مهماندار تازه کار نتوانست کلید چراغ های کابین را در مواقع اضطراری پیدا کند

[ad_1]

  • یک افشاگر می گوید یک مهماندار تازه کار نتوانسته کلید چراغ های کابین هواپیما را پیدا کند.
  • افشاگر به موسسه خیریه ایمنی هوانوردی CHIRP گفت که یکی از اعضای ارشد خدمه باید این کار را برای آنها انجام دهد.
  • CHIRP گفت که اعضای ارشد خدمه باید کارکنان جوان را “زیر بال خود” بگیرند.

یک افشاگر به یک موسسه خیریه ایمنی هوایی گفت، یک مهماندار بی‌تجربه نتوانست چراغ‌های کابین هواپیمای خود را بعد از بیمار شدن یک مسافر روشن کند.

این افشاگر به برنامه گزارش دهی رویدادهای محرمانه انسانی (CHIRP) گفت که خدمه پس از خاموش شدن چراغ های کابین قبل از حرکت در شب، برای یافتن سوئیچ تلاش کرد.

افشاگر گفت، یکی از اعضای ارشد خدمه کابین، که از مسافر بیمار مراقبت می کرد، مجبور شد آنها را ترک کند و “به دریچه جلو بازگردد تا خود چراغ ها را روشن کند.”

افشاگر به CHIRP گفت، خدمه ارشد کابین در کنار سه همکار با “تجربه محدود” و نفر چهارم که “اخیرا در خط بود” کار می کرد.

این افشاگر گفت: نگرانی من این است که خدمه کابین جدید قادر به یافتن تجهیزات ساده و در عین حال حیاتی و کلیدهای مورد استفاده روزانه نیستند و افزود: این یک مسئله پزشکی ساده بود، اما با توجه به سطح تجربه در کابین می تواند تأثیر فاجعه باری داشته باشد. آن روز.”

CHIRP که حوادث حمل و نقل هوایی بریتانیا را به صورت محرمانه بررسی و بررسی می کند، گفت که اعضای خدمه آموزش های مناسبی را در زمینه مکان یابی کنترل هایی مانند روشنایی کابین دریافت کرده اند.

CHIRP گفت: «زمان همیشه در طول پروازهایی که می‌دانیم فشار می‌آورد، اما خدمه با تجربه‌تر نیز می‌توانند در اینجا با گرفتن اعضای بی‌تجربه خدمه «زیر بال» در صورت امکان و تازه کردن آشنایی خود با پانل‌ها و تجهیزات کمک کنند.

وی افزود: “در صورت بروز شرایط اضطراری، خدمه در هواپیما حضور دارند و باید برای این اتفاق در هر زمان آماده باشند. این امر برای خدمه جدید مهم تر است، به ویژه با تعویض هواپیما و غیره که ممکن است در روز اتفاق بیفتد.”

خطوط هوایی در تلاش هستند تا کارکنان خود را تامین کنند تا تقاضای فزاینده سفر را برآورده کنند، که به عنوان عاملی در هرج و مرج سفر در تابستان امسال ذکر شده است.

با این حال، به نظر نمی رسد که برخی از خطوط هوایی درخواست کم داشته باشند، با توجه به اینکه مدیر عامل ویرجین آتلانتیک در ماه ژوئن به ساندی تلگراف گفت این شرکت هواپیمایی 5000 درخواست برای 400 نقش دریافت کرده است.

به طور جداگانه، یک خلبان به iNews گفت که آنها در حال تمیز کردن هواپیماها و بارگیری کیسه ها برای کمک در میان کمبود کارکنان بودند.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید