مسافران کروز می گویند گم شدن چمدان باعث ویرانی سفر شده است

[ad_1]

  • خطوط هوایی در میان تابستانی پر از هرج و مرج سفر، چمدان ها را فراموش کرده و به فرودگاه های اشتباه می فرستند.
  • برای مسافران کروز که بین بنادر قایقرانی می کنند، رسیدن چمدان های گمشده به آنها دردسرساز است.
  • اینسایدر با پنج مسافر کشتی کروز در مورد اینکه چمدان مفقود شده آنها چه تأثیری بر سفر آنها داشته است صحبت کرد.

مشکلات چمدان به یکی از مشکلات اصلی سفرهای هوایی در سال 2022 تبدیل شده است. هزاران مسافر دیده اند که چمدان هایشان گم شده، با پرواز اشتباهی گرفته شده، در شهری که در آن جابه جا شده اند، رها شده اند یا در فرودگاهی که از آنجا پرواز کرده اند فراموش شده اند.

در بسیاری از موارد، مسافران تا چند روز پس از رسیدن به تعطیلات، چمدان خود را دریافت نمی کنند. برای برخی دیگر، خیلی بیشتر طول می کشد، و برخی هنوز هفته ها یا ماه ها پس از بازگشت به خانه با کیف های خود جمع نشده اند.

با این حال، برای مسافران کروز، گم شدن چمدان باعث سردرد حتی بزرگ‌تر می‌شود.

اینسایدر با پنج مسافر کشتی کروز صحبت کرد، آنها به طور متفاوت گفتند که آنها سفرهای خود را در اروپا صرف لغو برنامه ها، قرض گرفتن لباس از غریبه ها و تلاش برای تماس با خطوط هوایی خود پس از مشکلات چمدان کرده اند.

برخی از مسافران گفتند که باید انتخاب کنند که آیا در فرودگاه برای اطلاعات در مورد چمدان خود منتظر بمانند یا خطر از دست دادن زمان سوار شدن به کشتی خود را داشته باشند، یکی از آنها گفت که او درست در زمانی که تخته باند در حال بلند شدن بود به آنجا رسید.

“یک فاجعه از ابتدا تا انتها”

یکی از مسافران به نام اد پری به اینسایدر گفت: «این از ابتدا تا انتها یک فاجعه بود.

پری و همسرش در ماه ژوئن با ایر کانادا از کارولینای شمالی برای یک کروز دو هفته ای با رودخانه وایکینگ از آمستردام در هلند به بوداپست، مجارستان پرواز کرده بودند. اما پری و همسرش پس از اینکه با تاخیر پرواز و تغییر مسیر مواجه شدند و همچنین مجبور شدند چمدان دستی خود را به دلیل بزرگ بودن آن چک کنند، دو کیف دستی و چمدان خود را گم کردند.

ایر کانادا به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر در مورد پرونده پری پاسخ نداد.

اد پری و همسرش در مقابل خانه ها و رودخانه ای در بامبرگ ایستادند

اد پری گفت سفر او به اروپا از ابتدا تا انتها یک فاجعه بود.

با حسن نیت از اد پری


سایر مسافران از تجربیات مشابه به Insider گفتند.

تاد مک کلود جونیور، که در ماه آگوست به همراه خانواده‌اش به سفر دریایی کارناوال به اطراف دریای کارائیب رفت، گفت که چمدان‌های گم‌شده‌اش «کل سفر ما را مختل کرد».

او به اینسایدر گفت که پس از تغییر لحظه آخری پرواز، چمدان های متعلق به مک کلود و برادرش به پرواز او به اورلاندو، جایی که او فقط چند ساعت فرصت داشت تا مجبور به سوار شدن به کشتی شود، تعویض نشد.

مک کلود گفت که یکی از کارکنان به او گفته که چمدان‌ها با پرواز دیگری می‌رسند و مستقیماً به بندر کارناوال منتقل می‌شوند، اما او به اینسایدر گفت که چمدان‌ها در نهایت نتوانستند به موقع برسند.

او گفت: “خوشبختم که شناسنامه خود را در آن کیسه ها قرار ندادم وگرنه اصلاً نمی توانستیم به کشتی دریایی برویم.”

مک کلود پس از سفر دریایی خود به اورلاندو بازگشت و هنگامی که به فرودگاه رسید، او گفت: “چمدان های ما منتظر ما بودند.” او گفت که ساوث وست، شرکت هواپیمایی که او با آن پرواز کرد، همچنین یک کوپن و همچنین چکی برای اقلام جایگزینی که برای سفرش خریده بود، به او داد.

Southwest به Insider گفت: «ما با اشخاص ثالث درباره جزئیات مکالمات خود در رابطه مستمری که با مشتریان خود داریم بحث نمی کنیم.

تعدادی از مسافرانی که Insider با آنها صحبت کرد، گفتند که چمدان آنها در حین توقف گم شده است. باب سوئیگارت که در ماه ژوئن به یک سفر دریایی در سراسر اروپا به Celebrity Edge رفته بود، به Insider گفت که پرواز بریتیش ایرویز از سن دیگو به لندن هیترو با 21 ساعت تاخیر انجام شد و باعث شد که او ارتباط آلیتالیا با رم را از دست بدهد.

او گفت که ایرلاین هر دوی آنها را به پرواز دیگری منتقل کرد، اما کیف آنها موفق نشد.

سلفی باب سویگارت و همسرش در کشتی کروزشان

باب سویگارت و همسرش مجبور شدند سفر دریایی خود را بدون چمدان بگذرانند.

با حسن نیت از باب سویگارت


در برخی موارد، چمدان‌های مسافران بین فرودگاه‌های مختلف جابه‌جا می‌شد، زیرا خطوط هوایی سعی می‌کردند چمدان‌هایشان را با برنامه سفر دریایی خود مطابقت دهند.

یکی از مسافران، توماس هچ، به Insider گفت که چمدان‌هایش پس از اینکه او از سیاتل از طریق هیترو به همراه سه مسافر دیگر و در مجموع هشت چمدان برای یک سفر 10 روزه در اواسط ژوئیه با کشتی‌های تفریحی مشهور در سراسر اروپا به آنجا پرواز کردند، به رم نرسیدند.

کارکنان بریتیش ایرویز به او گفتند که چمدان‌هایشان در یک پرواز بعدی به رم می‌رود، اما پس از لغو آن، یک روز قبل از لنگر انداختن کشتی هچ، شش چمدان را به آتن فرستادند. هچ گفت، اما فرودگاه مملو از چمدان‌ها بود و به باربر کشتی اجازه نمی‌داد چمدان‌هایشان را جمع کند.

هچ گفت که دو چمدان او نیز به فرودگاه تسالونیکی فرستاده شد، اگرچه کشتی هرگز به آنجا نرسید.

بریتیش ایرویز وقتی با Insider در مورد تجربه هچ تماس گرفت، پاسخی نداد.

یکی دیگر از مسافران کشتی کروز که خواست نامش فاش نشود در صورتی که مانع از دریافت غرامت شود، عکس‌هایی از برچسب‌های چمدان روی چمدان خود را برای خود ارسال کرد که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد شرکت هواپیمایی در تلاش‌های ناموفق برای همسو شدن با چمدان، آن را به چهار فرودگاه اروپایی ارسال کرده است. سفر دریایی او

بدون چمدان یعنی بی لباسی

تصویری که چمدان های رها شده در ترمینال 5 هیترو را نشان می دهد.

چمدان ها در ترمینال 5 هیترو جمع می شوند.

آدام کنت


پری گفت که او و همسرش نمی‌توانستند وقتی کشتی به اسکله رفت، خرید کنند، زیرا قبلاً هزینه سفر را پرداخت کرده بودند، اما سایر مسافران به آنها لباس قرض دادند. مسافری که خواست نامش فاش نشود گفت که خانواده اش مجبور شدند برنامه های سفر خود را برای خرید لباس لغو کنند.

برخی از مسافران گفتند که از خطوط هوایی خود کمک چندانی دریافت نکرده‌اند، اما خطوط کروز برای کمک به آنها وارد عمل شده‌اند.

یکی از مسافران، زوئی گرینبرگ، به اینسایدر گفت: «دسترسی به ایر کانادا تقریبا غیرممکن بود. آنها نمی دانستند کیف های ما کجاست.

ایر کانادا به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر در مورد موضوع گرینبرگ پاسخ نداد.

گرینبرگ برای سفر دریایی خود در سیلورسا هم به و هم از بارسلونا پرواز کرده بود. او به اینسایدر گفت که در راه بازگشت، شوهرش چمدان او را در یک فروشگاه در بارسلون “با هزاران کیف” پیدا کرد. او گفت که او تا 26 روز پس از سفر کیفش را پس نگرفت.

پری گفت که “وایکینگ برای ما به عقب خم شده است”، و گفت که کارکنان تلفن های همراه خود را به او قرض دادند تا بتواند با ایر کانادا تماس های بین المللی برقرار کند، او گفت که در طول سفرش برای تماس با آنها مشکل داشت و هرگز پیشنهاد ارسال چمدان خود را به بنادر دیگر نداد. . پری و گرینبرگ گفتند که خطوط کروز آن‌ها پیشنهاد داده‌اند که در طول سفر خود از پرداخت هزینه‌های خشک‌شویی صرف نظر کنند.

گرینبرگ گفت: «بیشتر سفر فقط یک تاری است.» و افزود که دیگر «هرگز» بدون AirTag در چمدانش سفر نخواهد کرد.

سویگارت و همسرش پس از چهار هفته چمدان خود را پس گرفتند. ایمیلی که توسط Insider مشاهده شد نشان داد که بریتیش ایرویز به سوئیگارت و همسرش 600 یورو (612 دلار) به هر کدام به عنوان غرامت برای لغو پیشنهاد داده و گفته است که هزینه‌های آنها را نیز پوشش می‌دهد.

سویگارت گفت: «اکنون که چمدان‌هایمان را پس گرفته‌ایم، یک تن لباس داریم.

آیا تحت تأثیر اختلالات فعلی سفر قرار گرفته اید؟ یا آیا در یک فرودگاه یا برای یک شرکت هواپیمایی کار می کنید که با هرج و مرج پرسنل و لغو لغو شده است؟ به این خبرنگار به آدرس gdean@insider.com ایمیل بزنید.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir