چگونه شغل یک آژانس مسافرتی در سال 2022 پس از همه‌گیری تغییر کرده است

[ad_1]

  • آژانس مسافرتی ملیسا میلر لونسک می گوید که آژانس های مسافرتی نقش جدیدی را بر عهده گرفته اند.
  • ملیسا میلر لونسک در انتشارات کار می کرد که تصمیم گرفت کار خود را رها کند و یک تور شش ماهه جهانی داشته باشد و کار خود را آغاز کند.
  • او به همه می‌گوید که هنگام سفر آماده باشند، زیرا تاخیر و کنسلی ممکن است تعطیلات را غیرقابل پیش‌بینی کند.

ملیسا میلر لونسک همه چیز را در مورد تعطیلاتی که در کودکی داشته به یاد نمی آورد، اما به راحتی می تواند یک جزئیات خاص را به خاطر بیاورد: نام آژانس مسافرتی که خانواده اش برای رزرو سفرهای دریایی خود از آن استفاده می کردند.

تا حدی به لطف سفر شن و دریا، لونسک زودتر با مشکل سفر مواجه شد.

به عنوان یک دانشجوی کالج و سپس یک جوان 20 ساله که برای یک ناشر کتاب در شهر نیویورک کار می کرد، او توجه خود را به ماجراجویی مقرون به صرفه معطوف کرد و قرار گرفتن در معرض مکان های جدید را به حداکثر رساند. لونسک با دوستانش در کشورهای سرتاسر جهان ماند و شور و شوق او را برای فرهنگ‌های مختلف تقویت کرد.

و زمانی که لونسک و همسرش ست در سال 2014 نامزد کردند، او از او پرسید که اگر کارش را رها کند و آنها یک تور جهانی شش ماهه پس از عروسی خود را برنامه ریزی کنند، چه فکری می کند.

لونسک گفت: «یعنی نیمه شوخی کردم. “و او مانند “آره. بیا این کار را انجام دهیم.”

این شوخی نه تنها تازه ازدواج کرده را وارد ماجراجویی کرد – از جمله اقامت طولانی مدت در استرالیا و نیوزلند – بلکه لونسک را نیز در مسیر حرفه ای جدیدی قرار داد. هفت سال بعد، او یک آژانس مسافرتی تمام وقت است. شرکت او Vacation Curation به عنوان بخشی از Tzell Travel Group فعالیت می کند، جایی که او پس از ایجاد تغییر شغلی در آنجا آموزش دید.

برخلاف باورهای رایج، لونسک اصرار دارد که این صنعت در حال مرگ نیست.

او گفت: “مردم فکر می کنند که با اینترنت از بین می رود، اما فقط در حال تغییر است.” “شما می خواهید کسی به شما کمک کند تا همه اطلاعات را مرتب کنید. بله، می توانید خودتان این کار را انجام دهید، اما دانستن اینکه این اطلاعات تنظیم شده است به شما کمک می کند وقت خود را تلف نکنید.”

نمایندگان همچنین می توانند از روابط موجود با هتل ها، استراحتگاه ها و شرکت های مدیریت مقصد استفاده کنند.

تغییرات بزرگتر در صنعت سفر ناشی از COVID-19 در واقع فرصت های جدیدی را برای نمایندگانی مانند Lonsk ایجاد کرده است. در مارس 2020، او به چندین مشتری کمک کرد تا والدین سالخورده و سایر اعضای خانواده را از کشورهای خارجی و خانه در ایالات متحده خارج کنند.

با گذشت بیش از دو سال از همه‌گیری، دسترسی لونسک به یک سیستم توزیع جهانی که مستقیماً به بسیاری از خطوط هوایی، هتل‌ها و خدمات کرایه اتومبیل متصل می‌شود، برای کسانی که با چشم‌انداز مسافرتی غیرقابل پیش‌بینی و کم‌کار مواجه هستند، مفید بوده است.

لونسک گفت: «در حالت ایده‌آل، اکنون، می‌توانم ببینم که پرواز شما متأسفانه لغو شده یا به تأخیر افتاده است و شما اتصال خود را از دست خواهید داد». زمانی که شما در پرواز هستید، می‌توانم دوباره در سیستم رزرو کنم. من همیشه مجبور نیستم منتظر بمانم زیرا یک خط ترجیحی دارم.

علاوه بر مدیریت ناراحتی‌های سفرهای هوایی معاصر، نمایندگان همچنین می‌توانند از روابط موجود با هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و شرکت‌های مدیریت مقصد استفاده کنند. ارتباط لونسک با تزل به او فرصتی می دهد تا با فروشندگان در سراسر جهان ملاقات کند، سپس پیشنهادات آنها را با نیازهای مشتریانش مطابقت دهد.

یکی از بخش‌های مورد علاقه لونسک در کار، ایجاد روابط با مشتریان، و سپس کمک به آنها برای برنامه‌ریزی سفر در مراحل مختلف زندگی است.

او می‌گوید: «برای بسیاری از مردم، اولین باری که با آژانس مسافرتی تماس می‌گیرند، زمانی است که به ماه عسل می‌روند، زیرا این هزینه‌های بسیار زیادی برای آنها خواهد بود. “اکنون، تمام آن کسانی که ماه عسل از شش سال پیش آمده‌اند، بچه‌دار می‌شوند، و به آنجا می‌روند و به مسافرت می‌روند. من خانواده‌هایی با بچه‌های بزرگ‌تر دارم. از مردم می‌خواهم عکس‌های تعطیلات خود را برای من بفرستند تا بتوانم رشد و تغییر خانواده‌هایشان را ببینم.”

من فقط به همه می گویم که باید آماده باشند.»

عمدتاً به دلیل کمبود نیروی انسانی در دنیای پس از همه‌گیری، تقریباً همه چیز – از رزرو سفر گرفته تا پردازش مدارک گرفته تا بازپرداخت وجه – بیشتر طول می‌کشد. تاخیر و کنسلی پروازها بیشتر است. این می‌تواند به معنای روزهای سفر پرهیجان، گشت‌های از دست رفته، و دیگر اسنافوس‌های گران‌قیمت باشد، که لونسک برای رفع آن‌ها در زمان واقعی برای مشتریانی کار می‌کند که هزینه ثابتی برای خدمات به او می‌پردازند.

او گفت: “من فقط به همه می گویم که باید آماده باشند.”

Lonsk توصیه می‌کند نرخ‌های قابل استرداد را دریافت کنید، اما به مشتریان یادآوری می‌کند که سیاست‌های بازپرداخت خطوط هوایی خاص را قبل از رزرو بررسی کنند. بسیاری از سیاست ها سخت تر شده اند.

اما او همچنان خوش بین است و به خاطر فرصتی که برای پرورش مسافران داده است سپاسگزار است. او آنقدر مورد تقاضا است که گهگاه مجبور می شود نماینده دیگری را به مشتری احتمالی پیشنهاد دهد.

او گفت: «وقتی مردم برمی‌گردند و اوقات خوبی را سپری می‌کنند، این یک خاطره است. “تعطیلات چیزهایی هستند که باید به خاطر بسپارید. همانطور که گفتم، هنوز آژانس مسافرتی را به یاد دارم که وقتی من بچه بودم، سفرهای دریایی ما را رزرو کرد. [I’m] به آن کمک می کند.”

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید