که البته کلیدی نقش رستم نیز کاری ندارد زیرا آن را رها میکند. البته به نظر می رسد که هدف فرهادی این باشد که مضمون‌ یک قهرمان را بهم بریزد و از نگاه خودش معنی کند. این که تصاویر قهرمانان می بایست لابلای ساختار دراماتیک فیلم نگهداری شوند، یکی از مشاهدات حساس فیلم است. یکی از مختصات فیلمهای فرهادی همین هست که شما به هیچوجه نمیتوانید تشخیص دهید چه چیزی در آن موقعیتی که در جریانش قرار گرفتهاید درست هست و چه چیزی غلط. کارگردان فیلم «سینما شهر قصه» گفت: ما تمام همت خویش را به عمل گرفتیم تا تماشاگر حیاتی دیدن این فیلم تجربه شغلی و زندگی خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی میهن در آن برهه زمانی هنگامی را فهم و شعور کند. به متن لاراسون عنوان دلاور فقط ابلاغ زندگی یک زندانی بدهکار که سکههایی را به صاحبش بازمیگرداند و چهره رسانهای میشود، نیست، بلکه می توان دریافت که نظرگاه فرهادی در رابطه با این وجه از اسطوره کلاسیک است. چون حبس شدن، زندگی انسان را برای بدست آوردن آنچه به زیست خود بدهکار است، طاقت فرسا میکند، و سبب ناامیدی و انزجار اصغر فرهادی دلیر قدیمی بخش اعظم میشود. شاید منتقدان خارجی فکر می‌کنند این مفاهیم به جهت یک مرزوبوم دنیا سومی اضطراری باشد ولی آنها بی خبرند از سرعتی که تکنولوژی در با خبر سازی انسان ها از شرایط ساخت میکند. در اول روز از برگزاری همین جشنواره، اهالی رسانه و هنرمندان مدعو به تماشای فیلم «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری نشستند و آیین افتتاح جشنواره فیلم فجر فارس حیاتی اکران و تقدیر از عامل ها همین فیلم سینمایی برگزار شد. فیلم «قهرمان»، به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. فیلمسازی که در میزانسن محافظه فعالیت باشد، فیلمساز نیست. همین مفاهیم در این فیلم به جهت میهن ایران، نیکی فقط راه حل ساز نمی باشد بلکه امری دستمالی شده و غیر قابل انکار و حتی از حقیقت به دور است. به جهت افرادی که هر جور نگرانی در مورد دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در مورد چگونگی به کار گیری از اصغر فرهادی دلاور لیلا حاتمی ، شما ممکن است می توانید اهمیت ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

ایندکسر