موبایل یک سوم کل زمان رسانه ای آمریکا را به خود اختصاص خواهد داد

[ad_1]

  • زمان صرف شده با تلفن همراه در سال 2020 به طور متوسط ​​31 دقیقه به ازای هر بزرگسال آمریکایی افزایش یافت و به 4 ساعت و 16 دقیقه رسید.
  • امسال، زمانی که بزرگسالان آمریکایی صرف دستگاه‌های تلفن همراه می‌کنند، به رشد خود ادامه خواهد داد، البته با سرعت کمتری نسبت به سال گذشته.

با شروع بیرون آمدن ایالات متحده از بیماری همه گیر، مردم با عادات جدید، از جمله رفتارهای جدید تلفن همراه، دوباره وارد جهان می شوند. امسال، زمانی که بزرگسالان آمریکایی صرف دستگاه‌های تلفن همراه می‌کنند، به رشد خود ادامه خواهد داد، البته با سرعت کمتری نسبت به سال گذشته. نزدیک به یک سوم از وقت روزانه آنها که با رسانه ها می گذرانند، روی موبایل خواهد بود.

نموداری که زمان صرف شده در ایالات متحده را در دستگاه های تلفن همراه غیر صوتی نشان می دهد

بیش از 4 ساعت در روز با استفاده از ویژگی های غیر صوتی سپری شد.

هوش درونی


بیشتر افراد چه در خانه و چه در مشاغلی که نیاز به حضور فیزیکی دارند، رفتارهای خود را در سال گذشته تغییر داده‌اند – چه برای حفظ سلامتی خود یا به دلیل تغییر در گزینه‌های سرگرمی، خرید، مدرسه یا کار. این تأثیر عمیقی بر نحوه مصرف رسانه داشته است.

قبل از همه‌گیری، ما انتظار داشتیم که رشد زمان استفاده از تلفن همراه طی چند سال آهسته و یکسان شود. در عوض، میانگین زمان صرف شده برای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه در سال 2020 کمی بیش از نیم ساعت در روز افزایش یافت و به 4 ساعت و 16 دقیقه (4:16) رسید که حدود 28 دقیقه بیشتر از آنچه در نوامبر 2019 پیش‌بینی کرده بودیم.

رشد 13.8 درصدی سال گذشته، سریع‌ترین افزایش سالانه تلفن همراه از سال 2014 بود. رشد تا پایان پیش‌بینی ما در سال 2023 به 2 درصد یا 3 درصد سالانه کاهش می‌یابد، اما این نرخ‌های رشد در بالای پایه بالاتر قرار می‌گیرند. در سال 2023، متوسط ​​​​بزرگسال ایالات متحده 4:35 در روز را صرف دستگاه های تلفن همراه می کند.

موبایل در سال 2021 نزدیک به یک سوم (33.2٪) از زمان صرف شده با هر نوع رسانه ای را به خود اختصاص خواهد داد. تا پایان سال 2023، این سهم به 35.0٪ افزایش خواهد یافت. 4:23 در روز که متوسط ​​بزرگسالان آمریکایی در سال جاری روی تلفن همراه می گذرانند نیز 54.8٪ از 7:59 زمان روزانه صرف شده با رسانه های دیجیتال را تشکیل می دهد.

در سال 2021 اکثریت بزرگ (72.3٪) از زمان تلفن همراه صرف گوشی های هوشمند خواهد شد. در ساعت 3:10 در روز، زمان صرف شده با گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته 4.6 درصد افزایش می یابد. اما این به دنبال افزایش 17.7 درصدی در سال 2020 است، سریع‌ترین رشد در زمان صرف شده برای گوشی‌های هوشمند از سال 2014. حتی چشمگیرتر، افزایش بزرگ سال 2020 پس از یک سال غیرمعمول قوی برای رشد گوشی‌های هوشمند در سال 2019، زمانی که زمان صرف شده 13.5 درصد افزایش یافت، تا حدی به دلیل رشد سریع بود. برای اشتراک ممتاز ویدیوی درخواستی (SVOD)، TikTok و پادکست. ما انتظار داریم رشد تا سال 2023 به 3 تا 5 درصد کاهش یابد.

نمودار میزان زمان صرف شده برای تلفن های هوشمند در ایالات متحده را نشان می دهد

کاربران در سال 2020 بیش از 3 ساعت در روز را روی تلفن هوشمند سپری کردند.

هوش درونی


تبلت ها نیز سال 2020 قوی داشتند. زمان صرف شده 5.7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به 1:13 رسید، اولین افزایش معنی دار این دستگاه ها از سال 2017. ما انتظار داریم سال 2020 سال اوج استفاده از تبلت باشد، که به آرامی تا سال 2023 کاهش خواهد یافت—اما با سطح پایه بالاتر از آنچه قبل از همه گیری انتظار داشتیم.

بیشتر رشد زمان تبلت و گوشی هوشمند ناشی از استفاده اضافی توسط کاربران فعلی است نه از اضافه شدن کاربران جدید. در واقع، هیچ تغییر قابل توجهی در الگوهای بلندمدت رشد کاربران برای هر دو نوع دستگاه وجود نداشت. در سال 2019، تعداد کاربران بزرگسال گوشی های هوشمند نسبت به سال قبل 4.1 درصد رشد داشته است. رشد سال گذشته اندکی کاهش یافت و به 3.2 درصد رسید و تا سال 2023 به زیر 2 درصد خواهد رسید. تعداد کاربران بزرگسال تبلت در سال 2019 1.2 درصد و در سال 2020 به میزان 1.1 درصد افزایش یافته است و ما انتظار داریم که تعداد کاربران در سال 2018 بسیار اندک کاهش یابد. 2021 و 2022. اگر در طول همه‌گیری همه‌گیری، برآمدگی در کاربران وجود داشت، به سختی قابل درک بود.

در میان 219.2 میلیون کاربر بزرگسال گوشی های هوشمند، میانگین زمان صرف شده روزانه روی گوشی های هوشمند در سال 2021 به 3:46 خواهد رسید که 8 دقیقه بیشتر از سال 2020 است. 2 دقیقه نسبت به سال 2020 کاهش داشته است. در مقابل، زمان تبلت در سال 2020 با 7 دقیقه افزایش به کمی بیشتر از 2:18 رسید که بالاترین میانگین استفاده از سال 2016 است.

علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا نحوه دسترسی شما آمده است:

  1. به سایر مشتریان Insider Intelligence بپیوندید که این گزارش را دریافت می کنند، همراه با هزاران پیش بینی رسانه، تبلیغات و بازاریابی دیگر، جلسات توجیهی، نمودارها و گزارش های تحقیقاتی به صندوق ورودی خود. >> مشتری شوید
  2. گزارش فردی را از فروشگاه ما خریداری کنید. >> گزارش را از اینجا بخرید

آیا شما یک مشتری فعلی Insider Intelligence هستید؟ وارد شوید و گزارش را اینجا بخوانید.

این مقاله در ابتدا در eMarketer منتشر شد.

موضوعات بیشتر در صنعت بازاریابی:

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید