[ad_1]
در گزارش معیار اعتماد دیجیتال خود، دادههای پنجمین سالانه «نظرسنجی اعتماد دیجیتال ایالات متحده» را تجزیه و تحلیل میکنیم تا نحوه احساس کاربران رسانههای اجتماعی ایالات متحده را در مورد نه پلتفرم اصلی رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، ردیت، اسنپ چت، تیک تاک، ارزیابی کنیم. توییتر و یوتیوب – و میزان تأثیر اعتماد بر استفاده و نگرش نسبت به تبلیغات را نشان دهید.
برای دانلود این پیشنمایش انحصاری گزارش معیار اعتماد دیجیتال و دسترسی به دادهها و بینشهای موجود، کافی است اطلاعات خود را در فرم سمت راست وارد کنید. ما نیز شما را به ما اضافه خواهیم کردeMarketer Dailyخبرنامه، که دادهها، بینشها و دیدگاههایی را در مورد آخرین گرایشهای بازاریابی دیجیتال و رسانه ارائه میکند – همه در یک نگاه با نمودارهای امضای ما.
[ad_2]
منبع: watch-news.ir