پس از لغو پرواز، بچه‌ها مجبور بودند روی لبه پنجره فرودگاه بخوابند

[ad_1]

  • دو کودک پس از کنسل شدن پرواز آخر شب مجبور شدند روی طاقچه پنجره فرودگاه شارلوت بخوابند.
  • مادر آنها گفت که آنها با پتوهای ساحلی روی آنها می خوابیدند و از کوله پشتی به عنوان بالش استفاده می کردند.
  • او گفت که امریکن ایرلاینز قادر به ارائه اقامت به آنها نبود.

یکی از مسافران خطوط هوایی امریکن ایرلاینز گفت که دختران 11 و 14 ساله‌اش مجبور شدند روی لبه پنجره فرودگاه بین‌المللی شارلوت داگلاس بخوابند، زیرا پرواز آخر شب آنها در آخرین لحظه لغو شد.

بث گیل به اینسایدر گفت که او و دخترانش با پتوهای ساحلی روی آنها می خوابیدند و از کوله پشتی به عنوان بالش استفاده می کردند.

گیل که با شوهرش در سفر بود، گفت که او پس از تحویل گرفتن چمدان از آنها جدا شد و اجازه بازگشت نزد خانواده اش در ترمینال را نداشت.

خانواده برای یک تعطیلات دو هفته ای به لاس وگاس رفتند و قرار بود در 16 ژوئن از فینیکس به شارلوت، کارولینای شمالی، با اتصال به رالی، کارولینای شمالی، برگردند.

گیل گفت، اما پس از تاخیرهای متعدد، پرواز دوم در ساعت 1:30 بامداد جمعه لغو شد، حدود دو ساعت و نیم پس از اینکه قرار بود پرواز کند.

او فرودگاه شارلوت را به‌هنگام ورود خانواده به‌هم ریختگی توصیف کرد، مسافرانی که برای گرفتن پرواز می‌دویدند و «مردم در همه جا هستند». گیل به اینسایدر گفت که این شرکت هواپیمایی تاخیرها را به کمبود خدمه نسبت داده است.

گیل گفت که به او گفته شد که پرواز بعدی در دسترس به رالی – حدود 160 مایلی جاده از شارلوت – عصر یکشنبه بود. گیل به اینسایدر گفت، خطوط هوایی امریکن به این خانواده مسکن یا ماشین کرایه ای پیشنهاد نداد، زیرا هیچکدام در دسترس نبودند. او گفت که خودش نتوانسته هتلی پیدا کند و آنها به خوابیدن در فرودگاه متوسل شدند.

ایرلاین ها از نظر قانونی ملزم به ارائه محل اقامت مسافران در صورت لغو پروازشان نیستند.

“اگر این اختلال تقصیر ما باشد یا شما به شهر دیگری هدایت شده باشید، و ما قبل از ساعت 11:59 شب به وقت محلی در روز برنامه ریزی شده شما سوار نشویم، یک شب اقامت را ترتیب می دهیم یا هزینه یک هتل تایید شده را پوشش می دهیم. امریکن ایرلاینز در وب سایت خود می گوید، در صورت موجود بودن.

خانواده گیل به جای منتظر ماندن تا زمان پرواز یکشنبه عصر، جمعه صبح زود با قطار به رالی رفتند. آنها 94.50 دلار برای بلیط قطار و حدود 85 دلار برای سفرهای Uber به و از ایستگاه های قطار خرج کردند، رسیدهایی که توسط Insider نشان داده شده است.

این بدان معنی بود که آنها نمی توانستند دو چمدان دستی را که American Airlines از شوهر و کوچکترین دختر گیل خواسته بود تا در پروازشان از فونیکس بررسی کنند، جمع آوری کنند.

به گفته گیل، همسرش در ساعات اولیه روز جمعه برای دریافت چمدان‌هایشان به توصیه کارمندان به تحویل بار رفته بود، اما به او گفته شد که هواپیما تا ساعت 7 صبح تخلیه نمی‌شود، زیرا هیچ کارمندی در شیفت نیست.

گیل گفت که American Airlines بعداً به او گفت که هر دو کیف در فرودگاه رالی اسکن شده اند.

او گفت که شوهرش چمدانش را پس گرفت اما چمدان بنفش متمایز دخترش هنوز پس از دو ماه از پرواز او بازگردانده نشده است.

گیل گفت که خانواده هیچ غرامتی بابت چمدان گم شده دریافت نکرده اند، اما خانواده هر کدام 83 دلار برای قسمت لغو شده پرواز خود دریافت کرده اند.

امریکن ایرلاینز به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد. فرودگاه به Insider گفت که این مسئولیت خطوط هوایی است که در صورت کنسلی کوپن هتل برای مسافران ترتیب دهند.

آیا تحت تأثیر اختلالات فعلی سفر قرار گرفته اید؟ یا آیا در یک فرودگاه یا برای یک شرکت هواپیمایی کار می کنید که با هرج و مرج پرسنل و لغو لغو شده است؟ به این خبرنگار به آدرس gdean@insider.com ایمیل بزنید.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir