[ad_1]
- TikTok منجر به افزایش تبلیغات UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر شده است.
- تبلیغ کنندگان به آن به عنوان یک شکل ارزان و معتبر از تبلیغات روی می آورند.
- و سازندگان صرف نظر از تعداد مخاطبان، پول نقد می کنند.
TikTok در حال افزایش تقاضا برای تبلیغات UGC است.
UGC، مخفف محتوای تولید شده توسط کاربر، جدید نیست. برندها ده ها سال است که از این نوع محتوا استفاده می کنند که معمولاً به شکل بررسی مشتری است تا محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند.
آژانسهای تبلیغاتی به Insider گفتند، در ماههای اخیر، تبلیغات UGC با تقاضای زیادی از سوی برندها مواجه شده است و حداقل بخشی از این افزایش را میتوان به TikTok نسبت داد.
به گفته آژانسها، محتوا بومی TikTok است و معتبر به نظر میرسد و به برندها کمک میکند تا با مصرفکنندگان اعتماد کنند.
به علاوه، محتوا متعلق به برندها است، بنابراین سازندگان برای دریافت کمیسیون نیازی به مخاطب ندارند. در واقع، برخی از برندها، سازندگانی را ترجیح میدهند که دنبالکنندههای کوچکی دارند، زیرا محتوای آنها معمولاً ارزانتر است و معتبرتر به نظر میرسد.
درباره اینکه TikTok چگونه تقاضا برای تبلیغات UGC از برندها را افزایش می دهد، بیشتر بخوانید
چرا تبلیغات UGC در حال افزایش است
UGC به سازندگان TikTok راه جدیدی برای کسب درآمد برای دانش خود در مورد پلتفرم و مهارت های ساخت ویدیو ارائه می دهد.
TikTokers از شهرت زودگذر در این پلتفرم ابراز ناامیدی کرده است. آنها این مسئله را عامل کشف برنامه میدانند که ساختن یک انجمن با فالوورها را سختتر میکند.
سایر سازندگان با پرداختهای کم از صندوق سازندگان برنامه دست و پنجه نرم میکنند. به ازای بازدیدهای ویدیویی هزینه دارد، با این حال، نرخ روزانه در نوسان است و عوامل دقیق تعیین کننده نرخ روزانه مشخص نیست. برخی گفتند که پرداخت ها به قدری کم بود که به طور کلی از تحصیل خارج شدند.
در این سناریو، UGC می تواند به یک فرصت فریبنده تبدیل شود و پول نقد اضافی را به شما تزریق کند.
درباره ناامیدی که سازندگان TikTok با ایجاد مشاغل پایدار در پلتفرم تجربه میکنند، بیشتر بخوانید
میزان درآمد سازندگان از تبلیغات UGC
سازندگان میتوانند بدون در نظر گرفتن تعداد فالوورهایشان، با UGC درآمد خوبی کسب کنند.
کسانی که در حال حاضر دنبال کنندگان زیادی دارند، برای جلوگیری از اشباع حساب های خود با محتوای حمایت شده، که می تواند مخاطبان را بیگانه کند، به آن مراجعه می کنند.
خالق امور مالی شخصی ارین کونفورتینی یا @moneytomiles در TikTok، بیش از 180000 دنبال کننده در این پلتفرم جمع کرده است و از معاملات برند و UGC درآمد کسب می کند.
او می گوید که در حالی که محتوای حمایت شده به طور قابل توجهی بیشتر از معاملات UGC پرداخت می کند، ارزش آن را دارد که زمان خود را بین این دو تقسیم کند تا تبلیغات در صفحه او به حداقل برسد.
درباره اینکه کنفورتینی به عنوان یک خالق چقدر درآمد دارد و در ماه چقدر هزینه می کند بیشتر بخوانید
دیگران، که تعداد دنبال کنندگان آنها برای شراکت با مارک ها بسیار کم است – یا اصلاً دنبال کننده ای ندارند – به عنوان راهی برای کسب درآمد از مهارت های تولید محتوا به UGC روی می آورند.
سالها عزیز، که با نام @sociallyaziz در TikTok شناخته میشود، تلاش میکرد تا آن را به عنوان یک تأثیرگذار تناسب اندام در این پلتفرم بسازد، اما هرگز موفق نشد.
عزیز قبلاً به Insider گفته بود: «آرزو میکردم با انجام کاری که دوست دارم، یعنی حضور در شبکههای اجتماعی و ساختن ویدیو، پول در بیاورم.
UGC این فرصت را برای او فراهم کرد تا از محتوای خود درآمد کسب کند.
درباره میزان درآمد او و نحوه ورودش به این صنعت بیشتر بخوانید
پلتفرم هایی که به رونق UGC دامن می زنند
همانطور که UGC لایه جدیدی از اعتبار در بین برندها به دست می آورد، پلتفرم هایی ظاهر می شوند که به برندها کمک می کند با سازندگان سازنده UGC ارتباط برقرار کنند.
به عنوان مثال، سرویسهای آنلاین مانند Bounty و The Plug برای کمک به کاربران روزمره TikTok طراحی شدهاند تا از توصیههای محصول خود بازپرداخت دریافت کنند.
استارتآپ Insense که برندهای تجارت الکترونیک را به سازندگان UGC متصل میکند، از سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده است و اخیراً مورد توجه قرار گرفته است.
درآمد این شرکت از سال 2021 سه برابر افزایش یافته است و اخیراً یک دور قبل از سری A را بسته است.
دانیل سالیوکوف، یکی از بنیانگذاران اینسنس، به اینسایدر گفت: «کسب و کار از پشت بام می گذرد. ما در حال حاضر در فضای بسیار خوبی هستیم. یکی از دلایل آن اقتصاد سازنده و تقاضای شدید برای محتوای تولید شده توسط کاربر است.
عرشه زمینی را بخوانید که Insense برای کمک به برندهای تجارت الکترونیک برای یافتن سازندگان UGC 2.5 میلیون دلار جمع آوری کرد.
[ad_2]
منبع: watch-news.ir