فرودگاه هیترو در میان هرج و مرج سفر، سقف مسافر را یک ماه افزایش داد

[ad_1]

  • فرودگاه اصلی هیترو بریتانیا محدودیت های پروازی را تا اکتبر تمدید کرده است زیرا اختلال در سفر ادامه دارد.
  • پیش از این، سقف پرواز 100000 مسافر در روز از فرودگاه تا سپتامبر را اعلام کرده بود.
  • فرودگاه روز دوشنبه اعلام کرد در صورت افزایش تعداد کارکنان، این سقف ممکن است تا قبل از اکتبر برداشته شود.

فرودگاه هیترو لندن، یک مرکز مهم هوانوردی جهانی، روز دوشنبه اعلام کرد سقف روزانه مسافران خود را یک ماه افزایش داده است.

هیترو که تا زمان همه‌گیری کووید-19 شلوغ‌ترین فرودگاه اروپا بود، در 12 ژوئیه اعلام کرد که در بحبوحه هرج و مرج در فرودگاه‌ها و خطوط هوایی در سرتاسر جهان، سقف 100000 مسافر را در هر روز در نظر گرفته است.

جان هالند-کای، مدیر عامل هیترو، قبلاً گفته بود که این سقف تا 11 سپتامبر ادامه خواهد داشت. طبق بیانیه روز دوشنبه، اکنون سقف تا 29 اکتبر تمدید خواهد شد.

طبق بیانیه هیترو، سقف مسافر به این معنی است که لغو در لحظه آخر کمتر، پروازهای به موقع بیشتر و انتظار کوتاه‌تر برای چمدان‌ها وجود دارد. فرودگاه گفته است که در صورت افزایش سطح کارکنان، به ویژه حمل‌کننده چمدان، سقف ممکن است زودتر از پایان اکتبر برداشته شود.

راس بیکر، مدیر ارشد بازرگانی هیترو، در این باره گفت: «ما می‌خواهیم در اسرع وقت این کلاه را برداریم، اما زمانی می‌توانیم این کار را انجام دهیم که مطمئن باشیم همه افرادی که در فرودگاه فعالیت می‌کنند، منابع لازم برای ارائه خدماتی را دارند که مسافران ما شایسته آن هستند.» صورتحساب.

صف فرودگاه هیترو برای چک دلتا

مسافران دلتا در روز دوشنبه 11 جولای در فرودگاه هیترو برای ورود به صف می ایستند.

گریس دین/خودی


زمانی که این سقف در ماه جولای اعمال شد، هیترو از خطوط هوایی خواست فروش بلیط های تابستانی را متوقف کنند، چیزی که امارات ابتدا آن را “غیرقابل قبول” خواند و بعداً با کاهش فروش بلیط موافقت کرد. بریتیش ایرویز، شرکت هواپیمایی بریتانیا، به طور موقت فروش بلیط های کوتاه مدت از هیترو را به حالت تعلیق درآورد.

هالند-کای در ماه جولای گفت که حداکثر تعداد مسافرانی که هیترو می‌تواند در تابستان به مسافران خروجی خدمات دهد، 100000 نفر در روز است، اما این محدودیت اغلب تجاوز می‌کرده و منجر به صف‌های طولانی، گم شدن چمدان‌ها و تاخیر و کنسل شدن پروازها می‌شود. هالند-کای گفت، قبل از اینکه فرودگاه سقف سقف را اعلام کند، تعداد صندلی های خروج روزانه در تابستان به طور متوسط ​​104000 نفر تعیین شده بود.

هیترو و خطوط هوایی منفرد به مشتریان توصیه کرده بودند در صورت وجود صف های طولانی برای چک-این و امنیت، سه ساعت قبل از زمان پرواز خود در فرودگاه حاضر شوند. بی‌بی‌سی اخیراً گزارش داد که برخی از مسافران پنج ساعت قبل از پرواز خود به استانستد، فرودگاه دیگری در لندن می‌رسند که منجر به ازدحام شده است.

در ماه جولای، هیترو همچنین اعلام کرد که 750 نفر از کارکنان غیرعملیاتی خود برای کمک به مشتریان داوطلبانه در فرودگاه حضور خواهند داشت.

در 8 ژوئیه 2022 چمدان های بی ادعا در فرودگاه هیترو لندن انباشته می شود.

چمدان های جمع آوری نشده در ترمینال سه بار در هیترو در روز جمعه، 8 ژوئیه انباشته شد.

پل الیس/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


در گزارش سرمایه‌گذار در ژوئن، هیترو گفت که انتظار دارد در سال 2022 به 54.4 میلیون مسافر خدمات رسانی کند که 9 میلیون بیشتر از اولین پیش‌بینی در دسامبر است و آن را در حدود دو سوم سطوح سال 2019 قرار می‌دهد.

هرج و مرج فزاینده در فرودگاه ها در بحبوحه افزایش شدید تعداد مسافرانی است که پس از قرنطینه سفر می کنند. هیترو گفت که تا پایان ماه می از تعداد کل مسافرانی که در سال 2021 خدمت کرده بود، پیشی گرفته است. بیش از 6.3 میلیون نفر در ژوئیه به فرودگاه و از آن پرواز کردند که مجموع سالانه تا کنون به 32.4 میلیون رسیده است.

هیترو در اوایل آگوست گفت که حدود 80 درصد از مسافران در 20 دقیقه یا کمتر از امنیت عبور می کنند.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir