پرواز BA با 29 ساعت تاخیر وارد شد، مسافر می گوید خدمه گریه کردند

[ad_1]

  • یک پرواز بریتیش ایرویز از ناپل ایتالیا با 29 ساعت تاخیر به لندن، بریتانیا رسید.
  • یکی از مسافران به La Repubblica گفت: در میان یک رشته موانع در پرواز، یکی از خدمه BA گریه کرد.
  • بریتیش ایرویز گفت که این تأخیر به دلیل «مشکلات فنی یکی از هواپیماهای ما» بوده است.

یکی از خدمه بریتیش ایرویز در بحبوحه مشکلاتی که باعث شد یک پرواز 29 ساعت به تاخیر بیفتد گریه کرد.

روزنامه ایتالیایی گزارش داد که حدود 180 مسافر در این پرواز از فرودگاه بین‌المللی ناپل، ایتالیا به فرودگاه هیترو لندن، بریتانیا رزرو شده‌اند که قرار بود ساعت 9:30 صبح چهارشنبه به وقت محلی پرواز کند.

Simple Flying گزارش داد که مسافران طبق معمول سوار هواپیما شدند و کارکنان برای پرواز آماده شدند، اما کاپیتان اعلام کرد که مشکل در یکی از نمایشگرهای الکترونیکی در کابین خلبان باعث شده که هواپیما نمی تواند آن را ترک کند.

به گزارش Simple Flying، از مسافران خواسته شد ساعت 12:14 بعد از ظهر از هواپیما خارج شوند تا ناهار خود را در ساختمان ترمینال صرف کنند و در ساعت 2:50 بعد از ظهر بازگشتند. با این حال، پس از بازگشت به هواپیما، پرواز هنوز حرکت نکرد.

Simple Flying گفت: در ساعت 5 بعد از ظهر به مسافران گفته شد که پرواز لغو شده است و از آنها خواسته شد دوباره از هواپیما خارج شوند. سپس به آنها گفته شد که در ساعت 12:30 بعد از ظهر پنجشنبه به پروازی منتقل شده اند، در همان هواپیمایی که ابتدا قرار بود با آن پرواز کنند.

پائولا کاپوبیانکو، یکی از مسافران این پرواز، به La Repubblica گفت که بریتیش ایرویز چهارشنبه شب به مسافران هتل اسکان داد. کاپوبیانکو گفت که روز بعد، آنها مجبور شدند دوباره از امنیت فرودگاه عبور کنند و حدود دو ساعت در صف منتظر بمانند.

کاپوبیانکو گفت، اما پس از سوار شدن به پرواز برنامه ریزی شده تاخیرهای بیشتری وجود داشت و در میان هرج و مرج، یکی از خدمه هوایی شروع به گریه کرد.

بر اساس داده های سرویس ردیابی پرواز FlightAware، این پرواز در ساعت 4:40 بعد از ظهر به وقت محلی در هیترو به زمین نشست. این بیش از 29 ساعت پس از زمان برنامه ریزی شده ورود آن در حدود ساعت 11 صبح بود

یکی از سخنگویان بریتیش ایرویز به اینسایدر گفت: «ما از مشتریان خود به دلیل تاخیر در سفرشان به دلیل مشکل فنی در یکی از هواپیماهایمان عذرخواهی کردیم. “ایمنی مشتریان و خدمه ما همیشه اولویت اصلی ماست و ما هرگز پروازی را انجام نمی دهیم مگر اینکه انجام این کار ایمن باشد.”

خطوط هوایی در تابستان امسال به دلیل ترکیبی از آب و هوای بد، مشکلات فنی و کمبود کارکنان با هرج و مرج عملیاتی مواجه شده اند. این امر منجر به تاخیر در پرواز، کنسل شدن، صف های طولانی امنیتی و گم شدن چمدان شده است.

در ماه ژوئیه، برخی از مسافران بریتیش ایرویز به اینسایدر گفتند که هنگام پرواز از آستین، تگزاس به هیترو، ایمیلی دریافت کرده‌اند که می‌گوید پرواز ارتباطی آنها لغو شده است. چمدان آنها نیز گم شد.

بریتیش ایرویز علاوه بر تاخیرها و لغوهای لحظه آخری، پیشگیرانه هزاران پرواز برنامه ریزی شده برای تابستان امسال را لغو کرد. گفت که این به آن اجازه می‌دهد تا برخی از خدمات بی‌صداتر خود را تجمیع کند و “تا حد امکان از پروازهای تعطیلات ما محافظت کند.”

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید