnight” متعلق به Archer Aviation واریز کرده است. یونایتد همچنین در هواپیماهای الکتریکی ES-19 شرکت هوافضای قلب سرمایه گذاری کرده است.

در حالی که امریکن و یونایتد در حال امضای قرارداد با استارتاپ‌هایی هستند که آینده‌ای جدید را نوید می‌دهند، دلتا ایر لاین تنها شرکت بزرگ آمریکایی است که در هیچکدام از آنها سرمایه‌گذاری نمی‌کند. این ممکن است نشان دهد دلتا دیدگاه متفاوتی برای ناوگان آینده خود دارد، اما هنری هارتولد، تحلیلگر سفر و رئیس گروه تحقیقاتی اتمسفر، می گوید که ممکن است اینطور نباشد.

در عوض، او به اینسایدر گفت که به دلتا «اعتبار» می‌دهد که برای تصمیم‌گیری وقت می‌گذارد.

او گفت: “هزینه فرصتی برای یک شرکت هواپیمایی در هنگام خرید هواپیما وجود دارد و مهم نیست که چه نوع هواپیمای است، زیرا تنها پول زیادی وجود دارد که یک شرکت هواپیمایی برای سرمایه گذاری در اختیار دارد.” شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهند عاقلانه سرمایه‌گذاری کنند تا بهترین بازده ممکن را داشته باشند، بنابراین من هیچ مشکلی با انتخاب دلتا برای سفارش ندادن Overture یا eVTOL نمی‌بینم.

در مورد جت اورچر بوم تردید وجود دارد

نمای بالای اورتور بوم سوپرسونیک.

اورتور بوم سوپرسونیک.

بوم مافوق صوت



به گفته هارتولد، دلتا به خوبی ممکن است تصمیم به خرید یک هواپیمای مافوق صوت یا یک هواپیمای الکتریکی در آینده بگیرد، اما آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که این سرمایه گذاری با مدل تجاری و شبکه خود مطابقت دارد.

او گفت: «تا جایی که بوم، شک و تردیدهای زیادی در صنعت هوانوردی وجود دارد. “در حال حاضر، موتور ندارد.”

مدیر عامل دلتا، اد باستیان، روز سه‌شنبه به فاکس بیزینس تردید خود را در مورد جت تأیید کرد و گفت که «هنوز سؤالات بسیار بیشتری نسبت به پاسخ‌ها دارد».

او گفت: «تا زمانی که مطمئن نباشیم که واقعاً می‌توانیم بازدهی قابل اعتمادی از هواپیما ایجاد کنیم، این جایی نیست که ما سرمایه‌گذاری کنیم.»

هواپیماهای بوئینگ 757-200 دلتا ممکن است 10 تا 20 سال دیگر در آن ها حضور داشته باشند.

دلتا بوئینگ 757.

دلتا بوئینگ 757.

تیاگو بی ترویسان / شاتر استوک


هارتولد توضیح داد که در حالی که دلتا سفارشی برای Overture یا eVTOL ندارد، آنها تصمیماتی می گیرند که ناوگان فعلی آن را طولانی تر پرواز می کند.

به طور خاص، این شرکت هواپیماهای بوئینگ 737-800، بوئینگ 737-900ER و بوئینگ 757-200 خود را با Split Scimitar Winglets ساخته شده توسط شرکای هوانوردی مستقر در سیاتل بوئینگ برای کاهش انتشار کربن بازسازی می کند.

هارتولد می‌گوید گنجاندن 757 بسیار شگفت‌انگیز است.

وی گفت: 757 هواپیمای عالی است، اما دیگر تولید نمی شود و کنجکاوی زیادی در مورد آینده این هواپیما وجود دارد. اما واضح است که هواپیما نقش مهمی را برای دلتا ایفا می کند و آنها راهی پیدا کرده اند تا آنها را برای 10 تا 20 سال دیگر در پرواز نگه دارد.

هارتولد ادامه داد: «آنها ممکن است سبزترین هواپیماها نباشند، زیرا موتورها به اندازه برخی از نسل جدیدتر کم مصرف هستند، اما دلتا ده ها هواپیمای 757 را از محل دفن زباله دور نگه می دارد.

دلتا نباید هواپیماهای خاصی را فقط به این دلیل که رقبای آن خرید می کنند

هارتولد گفت که همچنان ممکن است در آینده شاهد سفارش دلتا برای eVTOL یا Overture باشیم، و گفت اگر دلتا هر یک از این دو را مناسب استراتژی تجاری خود بداند، آن را سفارش خواهد داد. اما، او تاکید کرد که شرکت هواپیمایی “نباید احساس کند که مجبور به سفارش هواپیما فقط به این دلیل است که سایر خطوط هوایی این کار را انجام می دهند.”

چیزی که برای دلتا اهمیت دارد این است که هواپیماهایی را پیدا کند که از نقطه نظر تجاری، از نقطه نظر مسیر و شبکه و اگر برای شرکت پول درآورد و مشتریان بیشتری جذب کند، هواپیما را پیدا کند.» او گفت: «مسابقه تازه شروع شده است. “

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagraPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna