ژاپن از جوانان می خواهد که بیشتر الکل بنوشند تا اقتصاد را تقویت کند

[ad_1]

  • ژاپن یک مسابقه ملی راه اندازی کرده است تا جوانان خود را به نوشیدن الکل بیشتر تشویق کند.
  • “Sake Viva!” رقابت به دنبال ایده هایی در مورد چگونگی افزایش فروش الکل داخلی است.
  • این ابتکار توسط آژانس ملی مالیات ژاپن برای مبارزه با کاهش درآمد مالیات الکل راه اندازی شد.

ژاپن یک مسابقه ملی را با هدف تشویق جوانان به نوشیدن بیشتر الکل راه اندازی کرده است.

این ابتکار که توسط آژانس ملی مالیات ژاپن (NTA) راه اندازی شده است، با هدف بهبود اقتصاد این کشور از طریق تقویت بازار داخلی الکل پس از کاهش شدید درآمد مالیاتی انجام شده است.

طبق وب سایت کمپین، فروش الکل در این کشور به دلیل پیری جمعیت ژاپن و تغییر سبک زندگی ناشی از همه گیری کووید-19 کاهش یافته است.

طبق گزارش ژاپن تایمز، درآمد مالیاتی ژاپن از فروش الکل در سال 2020 حدود 110 میلیارد ین (813 میلیون و 868 هزار دلار) کاهش یافت. به گزارش خبرگزاری ملی، میزان و اندازه افت بیشترین کاهش در 31 سال گذشته بود.

اکنون، “Sake Viva!” رقابت از جوانان 20 تا 39 ساله می‌خواهد تا ایده‌هایی در مورد چگونگی افزایش فروش نوشیدنی‌های الکلی ارائه دهند. اینها شامل شراب برنج ساکه و شوچو، یک مشروب مقطر است.

این رقابت همچنین به دنبال ایده هایی در مورد خدمات و تبلیغات جدید، محصولات و طرح های پیشنهادی، و حتی ابتکاراتی در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی و متاورس برای افزایش فروش داخلی است.

به گفته بی بی سی، واکنش ها به این کمپین متفاوت بوده و برخی از این رقابت به عنوان ترویج یک عادت ناسالم انتقاد می کنند.

این مسابقه قرار است تا 9 سپتامبر ادامه داشته باشد و فینالیست ها نیز به مراسم جشن جوایز در توکیو در 10 نوامبر دعوت شوند. اداره مالیات گفت که از تجاری سازی ایده های برنده مسابقه حمایت خواهد کرد.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrabomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna