مسافر مجبور شد چمدان خود را تحویل بگیرد، اما پس از 2 ماه همچنان گم شده است

[ad_1]

  • به شوهر و دختر بث گیل گفته شد که چمدان کابین خود را در پروازی در اواسط ژوئن چک کنند.
  • پس از لغو پرواز ارتباطی آنها، خانواده در فرودگاه شارلوت روی لبه های پنجره خوابیدند.
  • آنها در عوض با قطار به خانه رفتند، اما مجبور شدند بدون چمدان خود را ترک کنند. کیف دخترش هنوز مفقود است.

یکی از مسافران خطوط هوایی امریکن به اینسایدر گفته است که دخترش هنوز چمدان دستی خود را دو ماه پس از آنکه مجبور شد در پروازی به کارولینای شمالی از آریزونا تحویل بگیرد، تحویل نداده است.

بث گیل مسافر گفت: «ما عمداً چمدان‌های دستی بسته‌ایم، زیرا نمی‌خواستم نگران بارگیری و دریافت چمدان‌هایمان باشم».

گیل، همسرش و دو دخترش در ماه ژوئن یک تعطیلات دو هفته‌ای را در لاس وگاس گذراندند و قرار بود در 16 ژوئن از فینیکس به شارلوت، کارولینای شمالی با اتصال به رالی پرواز کنند.

او گفت، اما در اولین مرحله پرواز که با تاخیر انجام شد، خطوط هوایی امریکن به همسرش و دختر 11 ساله‌شان گفت که باید چمدان‌های دستی خود را چک کنند، زیرا جایی در کمدهای بالای سرشان وجود ندارد. گیل ادعا کرد که فضایی در کمدهای پشت هواپیما وجود دارد.

گیل گفت: “شوهرم مثل این بود که “این مسخره است. آنها چمدان ما را گم خواهند کرد.” “او فقط یک احساس در مورد آن داشت.”

او گفت که فرودگاه شارلوت وقتی خانواده به آنجا رسیدند، با مسافرانی که برای گرفتن پرواز می دویدند و “مردم در همه جا هستند” در آشفتگی بود.

گیل گفت، پس از تعدادی تأخیر به دلیل کمبود خدمه پرواز، سرانجام امریکن ایرلاینز پرواز شارلوت به رالی را در ساعت 1:30 بامداد جمعه لغو کرد، حدود دو ساعت و نیم پس از آن که قرار بود پرواز کند.

به او گفته شد که پرواز بعدی در دسترس به رالی – حدود 160 مایلی جاده از شارلوت – عصر یکشنبه بود. گیل به اینسایدر گفت که به خانواده پیشنهاد مسکن یا ماشین کرایه ای داده نشد زیرا هیچکدام در دسترس نبودند.

نقشه ای که مکان های مربوطه را در کارولینای شمالی رالی و شارلوت نشان می دهد

نقشه‌ای که مکان‌های شارلوت و رالی را نشان می‌دهد که از طریق جاده حدود 160 مایل از هم فاصله دارند.

اسکرین شات/Google Maps


او گفت که نتوانسته برای خانواده اش هتل پیدا کند و آنها به خوابیدن در فرودگاه متوسل شدند.

گیل گفت که او و خانواده‌اش روی لبه‌های پنجره با پتوهای ساحلی می‌خوابیدند و از کوله پشتی به عنوان بالش استفاده می‌کردند. به گفته گیل، شوهرش برای دریافت چمدان‌هایشان بر اساس توصیه‌های کارکنان درخواست بار داد، اما وقتی به آنجا رسید به او گفتند که در آن زمان هیچ پرسنلی کار نمی‌کرد که بتواند هواپیما را تخلیه کند.

گیل گفت که به شوهرش گفته شد که چمدان خارج از فرودگاه محسوب می شود، به این معنی که او اجازه بازگشت به ترمینال برای پیوستن به خانواده اش را ندارد.

خانواده گیل به جای منتظر ماندن تا زمان پرواز یکشنبه عصر، جمعه صبح زود با قطار به رالی رفتند. بلیط ها به 94.50 دلار رسید، تاییدیه رزرو که توسط Insider نشان می دهد. او همچنین حدود 85 دلار برای سفرهای اوبر به ایستگاه‌های قطار و برگشت هزینه کرد.

اما یک نکته وجود داشت: انتخاب سفر با قطار، به جای انتظار برای پرواز بعدی، به این معنی بود که او نمی توانست دو چمدان دستی را که تحویل داده شده بود، جمع کند.

گیل گفت: «به ما گفته شد که تا ساعت 7 صبح نمی‌توانیم چمدان‌هایمان را از بار در شارلوت تحویل بگیریم. ما مجبور شدیم بدون چمدان دختر و شوهرم فرودگاه را ترک کنیم.»

گیل گفت که American Airlines بعداً به او گفت که هر دو چمدان در فرودگاه رالی اسکن شده اند.

او گفت که شوهرش چمدانش را پس گرفته است، اما چمدان دخترش که نام و شماره تلفن گیل روی آن نوشته شده بود، هنوز پس از گذشت دو ماه از پرواز او بازگردانده نشده است. او به اینسایدر گفت که او سه بار به فرودگاه رفته است و تلاش ناموفقی برای دریافت کمک کرده است، و اذعان کرد که فکر نمی‌کند این کیف هرگز پیدا شود.

گیل گفت که خانواده هیچ غرامتی بابت چمدان گمشده دریافت نکرده اند، اما خانواده هر کدام 83 دلار برای قسمت لغو شده پرواز خود دریافت کردند.

او گفت: “خدمات مشتری وجود نداشت.” امریکن ایرلاینز به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نه فرودگاه رالی و نه فرودگاه شارلوت فوراً به درخواست‌های Insider برای اظهارنظر، که خارج از ساعات کاری معمول انجام شده بود، پاسخ ندادند.

خطوط هوایی و فرودگاه ها در تلاش هستند تا کارکنان خود را افزایش دهند تا تقاضای سفر در تابستان را برآورده کنند. اخراج‌ها، اعتصاب‌ها و استعفاها به این معناست که آنها به اندازه معمول کارگران زیادی برای انجام امور تجاری ندارند، که منجر به تاخیر در پرواز، لغو، صف‌های طولانی در امنیت و گم شدن چمدان‌ها می‌شود.

تعداد مسافران در شارلوت – یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان – به سطح قبل از همه گیری بازگشته است. در ماه ژوئن، بیش از 4.3 میلیون مسافر به این فرودگاه رفت و آمد کردند که حدود 40000 نفر بیشتر از مدت مشابه در سال 2019 بود.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir