چرا در آیفون ایمیل دریافت نمی کنم؟ 13 راه برای رفع آن

[ad_1]

https://www.youtube.com/watch?v=PGnnmDutx8c

  • اگر در آیفون ایمیل دریافت نمی‌کنید، برنامه Mail را بازخوانی، راه‌اندازی مجدد یا نصب مجدد کنید.
  • مطمئن شوید که Background App Refresh فعال است و آدرس‌های ایمیل و گذرواژه‌ها صحیح هستند.
  • تنظیمات واکشی iOS، ایمیل و اعلان‌ها و صندوق‌های خروجی حساب‌های ایمیل مرتبط را بررسی کنید.

ناتوانی آیفون در ارسال یا دریافت ایمیل می تواند ناشی از مشکلات مختلفی باشد – ممکن است از دست رفتن ارتباط با سرور، رمز عبور ذخیره شده قدیمی یا تنظیمات نادرست ایمیل باشد.

در زیر دلایل احتمالی برای اینکه ایمیل شما ممکن است در آیفون شما کار نکند و چند راه حل برای رفع آن آورده شده است.

مطمئن شوید که آیفون شما به اینترنت متصل است

اگر در آیفون خود ایمیل دریافت نمی کنید، ممکن است گوشی شما به اینترنت متصل نباشد، و باید مطمئن شوید که به اینترنت متصل است.

ممکن است لازم باشد تنظیمات شبکه آیفون خود را بازنشانی کنید که نحوه اتصال آیفون شما به شبکه تلفن همراه و Wi-Fi را کنترل می کند.

سعی کنید با دستگاه دیگری وارد ایمیل خود شوید

اگر بیش از یک دستگاه iOS دارید، سعی کنید در آن دستگاه وارد ایمیل خود شوید و ببینید آیا به روز می شود یا خیر.

اگر ایمیل شما همچنان به‌روزرسانی نمی‌شود، ممکن است مشکل از ارائه‌دهنده خدمات ایمیل باشد – شاید سیستم آن‌ها به دلیل نقص یا ارتقاء موقتاً از کار افتاده باشد. با آنها تماس بگیرید و از زمان بازیابی سرویس مطلع شوید.

برنامه Mail را به صورت دستی بازخوانی کنید

پس از انجام مراحل اولیه، می توانید به صورت دستی برنامه را بازخوانی کنید تا ببینید ایمیل ها به روز می شوند یا خیر.

1. برنامه Mail را باز کنید.

2. انگشت خود را روی صفحه به سمت پایین بکشید و پس از پر شدن چرخ چرخان آن را رها کنید. وقتی انگشت خود را به سمت پایین می‌کشید، متوجه خواهید شد که زمان رها کردن انگشتتان فرا رسیده است.

3. منتظر بمانید تا برنامه Mail به روز شود.

برنامه Mail را مجددا راه اندازی کنید

به سادگی با بستن برنامه Mail در آیفون خود و راه اندازی مجدد آن، می توانید برنامه را مجددا راه اندازی کنید تا بتواند دوباره به درستی با سرورهای ایمیل ارتباط برقرار کند.

1. قفل آیفون خود را باز کنید و App Switcher را باز کنید.

  • در iPhone X یا جدیدتر، انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید.
  • در آیفون 8 یا قبل از آن، دکمه را فشار دهید صفحه اصلی دوبار دکمه

2. کارت برنامه Mail را از لیست کارت های برنامه در App Switcher پیدا کنید و آن را به سمت بالا بکشید تا ناپدید شود.

3. برنامه Mail را دوباره باز کنید – در صورت لزوم آن را به صورت دستی بازخوانی کنید.

مطمئن شوید که Background App Refresh فعال است

گاهی اوقات، ممکن است برنامه محتوای خود را در پس‌زمینه تازه‌سازی نمی‌کند و به نظر می‌رسد که هیچ ایمیلی دریافت نمی‌کنید. بهتر است بررسی کنید که آیا Background App Refresh را فعال کرده اید یا خیر.

1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

2. ضربه زدن عمومی.

3. ضربه زدن بازخوانی برنامه پس زمینه.

تنظیمات

روی «Background App Refresh» ضربه بزنید.

استفان یونسکو


4. بررسی کنید کجا می گوید بازخوانی برنامه پس زمینه در بالا اگر تنظیم شده باشد خاموش، روی گزینه ضربه بزنید.

5. نحوه به‌روزرسانی محتوای برنامه‌ها در پس‌زمینه را انتخاب کنید – روی هر کدام ضربه بزنید وای فای یا Wi-Fi و داده تلفن همراه.

تنظیمات روشن و خاموش کردن Background App Refresh در آیفون.

انتخاب کنید که «بازسازی برنامه پس‌زمینه» چگونه محتوای برنامه‌ها را در پس‌زمینه به‌روزرسانی کند.

استفان یونسکو


بررسی کنید که آدرس ایمیل و رمز عبور شما به درستی وارد شده باشد

یکی از رایج ترین مشکلات ایمیل این است که رمز عبور شما نادرست است – اگر رمز عبور خود را در دستگاه دیگری تغییر داده اید، باید آن را در آیفون خود نیز تغییر دهید.

وقتی برنامه Mail از شما می خواهد که رمز عبور خود را دوباره وارد کنید، مطمئن شوید که آن را به درستی وارد کرده اید.

حساب ایمیل را حذف و دوباره اضافه کنید

ممکن است همه حساب‌های ایمیل متصل به برنامه Mail به‌روزرسانی نمی‌شوند، به جز یک یا دو. می‌توانید حساب‌های مشکل‌دار را حذف کرده و دوباره آن‌ها را اضافه کنید تا ببینید آیا دوباره به‌روزرسانی می‌شوند یا خیر.

1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

2. ضربه زدن ایمیل.

3. ضربه زدن حساب ها.

تنظیمات برنامه Mail در iPhone، با گزینه

در تنظیمات برنامه Mail روی «Accounts» ضربه بزنید.

استفان یونسکو


4. روی حساب دردسرساز ضربه بزنید.

5. ضربه زدن حذف حساب کاربری.

6. ضربه زدن حذف از آیفون من.

پاپ آپی که هنگام حذف یک حساب کاربری در تنظیمات برنامه Mail ظاهر می شود و گزینه

روی «Delete from My iPhone» ضربه بزنید.

استفان یونسکو


7. سپس به صفحه حساب ها بازگردانده می شوید. ضربه زدن اضافه کردن حساب و دستورالعمل ها را برای اضافه کردن مجدد حساب ایمیل دنبال کنید.

واکشی ایمیل iOS را بررسی کنید

تنظیمات پیش‌فرض تلفن شما برای واکشی ایمیل‌های جدید بر اساس تنظیمات موجود از طریق ارائه‌دهنده ایمیل شما است. اگر ارائه‌دهنده شما از اعلان‌های Push پشتیبانی نمی‌کند (جایی که ایمیل‌ها در زمان رسیدن به تلفن شما ارسال می‌شوند)، به طور خودکار Fetch را فعال می‌کند (جایی که تلفن شما به طور منظم ایمیل‌ها را در زمان‌های از پیش تعیین شده بازیابی می‌کند).

این تنظیمات بر نحوه دریافت ایمیل توسط تلفن شما تأثیر می گذارد. برای تنظیم آنها:

1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

2. ضربه زدن ایمیل.

برنامه تنظیمات در آیفون، با گزینه

تنظیمات برنامه Mail را باز کنید.

استفان یونسکو


3. ضربه زدن حساب ها.

4. ضربه زدن واکشی داده های جدید.

صفحه

روی «واکشی داده‌های جدید» ضربه بزنید.

استفان یونسکو


5. مطمئن شوید که ضامن برای فشار دادن روشن است – اگر پس‌زمینه خاکستری دارد، روی آن ضربه بزنید تا سبز شود، یعنی روشن است. همچنین می‌توانید تعداد دفعات دریافت داده‌ها در این صفحه را تنظیم کنید.

تنظیمات ایمیل خود را بررسی کنید

بررسی کنید که اپل تنظیمات حساب کاربری مناسبی برای ارائه دهنده سرور ایمیل شما دارد.

اگرچه اپل به طور خودکار تنظیمات حساب ایمیل را تنظیم می کند، می توانید صحت آنها را بررسی کنید. برای انجام این:

1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

2. ضربه زدن ایمیل.

3. ضربه زدن حساب ها.

تنظیمات برنامه Mail در iPhone، با گزینه

روی «حساب‌ها» ضربه بزنید.

استفان یونسکو


4. روی حساب ایمیل خود ضربه بزنید تا آن را انتخاب کنید.

5. ضربه زدن حساب برای دیدن تنظیمات حساب ایمیل

6. تنظیمات سرور ایمیل ورودی و خروجی را بررسی کنید و مطمئن شوید که با تنظیمات توصیه شده در صفحه جستجوی تنظیمات ایمیل اپل مطابقت دارند.

تنظیمات اعلان خود را بررسی کنید

این احتمال وجود دارد که ایمیل‌هایی را بدون اطلاع دریافت کنید. برای اطمینان از اینکه اعلان‌های ایمیلی را که می‌خواهید دریافت می‌کنید، تنظیمات اعلان خود را بررسی کنید. برای انجام این:

1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

2. ضربه زدن اطلاعیه.

3. ضربه زدن ایمیل.

4. ضربه زدن سفارشی کردن اعلان ها.

تنظیمات برنامه Mail در آیفون، با گزینه

روی “Customize Notifications” ضربه بزنید.

استفان یونسکو


5. حساب ایمیلی را که می‌خواهید اعلان‌ها را سفارشی کنید، انتخاب کنید.

6. هشدارها، صداها و نشان ها را تنظیم کنید.

صندوق خروجی خود را بررسی کنید

اگر ایمیل دریافت نمی کنید، ممکن است نتوانید آنها را نیز ارسال کنید.

پس از عیب‌یابی تنظیمات ایمیل، صندوق خروجی خود را که پیام‌های ارسال نشده را ذخیره می‌کند، بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی ارسال شده است.

برای انجام این:

1. برنامه Mail را باز کنید.

2. حساب‌های ایمیل شما تحت عنوان‌های جداگانه فهرست می‌شوند – نام حساب سرفصل خواهد بود. پوشه صندوق خروجی حساب ایمیل مورد نظر خود را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا انتخاب شود.

3. اگر می توانید صندوق خروجی خود را باز کنید و ایمیل ارسال نشده خود را ببینید، روی آن ضربه بزنید تا مطمئن شوید که آدرس ایمیل گیرنده صحیح است.

4. ضربه زدن ارسال برای ارسال دوباره

اگر همه چیز ناموفق بود، با ارائه دهنده ایمیل یا سرپرست سیستم خود برای راهنمایی عیب یابی بیشتر تماس بگیرید.

برنامه Mail را حذف و دوباره نصب کنید

اگر همه روش‌های بالا کار نکرد، برنامه Mail را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید.

1. نماد برنامه Mail را در صفحه اصلی فشار دهید و نگه دارید.

2. ضربه زدن برنامه را حذف کنید در پاپ آپ

پاپ آپی که با فشردن طولانی یک نماد برنامه در صفحه اصلی آیفون، با برجسته شدن گزینه

روی «حذف برنامه» ضربه بزنید.

استفان یونسکو


3. ضربه زدن حذف برنامه.

4. ضربه زدن حذف.

آیفون خود را ریستارت کنید

در نهایت، باید سعی کنید آیفون خود را مجدداً راه اندازی کنید تا همه چیز به خوبی شروع شود – امیدواریم با این کار ایمیل دوباره به روز رسانی را آغاز کند.

1. اگر از iPhone X یا جدیدتر استفاده می کنید، همزمان آن را فشار داده و نگه دارید دکمه کناری و یکی از دکمه های میزان صدا. در iPhone 8 یا نسخه های قبلی، دکمه را فشار داده و نگه دارید دکمه کناری فقط. این کار را تا زمانی که نوار لغزنده خاموش کردن ظاهر شود انجام دهید

2. نوار لغزنده خاموش را به سمت راست بکشید تا گوشی خاموش شود.

3. را فشار داده و نگه دارید دکمه کناری برای راه اندازی مجدد آیفون خود

[ad_2]

منبع: watch-news.ir