3 اشتباه رایج پزشکان در افتتاح یک مطب خصوصی

[ad_1]

  • لیزا مک‌دونالد موسس یکپارچه اتصالات، یک مشاوره مراقبت‌های بهداشتی است.
  • او می گوید که یک چالش بزرگ در راه اندازی یک مطب خصوصی، انتظارات غیر واقعی است.
  • در اینجا توصیه او برای غلبه بر این مسائل، همانطور که به نویسنده رابین مادل گفته شده است.
  • این مقاله بخشی از Talent Insider است، مجموعه‌ای حاوی توصیه‌های تخصصی برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک برای مقابله با طیف وسیعی از چالش‌های استخدام.

این مقاله گفته شده بر اساس گفتگو با لیزا مک‌دونالد، بنیانگذار اتصالات یکپارچه، یک مرکز مشاوره ملی پزشکی است. مستقر در فورت کالینز، کلرادو. برای طول و وضوح ویرایش شده است.

باز کردن یک مطب می تواند برای پزشکان استرس زا باشد – به ویژه از آنجایی که بسیاری از دانشکده های پزشکی تمایل دارند جنبه تجاری پزشکی را نادیده بگیرند.

از زمان تأسیس شرکت مشاوره خود در سال 2009، من با صدها پزشک خصوصی و صاحبان مشاغل مشتاق کار کرده ام. در اینجا سه ​​چالش متداول وجود دارد که می بینم پزشکان هنگام خروج خود به خود با آن مواجه می شوند.

1. انتظارات غیر واقعی

بسیاری از پزشکان پس از باز کردن یک مطب و دریافتند که آن چیزی نیست که انتظارش را داشتند، نزد من می آیند. آن‌ها آمادگی نداشتند و فکر می‌کردند که می‌توانند بدون سرمایه کافی یا کارکنان پشتیبانی، یک مطب را افتتاح کنند، یا از پزشکی شرکتی خسته شده بودند و می‌خواستند فوراً تغییری ایجاد کنند، اما زمان و تلاش مناسب را برای بررسی صحیح منابع صرف نکردند. ، سیستم ها یا نرم افزار مورد نیاز برای اجرای کارآمد و مؤثر یک عمل پزشکی.

یکی از پزشکانی که با او کار می‌کردم فکر می‌کرد که می‌تواند یک مطب را فقط با خودش و همسرش شروع کند که به صورت پاره وقت در این مطب کار می‌کنند. آنها با بودجه اندکی کار می کردند و همسرشان تلاش می کرد بازاریابی، صورتحساب، ویزیت بیماران – همه چیز را مدیریت کند. آنها به درآمد پیش‌بینی‌شده خود نرسیدند، زیرا نتوانستند فهرستی از بیماران را به همان سرعتی که برنامه‌ریزی کرده بودند تهیه کنند. او همچنین نمی‌توانست حقوقی را حفظ کند که خانواده و سبک زندگی‌اش را تامین کند، و بار اداری بر کیفیت زندگی او تأثیر منفی می‌گذاشت، زیرا او نمی‌توانست حمایت اضافی را استخدام کند. او در نهایت زمانی که تصمیم گرفت باید مطب را تعطیل کند، به دنبال کار آمد.

2. ترس از خرج کردن زیاد در ابتدا

پزشکان اغلب خرج کردن پول را به‌عنوان ضربه‌ای به سود خود می‌دانند تا سرمایه‌گذاری ضروری برای رشد آتی کسب‌وکار.

من با پزشکانی کار کرده ام که طرح تجاری مناسبی تهیه نکرده بودند. آنها با بازاریابی و مخارج کارکنان دست و پنجه نرم می کردند، یا به دنبال بهترین قیمت در مقابل بهترین ارزش بودند. با توجه به اینکه بسیاری از پزشکان در بدهی وام دانشجویی شنا می کنند، قابل درک است، اما من دیده ام که این طرز فکر به کسب و کاری آسیب می رساند که قابل تعمیر نیست.

انجام کارهای بازاریابی، استفاده از رسانه‌های اجتماعی، ایجاد برنامه‌نویسی، نوشتن مقاله یا کتاب، و استخدام کارکنان پشتیبانی مناسب، همه چیزهایی هستند که پزشکان ممکن است فوراً آن‌ها را به عنوان درآمدزایی در نظر نگیرند، اما سرمایه‌گذاری روی متخصصان مناسب برای کمک به اجرای روان این جنبه‌ها زودتر به رشد سریعتر پایه بیماران شما کمک می کند.

3. عدم استخدام کمک یا بودجه بندی مناسب برای کارکنان

وقتی پزشکان تازه شروع به افتتاح یک مطب پزشکی جدید می کنند، اغلب اهمیت استخدام نامزدهای باکیفیت را درک نمی کنند – و یافتن این کاندیداها چقدر می تواند دشوار باشد. این برای کارکنان بالینی و غیر بالینی صدق می کند.

به عنوان مثال، بسیاری از پزشکان سعی می کنند یک مطب را با تعداد کمی از کارکنان اداری باز کنند. آنها فکر می کنند که می توانند همه کارها را انجام دهند، اما به زودی یاد می گیرند که تلاش برای انجام هر کاری که در اجرای یک تمرین وجود دارد – علاوه بر درمان بیماران – راهی سریع برای سوختن است. مدیریت کارکنان یکی از بزرگ‌ترین شکایت‌هایی است که من از صاحبان کسب‌وکار می‌شنوم، اما اگر فرآیندهای مؤثری برای استخدام افراد مناسب داشته باشید، در درازمدت بازده بزرگی خواهد داشت.

بسیاری نیز هزینه های استخدام را دست کم می گیرند. برای مثال، صاحبان کلینیک‌ها اغلب برای رشد دادن به عمل جدید خود هیجان‌زده هستند و می‌خواهند یک ارائه‌دهنده حرفه‌ای پیشرفته مانند یک پرستار یا دستیار پزشک را برای کمک به دیدن بیماران بیشتر استخدام کنند – اما نمی‌دانند که این متخصصان چقدر می‌توانند در جاهای دیگر درآمد داشته باشند. (اغلب شش رقمی).

در اینجا چند استراتژی کلیدی برای مقابله با این اشتباهات قبل از شروع تمرین آورده شده است

  1. اهداف خود را مشخص کنید: برخی از پزشکان ممکن است به طور خاص بر کسب درآمد تا حد امکان متمرکز باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به استقلال و انعطاف‌پذیری که می‌تواند با خوداشتغالی به وجود بیاید ارزش قائل باشند. پزشکان باید اولویت بندی کنند که کدام عوامل برایشان مهم است تا بتوانند تمرین خود را حول آن اولویت ها بسازند و شکل دهند. پردرآمدترین فرصت تمرین ممکن است فرصتی نباشد که در هفته کاری سه روزه در شهر شما یا در ساحل یا پیست اسکی مورد علاقه شما قرار دارد.
  2. تحقیق خود را انجام دهید: اطلاعات زیادی در رابطه با چالش های داشتن و راه اندازی یک مطب پزشکی در محیط امروزی به صورت آنلاین وجود دارد. انجمن‌های حرفه‌ای پزشکان، جلسات پزشکان محلی، و گروه‌های شبکه مراقبت‌های بهداشتی آنلاین در لینکدین و فیس‌بوک نیز مکان‌های خوبی برای یافتن صاحبان مطب یا فروشندگانی هستند که می‌خواهند دانش و تخصص خود را به اشتراک بگذارند. هنگام تنظیم بودجه، به تمام هزینه های مربوط به شروع یک تجارت فکر کنید – مواردی مانند فضای اداری، کارکنان، فناوری اطلاعات، بازاریابی و ابزارهای اداری و غیره.
  3. استخدام بر اساس شخصیت و وفاداری: شما می توانید مهارت های جدیدی را آموزش دهید، اما نمی توانید شخصیت، هوش هیجانی یا هدف را آموزش دهید. شما همچنین می خواهید برای مدت تصدی استخدام کنید، زیرا گردش مالی قابل توجه می تواند برای یک مطب خصوصی مضر باشد. برای به دست آوردن بینش در مورد نحوه فکر کردن، حل مشکل و تعامل داوطلبان با بیماران و همسالان، از سوالات مصاحبه رفتاری و پایان باز مانند: “چگونه با کار در یک مطب جدید سازگار می شوید؟” “به نظر شما سه جنبه مهم یک مواجهه موفق با بیمار چیست؟” فکر می‌کنید چالش‌های اصلی در مراقبت‌های بهداشتی در حال حاضر چیست و چگونه بر آن‌ها غلبه می‌کنید؟ و “پنج سال دیگر خودت را کجا می بینی؟” یکی از مشتریانی که با او کار می‌کنم دوست دارد از کاندیداهای پشتیبانی اداری بپرسد: “در 15 دقیقه آخر روز که تمام کارتان تمام شد، چه کاری انجام می‌دهید؟” برخی از کاندیداها با پاسخ‌هایی مانند «فقط پاتوق کن» پاسخ می‌دهند، در حالی که برخی دیگر با مثال‌هایی که ابتکار عمل را نشان می‌دهند، پاسخ می‌دهند، «اطراف محل کارم را تمیز کن» یا «از همکارانم بپرس که آیا به کمک نیاز دارند».

[ad_2]

منبع: watch-news.ir