چگونه شرکت های خرده فروشی معاملات بدون اصطکاک را امکان پذیر می کنند

[ad_1]

  • چشم انداز تجربه مشتری (CX) طی سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است.
  • و مصرف کنندگان به سمت درخواست روش های پرداخت بدون اصطکاک بیشتر در کانال های آنلاین و آفلاین حرکت کرده اند.

مدتی است که مصرف کنندگان به سمت درخواست روش های پرداخت بدون اصطکاک بیشتر در کانال های آنلاین و آفلاین حرکت کرده اند.

کاربران پرداخت تلفن همراه نزدیک ایالات متحده 2021 2025 میلیون کاربر تلفن هوشمند

تعداد کل کاربران پرداخت موبایلی مجاورتی ایالات متحده تا سال 2025 به 125 میلیون نفر خواهد رسید.

هوش درونی


اقدامات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از این همه‌گیری، فشاری بود که بسیاری از مصرف‌کنندگان را ترغیب کرد تا پرداخت‌های موبایلی نزدیک (پرداخت برای کالاها با استفاده از تلفن همراه به عنوان یک نقطه فروش فیزیکی) را انجام دهند. [POS]) برای اولین بار. خرده فروشان تجارت الکترونیک، نه چندان دور، در حال یافتن راه هایی برای بهبود معاملات خود هستند.

ما پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد کل کاربران پرداخت موبایلی مجاورتی ایالات متحده از 101.2 میلیون در سال 2021 به 125.0 میلیون در سال 2025 خواهد رسید، که همچنین اولین سالی است که بیش از 50 درصد از کل کاربران تلفن هوشمند ایالات متحده با استفاده از این روش تراکنش خواهند کرد.

داده ها نشان می دهد که بزرگسالان قصد دارند پس از پایان همه گیری به استفاده از روش های پرداخت بدون لمس ادامه دهند. طبق نظرسنجی سپتامبر 2020 Fiserv، تقریباً از هر چهار هزاره که از روش‌های پرداخت بدون لمس استفاده کرده‌اند، سه نفر به این کار ادامه می‌دهند و تقریباً دو نفر از هر سه مصرف‌کننده در گروه‌های نسلی دیگر همین کار را انجام می‌دهند. این نشان می دهد که اکثر مصرف کنندگان از این سیستم پرداخت راضی هستند.

ما بزرگسالانی که قصد داریم به استفاده از روش‌های پرداخت بدون لمس بعد از همه‌گیری کروناویروس بر اساس نسل ادامه دهیم

تقریباً 75 درصد از هزاره‌هایی که از روش‌های پرداخت بدون تماس استفاده کرده‌اند، به این کار ادامه خواهند داد.

هوش درونی


با افزایش اهمیت بازار پرداخت های موبایلی نزدیک، شرکت ها سخت تلاش خواهند کرد تا مشتریان را به خود جلب کنند. به عنوان مثال، Apple Pay و Google Pay هر دو پاداش های بازگشت نقدی را ارائه می دهند. برندها همچنین می توانند در ازای استفاده از یک روش پرداخت خاص، مشوق هایی مانند تخفیف و هدایای رایگان ارائه دهند.

یکی از راه‌هایی که برندها و خرده‌فروشان برای کاهش اصطکاک تجارت الکترونیکی تلاش می‌کنند، ارائه روش‌های پرداخت بیشتر هنگام پرداخت است. گزینه‌های «اکنون بخرید، پرداخت دیرتر» (BNPL) مانند Klarna، Affirm و AfterPay در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت دارند و باعث می‌شود خرده‌فروشان بیشتری آن‌ها را ارائه دهند. بر اساس مطالعه سپتامبر 2020 توسط PYMNTS و Paypal، 41.8٪ از بزرگسالان ایالات متحده شفافیت کارمزدها یا نرخ های بهره را دلیل استفاده از BNPL ذکر کردند، در حالی که فقط 11.2٪ همان کارت های اعتباری را ذکر کردند.

علاوه بر این، یک مطالعه پیشاهنگ جنگل نشان داد که 51٪ خرید از خرده فروشانی را ترجیح می دهند که BNPL یا سایر گزینه های پرداخت را ارائه می دهند، ارقام قابل توجهی برای یک دسته در حال ظهور.

این گزینه‌های BNPL با درخواست پول کمتر از قبل، اصطکاک را کاهش می‌دهند، اما در مورد عدم درخواست از قبل چطور؟ استارت‌آپ بلک کارت تجارت الکترونیک «قبل از خرید» را ارائه می‌کند، که در آن خریداران کالاهایی را به صورت آنلاین انتخاب می‌کنند که سپس برای آن‌ها ارسال می‌شود تا در خانه بدون مجوز کارت اعتباری امتحان کنند.

هنگامی که مشتریان تصمیم گرفتند که چه اقلامی را نگه دارند یا برگردانند، هزینه آنها به طور خودکار محاسبه می شود. بر اساس ارقام دانی اویانگ، بنیانگذار و مدیرعامل بلک کارت، یک تراکنش بلک کارت تقریباً 45 درصد بیشتر از یک تراکنش معمولی در همان وب سایت ارزش دارد، تقریباً دو برابر موارد بیشتری را امتحان کرده و 1.7 برابر بیشتر نگه می دارد.

یکی دیگر از عناصری که اصطکاک ایجاد می کند، کاهش معاملات است. یک مطالعه Sapio Research و ClearSale که در مارس 2020 در پنج کشور انجام شد، نشان داد که 28٪ از مصرف کنندگان کاهش تجارت الکترونیک را تجربه کرده اند.

کاهش‌های کاذب موضوع مهمی است با توجه به اینکه همه‌گیری باعث ایجاد موجی از فعالیت‌های تجارت الکترونیک می‌شود، اغلب از سوی کاربران جدیدی که کاهش‌های کاذب را با نرخی بالاتر از اکثر افراد تجربه می‌کنند، زیرا به دلیل فقدان داده‌ای در مورد رفتار خرید مشتری و تعاملات درون فروشگاهی آن‌ها وجود دارد. طبق تخمین‌های گروه Aite، برندها و خرده‌فروشان تا ۷۵ برابر بیشتر از تقلب، درآمد خود را به دلیل کاهش کاذب از دست می‌دهند. با توجه به این داده‌ها، به نظر می‌رسد که اولویت‌بندی تاییدیه‌ها به نام بهبود جذب مشتری و ارزش طول عمر به جای به حداقل رساندن تراکنش‌های جعلی، تنها منطقی است.

علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا نحوه دسترسی شما آمده است:

  1. به سایر مشتریان Insider Intelligence که این گزارش را دریافت می‌کنند، همراه با هزاران پیش‌بینی تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی دیگر، جلسات توجیهی، نمودارها و گزارش‌های تحقیقاتی به صندوق ورودی خود بپیوندید. >> مشتری شوید
  2. گزارش فردی را از فروشگاه ما خریداری کنید. >> گزارش را از اینجا بخرید

آیا شما یک مشتری فعلی Insider Intelligence هستید؟ وارد شوید و گزارش را اینجا بخوانید.

این مقاله در ابتدا در eMarketer منتشر شد.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma