پرسش و پاسخ با الکسا خیابان. جان در مورد حمل و نقل و وسایل نقلیه الکتریکی

[ad_1]

  • Insider با سریال ما “داستان درون” شما را به پشت صحنه بهترین داستان ها می برد.
  • نگاهی عمیق به چگونگی جمع شدن این داستان ها و نگاهی به دفترچه یادداشت خبرنگار.
  • این هفته، الکسا خیابان. جان در مورد پوشش آینده خودروهای الکتریکی و صنعت خودرو صحبت کرد.

سارا بل لین: شما یک گزارشگر حمل و نقل هستید که وسایل نقلیه الکتریکی، کمبودهای زنجیره تامین، و استارت آپ های برقی و سرمایه گذاران VC آنها را پوشش می دهید. برای رسیدن به اینجا چه راه هایی طی کردید؟

الکسا خیابان. جان: من گزارش حرفه ای خود را در مورد تامین کنندگان خودرو و تحرک برای اخبار خودرو در دیترویت آغاز کردم. در آنجا، لنز بسیار خوبی به صنعت قدیمی و جدید آن زمان پیدا کردم.

تامین کنندگان کسب و کارهای دیرینه ای داشتند که حول خودروهای گازسوز می چرخیدند، اما تا آنجا که ممکن بود برای آماده شدن برای آینده خودروهای برقی در حال چرخش بودند. برای بسیاری، انتقال روان بود. دیگران در حال تقلا بودند. در همین حال، فضای تحرک در حال جذب و سرمایه گذاری بود و صدها شرکت برای حل بزرگترین چالش های صنعت در انتقال به خودروهای برقی و خودران عجله داشتند.

مسلماً، من به خودی خود یک علاقه‌مند به ماشین نیستم، اما این تجارت را جذاب می‌دانم. این موضوع به موضوعات مختلفی فراتر از وسیله نقلیه و فناوری می پردازد: برابری و دسترسی، سیاست و ژئوپلیتیک، پایداری، و موارد دیگر. این تقاطع ها دقیقاً دلیلی است که من گزارش در این فضا را بسیار پویا و مهم می دانم. شرکت‌های بزرگ و کوچک وعده‌های بزرگی به مردم و سهامدارانشان می‌دهند در مورد آنچه که قرار است برای بهتر کردن آینده ما انجام دهند. آنها میلیاردها دلار برای توسعه فناوری های برقی جمع آوری می کنند. آنها باید در حین انجام این کار پاسخگو باشند.

لین: شما گزارش داده اید که بازار شارژ خودروهای الکتریکی می تواند تا سال 2030 به 207.5 میلیارد دلار برسد و باتری های برقی می تواند به بازاری 360 میلیارد دلاری تبدیل شود. در مورد بزرگترین روندهایی که در حال حاضر در صنعت دنبال می کنید، چه چیزی می توانید به ما بگویید؟

St. جان: چالش‌های موجود در زنجیره تامین خودرو در سال جاری مورد توجه این صنعت بوده است.

انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی به منابع بسیار زیادی نیاز دارد و نمی توان از این منابع یک شبه استفاده کرد. از انتخاب یک سایت جدید که برای استخراج لیتیوم از آن، به عنوان مثال، مجوز، ساخت، استخراج، پردازش، و در نهایت وارد کردن لیتیوم به باتری و خودروی الکتریکی – که سال ها طول می کشد. و با توجه به اینکه هر خودروساز قول می‌دهد تا یک سال خاص برقی شود یا تعداد معینی از مدل‌های جدید برقی الکتریکی را در دهه آینده معرفی کند، منابعی که به راحتی در دسترس هستند قطع می‌شود.

ما در حدود 24 ماه گذشته شنیده‌ایم که شرکت‌های خودروسازی چند میلیارد دلار برای برقی‌سازی سرمایه‌گذاری می‌کنند و چند وسیله نقلیه الکتریکی در خط لوله خود خواهند داشت. چیزی که واقعاً تا امسال در مورد آن صحبتی نشنیده بودیم این بود که دقیقاً چگونه قصد دارند برای همه این وسایل نقلیه تهیه کنند. موضوع نه تنها داشتن منابع در دسترس در زمان نیاز است (خوشبختانه ایالات متحده منابع زیادی دارد که هنوز از آنها استفاده نشده است)، بلکه در مورد کاهش اتکا به کشورهای خارج از ایالات متحده و ایجاد یک زنجیره تامین داخلی است. .

بعلاوه، برای انواع قطعات و منابع، تامین کنندگان باید فکر کنند: آیا ما به عرضه شرکت های بزرگی که چندین دهه با آنها رابطه داشته ایم، که می دانیم ترازنامه های بزرگ و تجارت موتورهای گازی دارند، ادامه می دهیم؟ یا آیا روی آینده خودروهای برقی با استارت آپ ها و ریسک عرضه به مشاغل کم حجم که ممکن است حتی تا پایان سال هم نرسند، شرط بندی می کنیم؟ من فکر می کنم این چیزی است که این روزها بیشتر مدیران خودرو را در شب بیدار نگه می دارد.

لین: در گزارش‌های خود، آنچه را که سرمایه‌گذاران VC به دنبال آن هستند، به اشتراک گذاشته‌اید، چه از استارت‌آپ‌های برقی، باتری، و شارژ، یا درس‌ها و توصیه‌هایی که در بحبوحه رکود بازار امروز به استارت‌آپ‌هایشان می‌دهند. شگفت‌انگیزترین دستاوردهای گفتگوی شما با سرمایه‌گذاران EV VC چه بوده است؟

St. جان: علی‌رغم چالش‌هایی که استارت‌آپ‌ها در این فضا با آن مواجه بوده‌ایم، و علی‌رغم اینکه بسیاری از آن استارت‌آپ‌ها نمی‌توانند از پس بادهای مخالف بسیاری برآیند، سرمایه‌گذاران در فناوری EV همچنان خوش‌بین هستند.

آنها همچنین همچنان به دنبال فناوری های خاصی هستند که برای فعال کردن انتقال به خودروهای الکتریکی مورد نیاز است. این اساساً به این معنی است که هنوز فرصت‌هایی برای استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان وجود دارد تا فناوری‌هایی ایجاد کنند که به برخی از بزرگترین چالش‌های باقی‌مانده صنعت خودروهای برقی، مانند زیرساخت شارژ و تجربه کاربر، یا نگهداری دوشاخه‌های عمومی پاسخ دهد.

VCها هنوز باید شرکت‌هایی را ببینند که می‌توانند سؤالات مربوط به اینکه چه اتفاقی می‌افتد اگر یک شارژر عمومی خراب شود و این تنها درایور یک EV است را حل کنند. چه کسی مسئول رفع مشکل است؟ چگونه شرکت های شارژر می توانند تجربه قابل اعتمادتری ارائه دهند؟ و ساده‌ترین راه برای پرداخت هزینه شارژ، به‌ویژه برای مصرف‌کنندگان مردد که به خودروهای برقی تغییر می‌دهند، چیست؟

من از شنیدن این موضوع که VCها در طول چندین سال گذشته توسط بدافزارهایی که این صنعت دیده است خسته نشده اند و اینکه آنها در واقع هنوز مشتاق هستند استارتاپ هایی را بیابند که راه حلی منحصر به فرد ایجاد کنند، شگفت زده شده ام.

لین: شما گزارش های زیادی در مورد سازندگان EV انجام داده اید. انتظار دارید در ماه های آینده چه سرفصل هایی را از ریوین، لوسید و دیگران ببینید؟

St. جان: من انتظار دارم که شاهد نوسانات بیشتری در فضای EV باشیم. این شرکت‌ها با چالش‌های بی‌شماری، به‌ویژه در این برهه زمانی مواجه هستند: بحران‌های زنجیره تامین، افزایش رقابت فعلی، کاهش ایمان وال استریت، و در برخی موارد، گردش مالی یا اخراج. این ترکیبی از مشکلات فقط برای این شرکت‌های نوپا ادامه خواهد داشت، و تقریباً در هر بحثی که من دارم، همه آنها موفق نمی‌شوند.

ساخت یک ماشین آسان نیست – و مطمئناً ساختن یک ماشین الکتریکی کاملاً جدید از ابتدا در کنار عملیات تولید کاملاً جدید آسان‌تر نیست. بسیاری از شرکت‌های خودروهای برقی که زمانی هیجان‌انگیز بوده‌اند، شروع به درک چالش‌های پیش روی خود کرده‌اند و با کاهش ذخایر نقدی، تغییراتی ایجاد می‌شود.

لین: باشه، باید در مورد انفجار باتری های EV صحبت کنیم. آخرین خبر در مورد این موضوع آتشین چیست؟

St. جان: من فکر می‌کنم با توجه به نمونه‌های مهمی که دیده‌ایم، تصورات غلطی در مورد آتش گرفتن باتری‌های EV وجود دارد – به‌ویژه فراخوانی 141000 بولت شورت، یک شکست چند ساله که حدود 2 میلیارد دلار هزینه داشت.

برخی از استارت‌آپ‌های EV نیز مانند Lucid، Canoo، Rivian، Faraday Future و Lordstown با آتش‌سوزی دست و پنجه نرم کرده‌اند. اما من فکر می کنم مهم است که به یاد داشته باشید که اینها در واقع چندان رایج نیستند – چالش بیشتر به این دلیل است که آتش سوزی باتری EV نیاز به کنترل خاصی دارد تا خاموش شود.

همچنین تعداد زیادی از استارت‌آپ‌ها برای اطمینان از کنترل کیفیت در فرآیند تولید باتری مسابقه می‌دهند، و استارت‌آپ‌های زیادی وجود دارند که فناوری می‌سازند تا در حین استفاده از خودروی الکتریکی، سلامت باتری را در زمان واقعی زیر نظر داشته باشند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند. . این توسعه فناوری من را امیدوار می کند که صنعت خودروهایی را در اختیار مصرف کنندگان قرار ندهد که هر لحظه ممکن است مشتعل شوند.

لین: گزارش شما در مورد دنیای لیتیوم چه چیزی را کشف کرده است؟ نظر شما در مورد این بحث در مورد راز کثیف خودروهای برقی چیست؟

St. جان: تمام هدف گذار به وسایل نقلیه الکتریکی برای پایداری محیط زیست و بهبود محیط زیست است. اگر انرژی مصرفی برای تامین انرژی این خودروها کثیف باشد، فایده ای ندارد. به همین ترتیب، اگر شیوه‌هایی که صنعت مواد مورد نیاز برای تحقق این امر را استخراج می‌کند، هم از نظر زیست‌محیطی و هم از نظر نقض حقوق بشر مشکل‌ساز باشد، این نیز دلیل این گذار را نفی می‌کند.

خودروسازان باید راه های پاک و منصفانه ای را برای به دست آوردن مواد بسیار حیاتی برای آینده خودروهای برقی خود ایجاد کنند – و اکنون. مهم است که در مورد این برنامه ریزی زنجیره تامین فعال باشیم، زیرا طبق گفته شرکت های خودروسازی، آنها فقط به این عرضه نیاز دارند.

از مکالمات من با بازیکنان لیتیوم در اینجا در ایالات متحده، آنها مشتاق هستند که در حرکت رو به جلو مسئولیت پذیر باشند – اما این فضا به سرعت به عنوان تقاضا برای این افزایش سرسام آور پیش می رود، بنابراین آنها باید اکنون در مورد این فکر کنند.

لین: آیا تا به حال صاحب یک خودروی الکتریکی هستید، و اگر چنین است، به کدام مدل ها توجه می کنید؟

St. جان: در گزارش این صنعت، متوجه شدم که یک خودروی برقی قطعاً با سبک زندگی من مناسب است: با توجه به دسترسی من به شارژ خانه و شارژ عمومی در نزدیکی، با توجه به حداقل مسافت پیموده شده در هفته، و با توجه به این واقعیت که من در سفرهای جاده ای خود را انجام نمی دهم. اغلب خود را، یک EV عالی به نظر می رسد. بیایید ابتدا این قیمت‌ها را پایین بیاوریم – اگرچه نمی‌دانم که آیا قانون کاهش تورم به آن کمک می‌کند یا خیر.

می توانید برخی از St. داستان های جان در اینجا:

Power Players: با 30 رهبر که انقلاب خودروهای برقی را در شرکت‌هایی مانند Rivian، GM، و Lucid هدایت می‌کنند، ملاقات کنید.

همانطور که صنعت خودرو برقی می شود، باتری ها می توانند به یک بازار 360 میلیارد دلاری تبدیل شوند. در اینجا آمده است که چگونه استارت‌آپ‌های بزرگی در حال رقابت با کمبود برای تامین نیاز جهان هستند.

8 سرمایه‌گذار برتر درس‌ها و توصیه‌هایی را که به بنیانگذاران استارت‌آپ خودروهای الکتریکی خود می‌گویند در بحبوحه رکود بازار امروز به اشتراک می‌گذارند.

بیل گیتس به تازگی پول بیشتری را برای یک استارت آپ بازیافت فلزات خودرو ریخت. در اینجا نگاهی انحصاری به عرشه زمین 12 اسلاید است که او و سرمایه گذاران در Assembly Ventures را به خود جلب کرد.

افزایش فروش خودروهای الکتریکی می تواند بازاری 207 میلیارد دلاری برای شارژ EV ایجاد کند. این 8 استارتاپ در رقابت برای ایجاد شبکه های شارژ عمومی پیشرو هستند.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrabomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna