شرکت هواپیمایی امریکن پس از لغو پرواز، بلیط 1700 دلاری من را بازپرداخت نکرد

[ad_1]

  • اشلی یارنیک می گوید که هواپیمایی امریکن قول داده است پس از لغو پرواز، مبلغ 1700 دلار بلیط را بازپرداخت کند.
  • او می‌گوید با وجود تماس‌ها و ایمیل‌های زیاد، اعتبار پروازی او بسیار کمتر است.
  • این روایت یارنیک از غرامت نامناسب او است که به اوروبا جمال از Insider گفته شده است.

این مقاله گفته شده بر اساس گفتگو با اشلی یارنیک است که هنوز منتظر استرداد بلیط 1700 دلاری پس از لغو پرواز امریکن ایرلاینز است. برای طول و وضوح ویرایش شده است.

من یک پرواز هواپیمایی امریکن ایرلاینز در 1 ژوئیه از St. لویی به لس آنجلس. من در آخر هفته چهارم ژوئیه پرواز می‌کردم، که از همان ابتدا با همه چیزهایی که در سفر اتفاق می‌افتد، تردیدهایی در مورد آن داشتم.

اما من پروازهای مستقیم به آنجا و بازگشت داشتم تا سعی کنم بخشی از این عدم اطمینان را محدود کنم.

در حال گذراندن مراحل امنیتی بودم که در تلفنم هشداری مبنی بر تاخیر پرواز دریافت کردم. سپس یک ساعت قبل از برنامه ریزی برای پرواز، شرکت هواپیمایی آن را لغو کرد.

نماینده شرکت هواپیمایی به من اطلاع داد که تا یکشنبه هیچ پروازی به لس آنجلس وجود ندارد – این روز جمعه بود.

اولین بار نماینده امریکن ایرلاینز به من گفت که روز بعد من را در پرواز مستقیم ساعت 6 صبح با یونایتد آورده است

او گفت تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که روز بعد حاضر شوم و با United Airlines بررسی کنم.

اما من آنلاین دیدم که این پرواز پرواز مستقیم نبود. در هیوستون توقف داشت. پنجره محدودی برای سفر داشتم چون دوره کارآموزی داشتم و یک روز مرخصی گرفته بودم. و من مجبور شدم ساعت های معینی کار کنم تا برای مدرسه نمره بگیرم.

این همان چیزی بود که باعث نگرانی من شد و باعث شد فکر کنم که او ممکن است هر چیزی را به بیرون تف کند تا من را از سر راه دور کند.

من ابراز نگرانی کردم که نمی خواهم روز بعد در همان وضعیت باشم، اما او تأیید کرد که من رزرو شده ام. او حتی یک کوپن هتل به من داد. او گفت نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست و من می خواهم بروم.

فکر کردم، “عالی، این بهترین موقعیتی است که می توانست از این وضعیت بیرون بیاید.”

ساعت 3 صبح از خواب بیدار شدم و از هتل یک شاتل به فرودگاه گرفتم

وقتی به چک‌این یونایتد رسیدم، وضعیتم را توضیح دادم و تمام جزئیاتی را که نماینده امریکن ایرلاینز روی کارت نوشته بود به نمایندگان دادم.

نام من را جستجو کردند و گفتند: متاسفم، شما در این پرواز نیستید. آنها مرا به خدمات مشتریان خطوط هوایی آمریکا برگرداندند و احتمالاً 80 تا 100 نفر جلوی من بودند.

وقتی بالاخره با کسی صحبت کردم، وضعیتم را توضیح دادم و یکی از نمایندگان خطوط هوایی آمریکا در نهایت به من اطلاع داد که پرواز کاملاً رزرو شده است، بنابراین هیچ راهی وجود نداشت که بتوانم سوار آن شوم. او به من گفت که این اتفاق برای چندین نفر در این روز خاص رخ داده است. بنابراین قطعاً چیزی در سیستم خطوط هوایی، از طرف آن، به هم ریخته است.

تصمیم گرفتم نیمه اول سفرم را قطع کنم و ببینم آیا پروازهایی به سن دیگو وجود دارد یا خیر.

من یک پرواز هواپیمایی یونایتد با یک بلیط به قیمت 1665.60 دلار پیدا کردم. نماینده امریکن ایرلاینز به من گفت که باید آن را در محل بخرم زیرا آنقدر لحظه آخر بود که کارکنان هوانوردی نمی توانستند آن را به صورت فیزیکی از طریق دستگاه خود خریداری کنند، اما بابت آن غرامت به من پرداخت می شود.

در غیر این صورت هرگز در یک میلیون سال این مبلغ را پرداخت نمی کردم.

به سرعت به زمانی که سعی کردم برای بازپرداخت با خطوط هوایی آمریکا تماس بگیرم

تماس گرفتم و شرکت هواپیمایی گفت که این شکایات را فقط از طریق ایمیل رسیدگی می کند. بنابراین من یک ایمیل با جزئیات بیشتر تا جایی که می توانستم نوشتم.

یکی دو روز گذشت و من جوابی دریافت نکردم. بنابراین دوباره تماس گرفتم و حتی با خدمات غیر دوستانه تری به مشتریان مواجه شدم.

وقتی شرکت هواپیمایی بالاخره به ایمیل من پاسخ داد، به نظر می رسید که یک پاسخ دیگ بخار است. گفت: “برای ناراحتی شما متاسفم. ما نمی خواهیم وفاداری شما را از دست بدهیم” و به من 7500 مایل اعتبار پرواز داد.

حدود 75 دلار ارزش دارد. من نمی توانم با آن جایی بروم.

بنابراین من درخواست تجدید نظر دادم و شروع کردم به توییت کردن در مورد وضعیتم

حساب کاربری American Airlines به توییت من پاسخ داد و گفت: “اگر از خدمات مشتریان آنها ناراضی هستید، به ایمیلی که آنها برای شما ارسال کرده اند پاسخ دهید.”

پس من این کار را کردم. وضعیتم را عمیق‌تر توضیح دادم و خواستم با کسی صحبت کنم. من همچنین به حساب توییتر پاسخ دادم و خواستم با یک نماینده زنده صحبت کنم. من از دو طرف سکوت رادیویی دریافت کردم. انتظار ندارم از شرکت هواپیمایی چیزی بشنوم.

من همچنین شکایتی را به وزارت حمل و نقل ایالات متحده ارسال کرده ام.

بعداً در 2 آگوست، 300 دلار اعتبار پرواز دیگر دریافت کردم. من هنوز این کار را نکرده‌ام، اما ممکن است برای دریافت اعتبار بیشتر شکایت کنم.

امریکن ایرلاینز یک مانع بزرگ بین مشتریان خود و خدمات واقعی به مشتریان دارد

علیرغم تلاشم نتوانستم شکایتم را به یکی از افراد زنده در امریکن ایرلاینز بدهم. به نظر می رسد این شرکت هواپیمایی شکایات را از طریق یک سیستم ایمیل فیلتر می کند که بسیار غیرشخصی است و برای آمریکایی ها نادیده گرفتن آن آسان است.

در تمام این مدت، به نظر می رسید که هیچ کس اهمیتی نمی دهد، و شاید شکایت های من در میان هزاران شکایت دیگر گم شود و شاید هرگز شنیده نشود.

من بیشتر از هر چیزی عاشق سفر هستم و هرگز چنین تجربه وحشتناکی نداشته ام که در آن احساس درماندگی کنم و از آن سوء استفاده کنم.

قطعاً امریکن ایرلاینز اعتماد من و احتمالاً سایر ایرلاین ها را از دست داده است زیرا با توجه به این تجربه به نظر می رسد سخنان آنها ارزش چندانی ندارد.

یادداشت سردبیر: خطوط هوایی آمریکا به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir