من شغلم را در پلوتن از دست می دهم. ماه‌ها فکر می‌کردم چه زمانی این اتفاق می‌افتد.

[ad_1]

  • پلوتن هفته گذشته به کارمندان گفت که 800 شغل را کاهش می دهد، فروشگاه های خرده فروشی را می بندد و قیمت ها را افزایش می دهد.
  • یک متخصص ناشناس میدانی در Peloton، که هویتش را Insider تأیید کرده است، علائم هشدار دهنده ای را توصیف می کند که آخرین دور اخراج کارکنان را در این شرکت پیش بینی می کند.
  • این داستان آنها است، همانطور که به سارا جکسون از Insider گفته شده است. برای طول و وضوح ویرایش شده است.

من تقریباً چهار سال با Peloton می آیم، اما یکی از 800 کارگری هستم که مشاغل آنها در حال کاهش است. من به‌عنوان یک متخصص در زمینه، دوچرخه‌ها را تحویل می‌دهم و آنها را در خانه مشتریان قرار می‌دهم.

وقتی این کاهش ها اعلام شد، همه تقریباً در شوک بودند. ما به نوعی می دانستیم که قرار است اتفاقی بیفتد، اما دقیقاً نمی دانستیم چگونه. شما می‌توانید بگویید که چیزی در حال رخ دادن است، اما روسای ما نمی‌توانستند چیزی را که اتفاق می‌افتد به ما بگویند، زیرا به آنها گفته نشده بود که چه اتفاقی دارد می‌افتد. بسیاری از آن ها تا این اعلامیه خاموش بود.

سال بسیار سختی برای ما بود. تا چند هفته پیش، تنها باری که انبارمان را تا این حد خالی دیدم، زمانی بود که برای اولین بار وارد آن شدیم. پیش از این، کل سیستم قفسه بندی ما، جایی که دوچرخه ها را قبل از تحویل آنها ذخیره می کنیم، این کار را انجام می داد پر بودن. جایی برای قرار دادن چیز دیگری وجود نخواهد داشت. در حال حاضر، آنها در بیشتر موارد خالی هستند. بنابراین ما فکر کرده ایم، “خب، هفته گذشته پر بود، اما چرا الان پر نیست؟ همه محصولات ما کجاست؟” موجودی جدید به انبار ما نمی آید تا جایگزین موجودی خارج از انبار ما شود.

پس از اینکه پلوتن 2800 شغل را در فوریه کاهش داد، انبار من تقریباً نیمی از کارکنان خود را از دست داد. بسیاری از مردم باید یاد می گرفتند که چگونه با سیستم های دیگر کار کنند تا مطمئن شوند همه چیز همانطور که باید کار می کند. برخی از روزها، ما افراد کافی برای تحویل نداشتیم، بنابراین یک ون تحویل‌دهنده مجبور می‌شد قرار ملاقات را لغو کند یا برای روز دیگری که پرسنل بیشتری داشتیم، برنامه‌ریزی کند.

ما همچنان از مشتری به بهترین شکل ممکن مراقبت می کنیم، اما فقط می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. ما افراد کمتر و کمتری داریم، اما آنها هنوز هم از ما انتظار دارند که به اندازه زمانی که صد کارگر داشتیم، تحویل دهیم، و این احتمالاً بر تجربه مشتریان تأثیر می گذارد.

من فکر می کنم پلوتن و مشتری اندکی از تماس شخصی که پلوتن از طریق سرویس دستکش سفید خود ارائه می کرد، از دست می دهند. با نحوه برنامه‌ریزی ما اکنون، می‌توانید در یک مکان باشید و 45 دقیقه تا یک ساعت رانندگی تا مکان بعدی برای پیاده‌روی و راه‌اندازی دوچرخه دیگر دارید و هشت یا نه دوچرخه تحویل دارید. در یک روز.

بعد از اخراج فوریه همه ما در این فکر بودیم که آیا این اتفاق دوباره می افتد؟ تنها زمانی که هر روز حاضر می شدیم و تکالیف خود را می دیدیم، می دانستیم: “باشه، امروز داریم کار می کنیم.” در شش ماه گذشته همینطور بوده است. روحیه به شدت پایین بوده است زیرا هیچ کس نمی دانست چه اتفاقی می افتد، و ما مدام شاهد کاهش و کاهش قیمت سهام خود بودیم.

من فکر می‌کنم یکی از مشکلات Peloton سوءمدیریت بودجه بوده است. پلوتون تمام آن پول را برای ساختن مرکز تولیدی که ما قرار نیست از آن استفاده کنیم، هدر داد.

در آینده، من فکر می کنم برخی از خطوط تولیدی که اکنون دارند ممکن است ناپدید شوند یا حداقل تغییر کنند. من تا به حال چندین بار شاهد تغییر قیمت پلوتن بوده‌ام، و عجیب است که یک شرکت نمی‌تواند در مورد قیمت محصول خود تصمیم بگیرد. من احساس می کنم که شما همیشه می توانید یک مربی پلوتن داشته باشید، زیرا تعداد زیادی از آن ها وجود دارد، اما تجهیزات Peloton ممکن است در آینده وجود نداشته باشد.

این یک ترن هوایی بوده است. وقتی بالاخره کارمان تمام شد، کمی غم انگیز خواهد بود زیرا از کار با شرکت و هم تیمی هایم کاملاً لذت برده ام. من واقعاً مطمئن نیستم که قدم بعدی من چه خواهد بود. من فقط از نو شروع می کنم و ببینم فصل بعدی قرار است چه نوشته شود. من احساس می کنم اینها پایان کار نیستند.

پلتون به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir