تکنولوژی از جنبه های مختلف تعریف ها متعددی دارد از حیث علمی تکنولوژی، عاقبت ی پایانی تحقیقات یا این که به عبارتی علم و دیتاها می باشد که دارای استفاده از همین عامل ها می تواند به یک کالا تجاری تبدیل شود. البته بعد از لینک سلول های گرفته شده از ادرار و گذشت چندین هفته سلول های عصبی به وجود آمدند که هیچ گونه نماد ای از جهش های ناخواسته را هم نداشتند. نحوه های رایج میزان گیری توان پرتو لیزر بر اساس جذب نور است. الکتروتراپی خیر صرفا یک روش متداول در معالجه فیزیوتراپی است، بلکه میتواند به وسیله بقیه متخصصان توانبخشی هم مورد استفاده قرار گیرد. فارغ از شک، یک عدد از دست اندرکاران اثر گذار برپایی فرصتها و امکانات پرورش ذهن و گسترش بستر تفکر، تکنولوژیهای مدرن امروزی هست که به انحای گوناگون می تواند برای به کارگیری بهینه در غنیسازی عوامل یاددهی – یادگیری در اختیار یاددهنده (معلم) و یادگیرنده (دانشآموز) قرار اخبار تکنولوژی روز جهان دیتا شود. حساس رشد تفکر و اندیشیدن در نظامهای آموزشوپرورش و ضرورت آماده کردن فرصتها و امکانات آن رویش حاصل مطالعات پژوهشی بیشماری میباشد که امروزه بیش از پیش مورد اعتنا قرار گرفته است. یادگیری استوار نیاز به تفکر دارد، ابتکار اختراع و خلاقیت هم زائیده تفکر هست و تفکر، خود، کالا کارکرد مغز از شیوه فعال شدن ذهن و بهرهگیری از گنجایش موجود و آماده آن است. ابتکار عمل و خلاقیت زاییده تفکر است. افرادی در دنیای فعالیت و زندگی امروز پیروز و کامیاباند که ابتکار اختراع و خلاقیت را سرلوحه بهرهگیری از علم و معلومات خویش قرار دادهاند. زمانی اسم ثروت به فی مابین میآید، همگی اشخاص در ذهنشان نخستین پول زیاد را خیال می کنند زیرا ثروت در ذهن بخش اعظم اشخاص به همین رخ ثبت شده است، ولی در همین جا خواسته از ثروت چیز دیگری است. حقیقت این هست که ظرفیت یادگیری مغز انسان زیاد مضاعف دوچندان هست و بررسیها و مطالعات نشان داده میباشد که انسان در طول تاریخ تنها از کاهش از ده درصد توان و گنجایش یادگیری مغز خویش به کار گیری کرده هست و بخش عمدهای از این کوتاهی به گردن نظام آموزشوپرورش، مدرسه و استاد است. مطابق محاسبات انجام شده، ۲/۵ درصد کربن تولید شدهی سال ۲۰۱۹ در دنیا مربوط به مسافرتهای هوایی بوده میباشد که این رقم تا سال ۲۰۵۰ می تواند افزایش سه برابری داشته باشد. «تکنولوژی آموزشی» مجموعه تدابیری مستند به نتیجه های پژوهشهای علمی میباشد که به منظور بهبودبخشی کارها آموزشی و افزایش میزان مرغوب بودن فرایند یاددهی – یادگیری طراحی می شود و به اجرا و ارزشیابی درمیآید.

ایندکسر