کن راسل کاندیدای فلوریدا در TikTok برای کسب رای در دام تشنگی افتاده است

[ad_1]

  • کن راسل، یک نامزد سیاسی از فلوریدا، برای یک ویدیوی TikTok در فضای مجازی منتشر شد که از کاربران می‌خواست برای رای دادن ثبت نام کنند.
  • سیاستمداران به طور فزاینده ای از رسانه های اجتماعی مانند TikTok در طول مبارزات خود استفاده می کنند.
  • به گفته کارشناسان، مانع کم ورود رسانه های اجتماعی می تواند به دموکراتیزه کردن کمپین ها کمک کند.

کن راسل استراتژی خود را “تله رای” یا تله تشنگی برای جلب مردم به پای صندوق های رای می نامد.

در ویدئویی که در ماه ژوئیه در حساب کاربری راسل در TikTok ارسال شده است، هنرمند Skylar Stecker در مقابل دوربین خود به صورت رپ Megan Thee Stallion چمباتمه زده و ژست می گیرد. سپس با یک برق ناگهانی به مردی با کت و شلوار روی زمین تبدیل می شود. راسل که در مقابل دوربین زانو زده است از بینندگان می پرسد که آیا برای انتخابات مقدماتی فلوریدا در 23 آگوست ثبت نام کرده اند یا خیر.

او با آگاهی از اینکه مخاطبان برای تماشای یک نامزد میانسال کنگره که آنها را به رای دادن تشویق می‌کند، آنجا نیستند، از مردم می‌خواهد که بازگردند زیرا ویدیو دچار اشکال می‌شود و سیاه می‌شود.

راسل در توضیحی در زیر ویدیوی خود گفت: «طعمه و سوئیچ سیاسی معمولی».

این ویدیو و ویدیوی واکنشی بعدی که راسل ساخت، با هم بیش از 7 میلیون بازدید به دست آوردند. اکنون این یکی از برترین ویدیوهایی است که در زیر نتایج جستجوی «کمپین سیاسی» در TikTok ظاهر می‌شود. راسل همچنین بیش از 400000 فالوور به دست آورده است.

راسل، یکی از دموکرات‌ها که برای کرسی مجلس فلوریدا در کنگره ایالات متحده نامزد می‌شود، به Insider گفت که به TikTok اعتقاد زیادی دارد و آن را آینده ارتباطات سیاسی می‌داند، اما گفت که این پلتفرم به یک «استراتژی سیاسی عمیق» نیاز ندارد.

راسل که در حال حاضر در هیئت کمیسیون در میامی خدمت می کند، گفت که هیچ برنامه یا تیمی برای کمک به محتوای TikTok خود ندارد.

او گفت که خودش را در حال پیمایش در برنامه می بیند تا ببیند چه الگوهایی در حال ترند هستند. او سپس روی راه‌هایی کار می‌کند تا ارزش‌های سیاسی خود را با گرایش‌هایی که به نظرش طنزآمیز می‌بیند، بپیوندد تا بتواند پست‌هایش را ایجاد کند – بسیار شبیه به کاربران عادی TikTok.

کسب رای TikTok به معنای جلب توجه ژنرال Z است

شاید بتوان ویدیوهای راسل را در یک TikTok خلاصه کرد که او در ماه ژوئیه پست کرد، و با تمسخر میم استیو بوشمی “چطور کار می کنی، بچه های همکار”. او گفت که استفاده از این پلتفرم در نهایت درباره تلاش یک سیاستمدار برای ارتباط با نسل های جوان از طریق طنز است.

راسل گفت: «این به اصالت سرگرم کننده مربوط می شود. “سرگرمی، سپس تعامل، و سپس آموزش.”

تحقیقات نشان می دهد که ارتباط شخصی در سیاستمداران برای نسل های جوان مهم است. مطالعه ای در دانشگاه فلوریدا شمالی نشان داد که کاربران Gen Z در اینستاگرام با سیاستمدارانی مانند Reps در ارتباط هستند. الکساندریا-اوکاسیو کورتز و مدیسون کوثورن، که احساس می کردند جنبه های شخصی شغل و زندگی خود را روی پلتفرم به اشتراک می گذارند و درگیر ارتباط دو طرفه هستند.

یکی از نویسندگان این مطالعه، جان پارملی، به اینسایدر گفت که وی ویدیوی «تله رأی» راسل را به پسرش Gen-Z نشان داده است، او گفت که به دلیل قابل اعتماد بودن و شوخ طبعی کار می کند.

“[Gen Z is] پارملی، مدیر مدرسه ارتباطات UNF، گفت که از نظر سیاسی فعال است، و بنابراین منطقی است که سیاستمداران با آنها ارتباط برقرار کنند، زیرا رای گیری وجود دارد.

اگرچه تحقیقات زیادی در مورد میزان تأثیر TikTok – اپلیکیشنی با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه – بر کمپین‌های سیاسی انجام نشده است، اما واضح است که افراد جوان‌تر بر این برنامه تسلط دارند.

داده‌ها نشان می‌دهد که TikTok یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی در بین نوجوانان است که ۴۰ درصد از Gen Z از TikTok و Instagram برای جستجوی موضوعات در اینترنت از طریق Google استفاده می‌کنند. یک مطالعه در بریتانیا نشان داد که TikTok یکی از سریع‌ترین منابع خبری در حال رشد برای جوانان است.

اریک ویلسون، یک استراتژیست جمهوری خواه، به نیویورک تایمز گفت که دموکرات ها ممکن است استفاده از TikTok را برای جلب رضایت مخاطبان جوان تر، که بیشتر از جمهوری خواهان به آبی رای می دهند، مفیدتر بدانند، که اغلب سعی می کنند رای دهندگان مسن تر با ارزش های متفاوت را جذب کنند. .

ممکن است سیاستمداران دموکرات به این نکته توجه داشته باشند، زیرا برخی از فعال ترین و محبوب ترین سیاستمداران در TikTok دموکرات هستند.

سن اد مارکی از ماساچوست در طول کمپین 2020 خود از TikTok استفاده کرد. سن برنی سندرز از ورمونت یک حساب کاربری با 1.3 میلیون دنبال کننده دارد. نماینده اوهایو تیم رایان همچنین از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن وعده های تبلیغاتی و نگاه های پشت صحنه در تپه استفاده می کند.

کمپین ها دموکراتیک تر شده اند زیرا رسانه های اجتماعی “بازی را تغییر دادند”

راسل خود را در رقابت های انتخاباتی خود به عنوان “دروغ” توصیف می کند، زیرا نامزد اولیه ای که او با آن رقابت می کند، آنت تادئو، توسط نماینده تایید شده است. نانسی پلوسی

Taddeo همچنین در TikTok کمپین می کند و Taddeo و Russell از این پلت فرم برای تبلیغ نامزدی خود و انتقاد از حریف خود استفاده می کنند.

به نظر می رسد تادیو در نظرسنجی ها نسبت به راسل برتری دارد و هرکسی که در انتخابات مقدماتی پیروز شود با نماینده جمهوری خواه دانشجوی سال اول روبرو خواهد شد. ماریا الویرا سالازار در نوامبر.

اما راسل می‌گوید که TikTok به او کمک کرده است تا مخاطبان زیادی به او بدهد و سیاستمداران جدیدتر را تشویق به استفاده از این پلتفرم کند. راسل گفت: “هیچ دنیای دیگری وجود ندارد که بتوانید بدون پرداخت هزینه به مخاطبان خود به این صورت مستقیم و به این شکل ظاهری دسترسی پیدا کنید.” “در واقع، شما نمی توانید برای آن هزینه کنید.”

مطالعه‌ای در سال 2016 نشان داد که رسانه‌های اجتماعی به نامزدهای جوان‌تر، کم‌تجربه‌تر و کمتر شناخته‌شده کمک می‌کنند تا تعداد و میزان کمک‌های مالی را که برای کمپین‌های خود دریافت می‌کنند، افزایش دهند.

این مطالعه همچنین نشان داد که کمک‌های مالی برای سیاستمدارانی که محتوای اصلی ارسال می‌کردند، از کلمات مرتبط با آرمان‌های «ضد تشکیلات» استفاده می‌کردند، یا به نظر می‌رسید که به موضوعات اصلی متصل شده بودند، افزایش یافت.

آنانیا سن، استادیار دانشگاه کارنگی ملون، و یکی از نویسندگان این مطالعه، به اینسایدر گفت که در حالی که کمپین های قبل از رسانه های اجتماعی به شدت به تبلیغات پولی متکی بودند، رسانه های اجتماعی بازی را تغییر داده اند.

سن گفت: «اکنون می‌توانید یک لحظه ویروسی داشته باشید که باعث محبوبیت معقول شما می‌شود و می‌تواند منجر به قیف‌های بیشتری شود و نام شما را به رسمیت بشناسد.»

علیرغم گستردگی TikTok، موفقیت نامزدهای جدیدتری که در این پلتفرم شرکت می‌کنند همچنان در هوا باقی است. به گزارش اینسایدر، نامزدهایی مانند جاشوا کالینز در واشنگتن، مت لیتل دموکرات مینه سوتا و کلی کروت دموکرات آرکانزاس، همگی از TikTok برای مبارزات انتخاباتی استفاده کردند اما رقابت های خود را در سال 2020 شکست دادند.

نامزدهایی نیز وجود داشته اند که در رقابت های خود برنده شده اند، اما مشخص نیست که TikTok چقدر کمک کرده است. سن تازه وارد گرجستان جان اوسف، که از TikTok برای تبلیغ کمپین خود استفاده کرد، در مسابقه خود در سال 2020 برنده شد. کریستینا هاسوود، یکی دیگر از کاربران TikTok در طول مبارزات انتخاباتی خود، برنده مسابقه سال 2020 خود برای مجلس نمایندگان کانزاس شد.

راسل می‌گوید: «اگر بتوانم این موضوع را به‌عنوان ضعیف‌تر انجام دهم… فکر می‌کنم در مورد پلتفرم چیزی می‌گوید، زیرا زمان زیادی را روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ام.



[ad_2]

منبع: watch-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynatropical tiki oynabuy verified stripe accountKartal EscortAnadolu Casino Giriş Mobil Ödeme Bozdurmarekorbetbetboo girişbetboogenco bahisdeneme bonusu veren siteler