روندهای صنعت خواربار فروشی دیجیتال و پیش بینی سال 2022

[ad_1]

  • فروش خواربار دیجیتالی ایالات متحده در سال جاری 20.5 درصد دیگر رشد خواهد کرد و به 147.51 میلیارد دلار خواهد رسید.
  • شرکت والمارت شماره است 1 خرده فروش در خواربارفروشی دیجیتال و پس از آن آمازون و کروگر در صدر باقی خواهد ماند.
  • آیا در صنعت تجارت الکترونیک و خرده فروشی کار می کنید؟ با تحقیقات مبتنی بر داده، بینش کسب و کار را در مورد آخرین نوآوری های فناوری، روندهای بازار و رقبای خود دریافت کنید.

با توجه به اینکه خریداران دیجیتال خواربار فروشی بیش از نیمی از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند و نشان دهنده یک سال برجسته در سال 2021 است، خرده فروشان عجله دارند تا پاسخ دهند: آمازون Fresh ده ها فروشگاه جدید آجر و ملات را در سراسر کشور در چند سال آینده افتتاح خواهد کرد. استارت‌آپ‌های خواربارفروشی فوق‌العاده سریع، با وعده‌هایی که در کمتر از 15 دقیقه به فروش می‌رسند، زیان‌های قابل‌توجهی را در بازاری که قبلاً رقابتی است پشت سر می‌گذارند و جریان‌های درآمدی جدیدی را بررسی می‌کنند. و بازیگران اصلی مانند Uber Eats و Gopuff در حال گسترش خدمات خود برای تحویل مواد غذایی هستند.

چه از طریق کلیک و جمع‌آوری یا تحویل، خواربارفروشی دیجیتال – سفارش‌هایی که از طریق هر کانال آنلاین انجام می‌شود، از دسکتاپ و تلفن همراه گرفته تا برنامه‌ها و دستیارهای صوتی – در مسیر فروش قرار دارند تا در سال‌های آینده شاهد رشد دو رقمی باشند. انتظار می‌رود بین سال‌های 2021 تا 2025، فروش ایالات متحده تقریباً دو برابر شود و بیش از 121 میلیارد دلار وارد بازار شود.

اگرچه راحتی در میان افزایش omicron، و در نتیجه کار از راه دور، یک محرک کلیدی در پذیرش خواربار دیجیتال باقی می‌ماند، شرایط اقتصادی خاص ممکن است همچنان مانع سهم آن از بازار شود. اگر تورم و کمبود زنجیره تامین به افزایش قیمت محصولات مواد غذایی ادامه دهند، ممکن است مصرف کنندگان تمایل کمتری به پرداخت برای برخی از خدمات خواربار فروشی دیجیتالی داشته باشند که هزینه های تحویل و سایر هزینه ها را اضافه می کند. هزینه‌های اضافی که به مصرف‌کننده منتقل می‌شود، می‌تواند رایج‌تر شود، زیرا کمبود مداوم نیروی کار، رانندگان تحویل کالا و سایر کارکنان خدمات تامین را با کمبود مواجه کرده است.

اندازه و آمار صنعت خواربار فروشی دیجیتال ایالات متحده

خواربارفروشی دیجیتال سریعتر از خواربار فروشی در فروشگاه رشد می کند و درصد بیشتری از فروش کلی خواربارفروشی را به خود اختصاص می دهد. امسال، دیجیتال 11.2 درصد از 1.32 تریلیون دلار در فروش خواربارفروشی ایالات متحده را تشکیل می دهد – سهمی که از دسته های خرده فروشی بالغ دیجیتال عقب است، اما با توجه به ارقام دلار مطلق به دلیل بزرگی بازار بزرگتر است. و با توجه به ضریب نفوذ کم کاربر در حال حاضر، هنوز فضای قابل توجهی برای رشد وجود دارد.

سال 2020 برای کسانی که برای اولین بار به صورت آنلاین خواربارفروشی می‌خریدند، با افزایش 42.6 درصدی خریداران نسبت به سال گذشته (سالانه) یک موهبت بود. همه‌گیری آن را به جریان اصلی سوق داد، به همین دلیل است که رشد در سال‌های بعد چندان قابل توجه نبوده و نخواهد بود. رشد سالانه مصرف‌کنندگان خواربار دیجیتال در آینده کاهش می‌یابد و در سال 2022 به 4.1 درصد، در سال 2023 به 2.8 درصد و در سال 2024 به 2.5 درصد می‌رسد.

اکثریت جمعیت خریداران خواربار فروشی آنلاین، نسل هزاره هستند، که بر اساس گزارش ها، ارزش زیادی برای تحویل در همان روز نسبت به نسل های دیگر قائل هستند و بسیار پذیرای گزینه های نوظهور تحویل در خانه و ویژگی های خرده فروشی جدید هستند. این گروه سنی همچنین احتمالاً در جوامع شهری زندگی می کند که در آن مجموعه ای از خدمات تحویل با پیشنهادات مقدماتی برای جلب توجه خود رقابت می کنند.

اکنون که خریداران دیجیتال در سهم خود از مصرف‌کنندگان مواد غذایی پیشی گرفته‌اند، حتی با افزایش فروش، پذیرش کاهش می‌یابد – به این معنی که خریداران خواربار دیجیتال موجود، بازار را با بودجه‌های بزرگ‌تر حمایت می‌کنند. در واقع، در سال 2025، متوسط ​​هزینه سالانه هر خریدار خواربار دیجیتال از 856.47 دلار در سال 2021 به 1524.84 دلار افزایش خواهد یافت.

هم خرده‌فروشان و هم شرکت‌های تحویل شخص ثالث تأثیر آن را احساس می‌کنند و شاهد تغییر درصد بیشتری از فروش خواربار به‌صورت آنلاین علیرغم محدودیت‌های همه‌گیر ملایم‌تر خواهند بود. کلیک کنید و جمع آوری کنید یک محرک مهم خواهد بود و به عنوان یک نقطه ورود برای خرده فروشانی که هنوز در خدمات تحویل سرمایه گذاری نکرده اند عمل می کند. هزینه و تدارکات آخرین مایل، تحویل را به مقیاس دشوار می‌کند، در حالی که کلیک و جمع‌آوری سودآورتر است و حرکت آسان‌تری برای خواربارفروشان قدیمی با ردپای بزرگ آجر و ملات است که می‌خواهند به دیجیتال گسترش پیدا کنند.

با رقابت برندها برای استفاده از هزینه‌های بالاتر، وفاداری مشتری به تمرکز اصلی تبدیل خواهد شد. در نتیجه غول هایی مانند آمازون و والمارت در برنامه های عضویت خود سرمایه گذاری می کنند و به مزایای اشتراک و مشوق های تخفیف اضافه می کنند.

برترین شرکت های خرید دیجیتالی مواد غذایی

شرکت والمارت (از جمله Sam’s Club) در سال 2019 از آمازون پیشی گرفت و به عنوان رهبر فروش دیجیتالی خواربار فروشی ایالات متحده، 28.9٪ از بازار را در سال گذشته به خود اختصاص داد. این خرده‌فروش علاوه بر ردپای خرده‌فروشی عظیم خود با بیش از 5000 فروشگاه در سراسر کشور، برنامه‌های خود را برای بازگشایی مراکزی برای تحقق بخشیدن به تغییرات شهابی به سمت دیجیتال در همه دسته‌ها اعلام کرده است.

آمازون که 23.8 درصد از سهم بازار را در رتبه دوم به خود اختصاص داده است، تنها خرده فروش بومی دیجیتالی در بین پنج پیشرو برتر است. با بیش از 500 مکان Whole Foods و 18 مکان آمازون Fresh، موقعیت مناسبی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای کلیک و جمع آوری ندارد، به همین دلیل است که رشد فروش مواد غذایی تا سال 2023 نسبتا ثابت باقی خواهد ماند.

کروگر سومین فروش تجارت الکترونیک خواربارفروشی است که کمی بیش از نیمی از آنچه آمازون تولید می کند عقب است. این تا سال 2023 تغییر چندانی نخواهد کرد، زمانی که فروش دیجیتالی مواد غذایی کروگر تنها 53.13 درصد از فروش آمازون خواهد بود. کروگر یک سرمایه‌گذار اولیه در فضای دیجیتال بود که به آن مزیت رقابتی بزرگی نسبت به سایر خواربارفروشان قدیمی داد و آنها به نوآوری خود از طریق تسهیلات تکمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی ادامه می‌دهند.

Target و Albertsons تقریباً در جایگاه چهارم قرار دارند که هر دو رشد قابل توجهی نسبت به همه گیری داشته اند. پیش‌بینی می‌شود که هر دو خرده‌فروش که از نظر حضور فیزیکی قوی هستند، رشد سالانه بیشتری نسبت به والمارت، آمازون و کروگر در سال 2022 داشته باشند، البته از پایه کوچک‌تر.

خدمات تحویل شخص ثالث مانند Instacart از فروشندگانی مانند اینستاکارت سود می برد و نمی توان آنها را مستقیماً مقایسه کرد، اما همچنان بخش قابل توجهی از بازار را با 28.8 درصد از فروش دیجیتالی خواربارفروشی در سال 2021 به خود اختصاص می دهد. انتظار می رود پایگاه اینستاکارت در این فضا کاهش یابد. در سال‌های آینده (از 73.8 درصد از فروش واسطه‌های مواد غذایی به 68.2 درصد در سال 2023) زیرا رقابت بین شرکت‌های تحویل رستوران و با سرمایه‌گذاری خرده‌فروشان در زیرساخت‌های تحویل خود افزایش می‌یابد.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynatropical tiki oynabuy verified stripe accountKartal EscortAnadolu Casino Giriş Mobil Ödeme Bozdurmarekorbetbetboo girişbetboogenco bahisdeneme bonusu veren siteler