کسب و کارها برای ترقی باید روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از روش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و عمل اینترنتی است.
برای تولید یک وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. او‌لین کاری که باید در این راستا انجام بدهید همین می باشد که یک اسم اینترنتی خوب و دیدنی گزینش کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که تعیین می کنید برای کسب و کار شما منطقی است و باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغات غریبه استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 گزینه بسیار حساس را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب وب سایت خود از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما برای مخاطبان دیدنی خواهد بود و تعدادی گام به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه منش منطقی و اساسی

البته وب سایت می بایست از حیث ظاهری زیبا باشد. ولی مهمتر از آن، نخست بایستی شیوه عمل با وب سایت خود را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را تعیین نمایید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید گزینش کنید که چه طرحی به جهت وبسایت خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز برای وبسایت و نیز برای بهینه سازی سایت برای گوگل اصلی است. چون گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در نظر می گیرد.
به این استدلال بایستی از حیث بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از وب سایت شما تماشا می کنند بتوانند به راحتی اساسی آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را ادراک کنند و همینطور در مرتبه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و مرتبط اهمیت تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان همت به جهت ساختن وب سایتی است که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در به دست آوردن و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر کسب و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. همین بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در گزینه به دست آوردن و عمل خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد مدل کاری که انجام می دهید به کارگیری کنید. به عنوان مثال، چنانچه شغل شما فروش یک محصول است، بایستی تصاویری حساس میزان مرغوب بودن عالی برای همگی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی کار می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را حیاتی جزئیات در وب سایت خویش قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند داده ها به اندازه در مورد کیفیت همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید حیاتی ارسال نظر به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقاء دهید. وب سایت خویش را مهم توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای تارنما شما همین میباشد که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وبسایت رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر نمونه چنانچه به ایجاد و فروش پوشاک سرگرم هستید، باید بهترین حریف خویش را در زمینه کاری خود و تارنما او پیدا کنید. همچنین بررسی کنید و دلایل برد او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در تارنما خویش استفاده کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا دو گزاره می تواند کار کشته باشد.” بسته به ماهیت کسب و کار خود، دارای ثبت اطلاعات کلیدی در وبسایت خود، در فعالیت خود قوی و قادر باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وب سایت مطمئناً یکی از از مهمترین امور است، براین اساس می بایست برگه منحصر به فرد به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه اهمیت آن شرکت چقدر دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک صفحه اطلاعات تماس در وب سایت خویش قرار دهید و تمام اطلاعات مثل آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و لینک نتورک های اجتماعی را به جهت کسب و فعالیت خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط کلیدی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما به دست آوردن و فعالیت افزایش جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و نشانی پست الکرونیکی و شبکه های اجتماعی خود را در وب سایت قرار دهید، آن را به شکل عکس در وبسایت قرار ندهید، آن ها بایستی بتوانند بر روی آن ها کلیک کنند، بدین ترتیب دارای کلیک بر بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه موبایل های هوشمند این قابلیت و امکان را دارند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و حیاتی کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از عبارات اختصاری بی فایده هست و وب سایت بدون راهکار مشخص بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های درست و منطقی برای صفحه ها مختلف وبسایت خویش استفاده می کنید. به تیتر مثال: اصلی ما تماس بگیرید یا اصلی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک راهکار استراتژیک به جهت تارنما خود، می بایست راهی برای ساخت یک فراخوان برای مبادرت در حیث بگیرید. همین بدان مضمون‌ می باشد که آنچه مردم دوست دارا هستند در وب سایت شما ببینند این میباشد که می توانند به راحتی به کاغذ گزینه عشق خویش در هر کاغذ از تارنما بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به تارنما خویش بپیوندید، به پست الکرونیکی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خود را تماشا کنید، محصولات خود را مشاهده کنید و …
شما می بایست اهداف خویش را در وبسایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از وبسایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنان چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در تارنما خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد بایستی به طور تمام امکانات و داده ها حتمی را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به تارنما شما اعتماد کنند.

5. پیوند شبکه های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال اکثر مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود دارد که شما می بایست در آن ها کاربر گردید و به دست آوردن و کار خویش را در تارنما خویش توسعه بدهید تا کسب و کار خود را گسترش دهید. این نیز در سئوی شما دوچندان اثر گذار است. عمل در نتورک های اجتماعی و سناریو لینک و پیوند های آن ها در وب تارنما باعث تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر