روندها و چالش های بازاریابی صوتی اجتماعی برای سال 2021

[ad_1]

با قضاوت بر اساس تعداد شرکت‌هایی که برنامه‌ها یا ویژگی‌هایی را برای پشتیبانی از آن ایجاد می‌کنند، و با توجه به تعداد گزارش‌های خبری و ستون‌های نظری که آن را پوشش می‌دهند (گزارش “Clubhouse and Social Audio 2021” خود ما شامل گزارش “Clubhouse and Social Audio 2021”) هیجان صوتی اجتماعی قابل لمس است. اما هر بازاریاب که در رسانه های اجتماعی فعال است، باید معایب ورود به صداهای اجتماعی را در حال حاضر بسنجید. در اینجا چند موضوع کلیدی وجود دارد که باید قبل از پرش روی کشتی در نظر بگیرید.

برنامه باشگاه

صدای اجتماعی در نقطه اتصال چهار فعالیت قرار می گیرد: رسانه های اجتماعی، صدای دیجیتال، رویدادهای مجازی و گفتگو.

کریستوف درنباخ/ اتحاد تصویر از طریق گتی ایماژ


ارتباط صوتی اجتماعی پس از کووید-19

با تمام رشدی که در ماه‌های اخیر داشته، کلاب‌هاوس تا ۹ مارس ۲۰۲۱ تنها ۱۲.۲ میلیون بار در سراسر جهان دانلود کرده است، به ازای هر App Annie. هیچ تضمینی وجود ندارد که برنامه مانند ماه فوریه داغ باقی بماند: در ماه گذشته علائم خنک شدن آن در برج حسگر شروع شده بود. سایر برنامه‌های اجتماعی پرهیاهو قبل از آن – Vine، قبل از اینکه به پایین برگردند، مسیر مشابهی را دنبال کرده‌اند.

اندازه مطلق، و همچنین سایر ابعاد مقیاس، عامل اصلی برای مد نظر بازاریابان خواهد بود. در حال حاضر، صدای اجتماعی کسری از اندازه شبکه های اجتماعی یا پادکست است. ما تخمین می زنیم که امسال 212.1 میلیون کاربر شبکه اجتماعی ماهانه و 117.8 میلیون شنونده ماهانه پادکست در ایالات متحده وجود داشته باشد.

اقساط ماهانه کلاب هاوس در سراسر جهان

بارگیری Worldwide Clubhouse در فوریه افزایش یافت، اما در مارس کاهش یافت.

eMarketer


چالش دیگر فرکانس استفاده و زمان صرف شده است. آیا مصرف کننده معمولی زمان قابل توجهی را صرف گوش دادن به صدای اجتماعی می کند – به خصوص پس از پایان همه گیری؟ چنین فعالیتی بسیار وقت‌گیرتر و متمرکزتر از سر زدن به غذا برای از بین بردن چند دقیقه زمان است.

تلاش‌های بازاریابی صوتی اجتماعی: حداقل بازده

بازاریابان نباید در سال 2021 با ایده کسب بازدهی عظیم وارد صداهای اجتماعی شوند. برای مثال، محیط برای انجام هر کاری مساعد نیست. و با توجه به چالش‌هایی که در بالا توضیح داده شد، نتایج نهایی ممکن است در بهترین حالت نقطه‌ای باشد.

در حالی که برای راه اندازی یک اتاق صوتی به آسانی ضربه زدن روی یک دکمه روی صفحه گوشی است، موفقیت آن چندان آسان نیست. در اینجا فقط چند زمینه وجود دارد که تجربه بازاریابی در Clubhouse باید بهبود یابد:

  • اطمینان از اینکه کاربران اتاق شما را پیدا می کنند
  • برقراری ارتباط با سایر کاربران
  • دسترسی به کاربران پس از یک رویداد

راه‌های کمی برای اندازه‌گیری و ردیابی نتایج تلاش‌های صوتی اجتماعی در این مرحله وجود دارد. مدیران می‌توانند فهرستی از شرکت‌کنندگان را در Clubhouse ببینند، اما راه‌هایی وجود ندارد که بتوان آن داده‌ها را به‌راحتی به شکلی قابل استفاده درآورد (و اینکه آیا Clubhouse به هر حال این تمرین را نمی‌پذیرد، جای سوال است).

راهنمای برنامه کلوپ

یک جذابیت بزرگ برای کاربران صوتی اجتماعی، توانایی ایجاد یک اتاق و دعوت دیگران به چت خود به خود است.

باشگاه/خودی


فقدان معیارهای بومی، آزمایش‌کنندگان اولیه را وادار کرده است که معیارهای خودشان را جمع کنند. مگان استرود، مدیر سابق برند در بازاریاب ارواح پرنود ریکارد، می‌گوید: «ما در واقع از آژانس‌هایمان خواستیم جلسه را روی تلفن‌هایشان ضبط کنند تا بتوانیم بعداً به آن گوش دهیم، زیرا در غیر این صورت ناپدید می‌شود.

در حال حاضر، دعوت به عمل این است که آنچه را که می توانید اندازه گیری کنید. مانند هر رسانه جدید، معیارها دشوار است، اما بازاریابان هنوز هم می توانند اصول اولیه را انجام دهند، مانند شمارش شرکت کنندگان در یک اتاق، و جمع کردن تعداد دنبال کنندگان جدید پس از یک رویداد.

صدای زنده اجتماعی می تواند شهرت برند را به خطر بیندازد

حتی اگر مکالمه‌ها تعدیل شوند، هیچ راهی برای دانستن اینکه کسی قرار است در هنگام پخش زنده چه بگوید، وجود ندارد. کارن استاتون، مدیر تعامل در ساحل غربی در آژانس دیجیتال Grow، گفت: خودانگیختگی جذابیت زیادی دارد، اما زنده بودن «مکانی عصبی برای بازی کردن برندها است، زیرا بسیار آسان است که خیلی اشتباه پیش برود». “اگر برندی اسپانسر شود یا در اتاقی ظاهر شود، و به نحوی اتفاقی در آن اتاق بیفتد، برند برای صحبت نکردن یا انجام کاری داغ می شود.”

موضوع دیگر ایجاد فضای امن است. قلدری و سایر رفتارهای منفی در اتاق‌ها اتفاق افتاده است که می‌تواند بر برندها منعکس شود. “سمعی [requires] جسیکا دولی، سرپرست فعالیت های اجتماعی در Mindshare، گفت: یک فرآیند دست و پا گیرتر برای شناسایی محتوای مضر در زمان واقعی. در حالی که گوش دادن اجتماعی همچنان یک چالش در صداهای اجتماعی است، تشخیص موارد رفتار بد به عهده کاربران است.

علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا نحوه دسترسی شما آمده است:

  1. به سایر مشتریان Insider Intelligence که این گزارش را دریافت می‌کنند، همراه با هزاران پیش‌بینی رسانه، تبلیغات و بازاریابی دیگر، جلسات توجیهی، نمودارها و گزارش‌های تحقیقاتی به صندوق ورودی خود بپیوندید. >> مشتری شوید
  2. گزارش فردی را از فروشگاه ما خریداری کنید. >> گزارش را از اینجا بخرید

آیا شما مشتری فعلی Insider Intelligence هستید؟ وارد شوید و گزارش را اینجا بخوانید.

این مقاله در ابتدا در eMarketer منتشر شد.

موضوعات بیشتر در صنعت بازاریابی:

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrabomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna