FTC هر گونه بزوس را می خواهد، پیام های ناپدید شدن مدیران آمازون در مورد Prime

[ad_1]

  • FTC از آمازون می‌خواهد تا هرگونه پیام ناپدید شده‌ای را که مدیران برای بحث در مورد Prime استفاده می‌کردند، بررسی کند.
  • آژانس فدرال آمازون را در مورد تاکتیک های گمراه کننده بالقوه مورد استفاده برای واداشتن مردم به اشتراک بررسی کرده است.
  • Insider در ماه مارس گزارش داد که مدیران آمازون نگران هستند که مشتریان احساس می کنند فریب خورده اند تا ثبت نام کنند اما کاری انجام نداده اند.

کمیسیون تجارت فدرال از آمازون می‌خواهد مدیرانی را پیدا کند که از برنامه‌های پیام‌رسانی در حال ناپدید شدن برای صحبت در مورد مواردی مانند فرآیندهای ثبت نام و لغو برنامه Prime استفاده می‌کنند.

همانطور که برای اولین بار توسط یوجین کیم از Insider گزارش شد، آژانس به دنبال یافتن این موضوع است که آیا آمازون از تاکتیک های گمراه کننده استفاده می کند تا مشتریان را ثبت نام کنند – و همچنان مشترک باشند – چرخه اصلی خدمات عضویت خود، از جمله Prime، Audible، Amazon Music، و برنامه های دیگر.

FTC از آمازون می‌خواهد تا گزارشی از پیام‌های ناپدید شده یا «فوق‌پایان» مدیران اجرایی ایجاد کند. همچنین از این شرکت می‌خواهد که تعداد خریدارانی را که «ثبت‌نام‌کنندگان غیر توافقی» شده‌اند و «لغوها را تغییر داده‌اند» در سرویس‌های مختلف شناسایی کند.

این آژانس در تلاش است تشخیص دهد که آیا آمازون به طور خاص از الگوهای به اصطلاح تاریک، صحبت از فناوری برای طراحی های فریبنده استفاده می کند یا خیر.

یوجین کیم از اینسایدر در ماه مارس گزارش داد که مدیران و کارمندان آمازون مدت‌ها نگران این بودند که مشتریان برای ثبت نام در Prime که ممکن است 139 دلار در سال یا 14.99 دلار در ماه هزینه داشته باشد، فریب خورده بودند. با این حال، آنها ترجیح دادند از زبان واضح تری در مورد ثبت نام استفاده نکنند زیرا نمی خواستند تجارت اشتراک شرکت کند شود.

آمازون دستور FTC را در یک پرونده اخیر فاش کرد که در آن از آژانس درخواست کرد تا احضاریه های ارسال شده به کارمندان را به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد Prime و سایر جنبه های تجارت شرکت محدود کند. طبق این پرونده، FTC برای اولین بار در مارس 2021 کاوشگر Prime خود را راه اندازی کرد.

آمازون مدعی است که FTC خواسته‌های غیرمنطقی را مطرح می‌کند و اقدامات آن باعث آزار و اذیت مدیران عالی رتبه آمازون مانند جف بزوس، بنیانگذار و اندی جاسی می‌شود، که هر دو به عنوان بخشی از تحقیقات احضار شدند.

آمازون از طرفداران رهبر FTC، لینا خان، نیست. او یکی از منتقدان بلند مدت فناوری، به ویژه آمازون است – او تا حدودی به دلیل مقاله ای با عنوان “پارادوکس ضد انحصار آمازون” در سال 2017 که جزئیات چگونگی فرار این شرکت از بررسی دقیق را نشان می داد، به شهرت رسید.

آمازون می گوید که این نشان دهنده تضاد منافع است و در ژوئن 2021 درخواستی 25 صفحه ای به FTC نوشت و خواستار حذف خان از هرگونه تصمیم اجرایی مربوط به شرکت شد.

آمازون در این پرونده گفت: “با توجه به سابقه طولانی او در اظهارات دقیق درباره آمازون، و اعلامیه های مکرر او مبنی بر اینکه آمازون قوانین ضد انحصار را نقض کرده است، یک ناظر منطقی به این نتیجه می رسد که او دیگر نمی تواند دفاع های ضد انحصار شرکت را با ذهن باز در نظر بگیرد.” ، که شرکت در آن زمان با اینسایدر به اشتراک گذاشت.

[ad_2]

منبع: watch-news.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrabomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotPapaz BüyüsüDomuz Yağı Büyüsütropical tiki oyna