کانتاس برای هرج و مرج عذرخواهی می کند، کوپن های 34 دلاری را به عنوان غرامت ارائه می دهد

[ad_1]

  • کانتاس به مسافران مکرر کوپن‌های 34 دلاری و سایر امتیازات را به عنوان جبران هرج و مرج سفر ارائه می‌کند.
  • مدیر عامل شرکت آلن جویس از مشتریان به دلیل تاخیر در پرواز، لغو و گم شدن چمدان در روز یکشنبه عذرخواهی کرد.
  • جویس گفت که کانتاس باید با “50 درصد جهش مرخصی استعلاجی” در هر چند شعبه مقابله کند.

کانتاس به بسیاری از مسافرانی که تابستان پر از هرج و مرج سفر را تحمل کرده‌اند، کوپن‌ها، تمدید عضویت ممتاز و دسترسی به سالن‌های تجاری ارائه می‌دهد.

آلن جویس، مدیرعامل کانتاس، یک پیام ویدئویی برای مشتریان ضبط کرد که یکشنبه پست شد و توسط Executive Traveller به اشتراک گذاشته شد. جویس گفت: “بازگشت به پروازها همه به آرامی پیش نرفته است. در چند ماه گذشته، بسیاری از شما پروازها با تاخیر، لغو پروازها یا جابجایی چمدان ها روبرو بوده اید.”

به گزارش رویترز، اعضای مکرر مسافر بعداً ایمیلی دریافت کردند که به آنها کوپن های 50 دلار استرالیا یا 34 دلار، تمدید عضویت نقره ای کانتاس به مدت 12 ماه و دسترسی به سالن های تجاری را به عنوان عذرخواهی برای اختلال در سفر دریافت کردند.

مانند سایر خطوط هوایی، کانتاس در طول تلاش خود برای بازگشت از بیماری همه گیر با چالش های عملیاتی مواجه شده است. مسافران آن از مشکلات در حمل بار، رزروهای نادرست و تاخیرهای طولانی در خط تلفن خدمات مشتری شکایت کرده اند.

عملکرد این ایرلاین در میان شرکت های هواپیمایی استرالیایی برای لغو پرواز بدترین عملکرد در تابستان بوده است، اگرچه در ماه های اخیر بهبود یافته است. بر اساس داده های دفتر تحقیقات زیرساخت و حمل و نقل که توسط بررسی مالی استرالیا استناد شده است، کانتاس در ماه ژوئیه 6.2 درصد از پروازها را لغو کرد که در مقایسه با 7.5 درصد در ژوئن کاهش داشت.

جویس در این پیام ویدئویی اضافه کرد که عملکرد شرکت هواپیمایی به اندازه کافی خوب نبود. وی کمبود نیروی کار را یکی از دلایل این مشکلات عنوان کرد.

جویس در این پیام ویدئویی گفت که کانتاس از آوریل 1500 کارگر را استخدام کرده است و برنامه‌های خود را برای داشتن خدمه و ذخایر بیشتر برای مقابله با “جهش 50 درصدی مرخصی استعلاجی” تنظیم کرده است. او گفت که این شرکت هواپیمایی همچنین در حال استفاده از فناوری جدید برای تسهیل سفر مشتریان است.

در 8 آگوست، این شرکت هواپیمایی از 100 کارمند ارشد دفتر خواست تا به عنوان جابجایی چمدان ها وارد عمل شوند و به مشتریان در فرودگاه ها کمک کنند تا به کاهش کمبود کمک کنند. این شرکت هواپیمایی به اینسایدر گفت که حدود 200 داوطلب از عید پاک در فرودگاه ها کار کرده اند.

کانتاس بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر خارج از ساعات کاری عادی پاسخ نداد.

روسای اتحادیه از پیشنهاد غرامت انتقاد کرده و خاطرنشان کردند که این گروه هزاران کارگر را در طول همه‌گیری رها کرده است.

مایکل کین: «هزاران مسافری که ساعت‌ها در صف‌های مرکز تماس به دنبال پروازهای لغو شده، تأخیر و گم شدن چمدان‌ها سپری کرده‌اند، نمی‌خواهند وقت خود را برای پول نقد کردن کوپن تلف کنند تا بیشتر از همان هرج و مرج را برای خود بخرند. ، دبیر کل اتحادیه کارگران حمل و نقل استرالیا، در یک بیانیه، منتشر شده یکشنبه.



[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrabomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna