تحقیق کلمات کلیدی در کمترین زمان

تحقیق کلمات کلیدی: مراحل انجام Keyword research حرفه ای

برنامه های پولی از 15 دلار در ماه شروع می شود و با صورتحساب سالانه 2 ماه رایگان دریافت می کند. اما علاوه بر آن، “حداکثر امتیاز صبح” هر کلمه کلیدی را نیز به شما نشان می دهد که من واقعاً آن را دوست دارم. اگر بخواهید در جایگاه یک قرار بگیرید، این به شما می گوید که “ارزش” آن کلمه کلیدی به دلار آمریکا چقدر است. برنامه های پولی از 29 دلار در ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه 35٪ تخفیف دریافت می کنند. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.

سایت keywordtool.io این ابزار تحقیق کیورد تول را به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه رایگان کیورد تول بیش از ۵۰۰ کلیدواژه را هر بار به شما پیشنهاد می‌دهد. این ابزار در کنار کلمات پیشنهادی، آمار جستجو را هم به شما نشان می‌دهد. کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی اولین گام اساسی در سئو و بهینه‌سازی سایت است. اگر می‌‌خواهید با بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی آشنا شوید درست آمده‌اید.

با این حال، طرح رایگان شما را به دو جستجوی کلمه کلیدی در روز محدود می کند و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را ارائه نمی دهد. وب سایت های جدید یا کوچکتر باید کلمات کلیدی با حجم جستجوی متوسط ​​و دشواری کلمات کلیدی کم را هدف قرار دهند. حالا شما دیگر نه‌تنها می‌دانید چگونه کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان را پیدا کنید، بلکه نحوهٔ شناسایی گپ‌ها، اولویت‌بندی کلمات و انتخاب بهترین‌ها را هم یاد گرفتید. برای مثال، آیا «تحقیق کلمه کلیدی» برای سایت ما و سایتی که همین ابزار را ارائه می‌کند، یک آورده و نفع دارد؟ پس هم می‌تواند در بالای فانل قرار بگیرد و هم در پایین آن! شما بر اساس پارامترهایی که تا حالا بررسی کردیم، اضافی‌های لیست را خط زده‌اید. حالا می‌توانید به سراغ سایر ستون‌های شیت تحقیق کلمات کلیدی یعنی نیت، نوع محتوا و اولویت بروید.

احتمال اینکه یک راهنمای کامل رتبه بگیرد، بیشتر از مقالهٔ کوتاه است؛ ولی شاید مخاطب شما فقط به‌دنبال راهی برای درست‌کردن لاته در خانه باشد. یک راهکار خوب برای حل این مشکل این است که ابتدا آنچه را توضیح دهید که مخاطب می‌خواهد و در ادامه، اطلاعات اضافی را بیاورید. طبق تصویری که مشاهده می‌کنید، در بهترین حالت فقط می‌توانید قهوه اسپرسو و قهوه اسپرسو چیست را با یک صفحه هدف بگیرید. برای شروع کار، سرمایه‌گذاری روی کلمات کلیدی با سختی کمتر منطقی است؛ ولی این مسئله نباید به یک عادت همیشگی تبدیل شود. شما خیلی زود و پس از افزایش اعتبار خود، باید به سراغ کلمات کلیدی دشوار و گرفتن بک‌لینک بروید.

Serpstat شامل ابزارهایی برای ایجاد لینک، مدیریت کمپین PPC، بهینه‌سازی جستجوی محلی و تحقیق کلمات کلیدی است. نکته جالب در مورد Serpstat این است که می‌توانید تمام دامنه‌هایی که با کلمه کلیدی موردنظر شما در حال انجام تبلیغ گوگل هستند را مشاهده کنید. این ابزار برای نظارت بر کلمات کلیدی پرطرفدار، از جمله جستجو بر اساس منطقه، ردیابی رتبه و تجزیه‌وتحلیل محتوا نیز بسیار کاربردی است. این ابزار می تواند کلمات کلیدی مرتبط با صنعت شما را شناسایی کرده و پیشنهاداتی برای بهبود سئو ارائه دهد. WordStream به ویژه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که به دنبال استراتژی های مقرون به صرفه هستند، مناسب است.

ممکن است تبلیغات در پایین صفحه ظاهر شوند؛ ولی اگر در بالا باشند، افراد اول آن‌ها را مشاهده خواهند کرد. این مسئله در دستگاه‌های موبایل بدتر است؛ به‌خصوص اگر آن‌ها از افزونه‌های گوگل ادز هم استفاده کرده باشند. این ابزار با سایر ابزارهای فهرست شده در اینجا کمی متفاوت است؛ زیرا یک پلتفرم مستقل نیست، بلکه یک افزونه کروم است. Keyword Surfer روشی بصری برای جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌های جستجو و همچنین جداسازی کلمات کلیدی به دسته‌های مختلف، در اختیار شما قرار می دهد. این افزونه نظارت بر هدف جستجو، کشف کلاسترهای موضوعی و ارزیابی حجم جستجو را در یک نگاه آسان می‌کند.

اولین قدم برای تدوین استراتژی سئو، تحقیق کلمات کلیدی و شناسایی مهمترین عباراتی است که کاربران در گوگل جستجو می‌کنند. برای انجام این کار ابزارهای متعددی در دسترس داریم و انتخاب بهترین گزینه برای یک تازه کار ساده نیست. در این مقاله معیارهای انتخاب و مقایسه ابزارها را با هم بررسی کرده و 6 ابزار ایرانی و خارجی را معرفی می‌کنیم. بنابراین تعجبی ندارد که شامل یکی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی باشد. Moz Keyword Explorer با ارائه نسخه پولی و رایگان، پیشنهادات کلیدی، قوی و معیارهای پیش‌بینی‌کننده‌ دارد. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد SERP‌ها، ابزارهایی برای شناسایی کلمات کلیدی دم‌بلند، سوالات جستجو و پیشنهادهایی برای کمک به رتبه‌بندی بین‌المللی به شما می‌دهد.

وب‌سایت Keyword Tools یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی رایگان است که به کاربران کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنند. این ابزار با نمایش حجم جستجو، سطح رقابت و هزینه هر کلیک (CPC) اطلاعات مفیدی برای بهبود استراتژی‌های سئو فراهم می‌کند. همچنین، پیشنهادات از جستجوهای تکمیل خودکار گوگل و کلمات مرتبط را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند کلمات کلیدی مناسب‌تری پیدا کنند. مفیدترین بخش KeywordTool.io حجم بسیار زیادی از پیشنهادات کلیدواژه است که ارائه می‌کند. این کلمات با تمام داده‌های مرتبطی که یک متخصص سئو می‌خواهد ارائه می‌شود، شامل رقابت (هم متوسط و هم بر اساس کلمه کلیدی خاص)، حجم جستجو و اطلاعات ترند. KeywordTool.io به شما اجازه می‌دهد تا نتایج را بر اساس نیاز خود فیلتر کنید.

اگر یک بازاریاب چند کانالی هستید یا در فضای تجارت الکترونیک کار می‌کنید، سلطه‌گر ابزار کلید واژه ابزاری برای شماست. رایان رابینسون یک وبلاگ نویس حرفه ای است و به عنوان سرپرست محتوا در ارائه دهنده CRM Close، رایان با نکات دردناک بازاریابی محتوا آشنا است. استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... سعی می‌کنیم تمپلیتی در آینده به مقاله اضافه کنیم تا بر اساس اون پیش برین.

گزینهٔ دوم برای زمانی است که لیستی کامل داریم و فقط می‌خواهیم حجم جست‌وجو و سایر پارامترهای آن لیست را بررسی کنیم. چرا این بخش صفحهٔ نتایج بسیار مفید است؟ چون بدون اینکه از ابزارها استفاده کنید، به تمام کلمات فرعی و مرتبط با عبارت اصلی دست پیدا می‌کنید. هرچیزی که شما در موتورهای جست‌وجو سرچ می‌کنید، حاوی کلمات کلیدی یا کیورد است. فرض کنید می‌خواهید یک وب‌سایت طراحی کنید، ولی روش طراحی آن را بلد نیستید. با جستجوی هر عبارت در گوگل، با پیشنهاداتی مواجه می‌شویم که برگرفته از جستجوی سایر کاربران و مرتبط با مفهومی هستند که ما انتخاب کردیم.

این ابزار از داده های دقیق و به روز برای تحلیل رقابت و پیش بینی حجم جستجو استفاده می کند و به شما کمک می کند تا بهترین استراتژی کلمات کلیدی را انتخاب کنید. Hit-tail از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است که نشان می‌دهد کاربران برای بازدید از سایت شما از چه کلماتی استفاده کرده‌اند. این ابزار با بررسی کامل محتوای سایت شما بهترین کلمات کلیدی را ارائه می‌کند. این ابزار سئو برای کسانی مناسب است که محصول یا خدماتی را می‌فروشند و قصد دارند همیشه ترافیک داشته باشند. ابزار ارائه کلمات کلیدی اصلی وبسایت با هوش مصنوعی، ابزاری است که به کمک الگوریتم‌های پیشرفته و یادگیری ماشین، کلمات و عبارات کلیدی اصلی مرتبط با محتوای یک وبسایت را شناسایی کرده و ارائه میدهد. نیت جستجو به معنای هدف یا انگیزه‌ای است که کاربر از انجام یک جستجوی خاص دارد؛ به عنوان مثال، آیا کاربر به دنبال اطلاعات عمومی است، قصد خرید دارد یا فقط می‌خواهد یک سوال خاص را پاسخ دهد.

شاید با استفاده از «چگونه وب‌سایت فروشگاهی را با وردپرس طراحی کنم؟»، دقیقاً نیاز خود را بیان کنید. اگر می‌دانید منظور از کیورد ریسرچ چیست و چرا به آن نیاز داریم، از بخش‌های ابتدایی بگذرید و با کمک فهرست زیر وارد گود شوید. تولید محتوای باکیفیت برای این کلمات، می‌تواند اعتماد مخاطب را جلب کرده و او را به خرید نزدیک‌تر کند. آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم.

به عبارتی برای جستجوی هر کلمه‌ی کلمه کلیدی، دو برابر حالت عادی پیشنهاد دریافت می‌کنید و می‌توانید با استفاده از آن تقویم محتوایی خوبی تهیه کنید. علاوه بر این Google Trends با استفاده از نمودارها نمایش می‌دهد که کاربران هدف شما چه کلماتی را بیشتر سرچ می‌کنند. در نتیجه با نمایش افزایش ترافیک جستجوی یک کلمه‌ی کلیدی، به شما کمک می‌کند که محتوای خود را به آن سمت ببرید. با این می‌توانید میزان جستجوی کلمه را در بازه‌های زمانی مختلف بدست آورید. این ابزار، جغرافیای بازدید کنندگان و کلماتی که با آن‌ها کاربران به سایت شما مراجعه کرده‌اند را نمایش می‌دهد. به این صورت که شما با مشاهده‌ی ترافیک سایت خود برای تجزیه و تحلیل، نکاتی برا بهینه کردن عملکرد سایت و تولید محتوا دریافت خواهید کرد.

به این ترتیب، می‌توانید کلمات کلیدی دست‌نخورده‌ای را پیدا کنید که رقیب شما درباره آن‌ها نمی‌داند و محتوای خود را برای هر یک به طور خاص بهینه کنید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد کلمات کلیدی پیشنهاد داده شده را ذخیره کنید یا آن‌ها را در قالب یک فایل CSV دانلود کنید. همچنین فهرستی بر اساس حروف الفبا از کلیدواژه‌های برتر اینترنتی ارائه می‌کند. مطمئناً منظور ما از جستجوی کلمات کلیدی سئو پیدا کردن اصطلاحاتی است که بیشترین ترافیک را نصیب وب سایت شما می‌کند. در این بین معیارهایی چون حجم جستجو می‌تواند ارزش یک کلمه کلیدی را نشان دهد. اما ممکن است برای کسب و کار شما به طور خاص، بالاترین حجم جستجو، به معنای بالاترین درخواست کاربران از یک کلمه کلیدی نباشد.

در گزارش، هزاران پیشنهاد کلمات کلیدی را در کنار حجم جستجوی ماهانه آنها خواهید دید. و می توانید روی هر کلمه کلیدی کلیک کنید تا آن را با جزئیات بیشتری تجزیه و تحلیل کنید. Morningscore یکی از معدود ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است که من امتحان کرده ام که برای کلمات کلیدی مانند این ارزش پولی قائل است. همانطور که می توانید تصور کنید، برای کمک به شما در اولویت بندی با ارزش ترین فرصت های کلیدواژه بسیار مفید است. در زیر، بهترین ابزارهایی را که می‌توانید برای کشف کلمات کلیدی شاداب، پرحجم و کم رقابتی که رقبای شما درباره آن‌ها نمی‌دانند، استفاده کنید، مقایسه می‌کنیم.

بهتر است ابتدا روی کلماتی تمرکز کنید که حجم جستجوی مناسبی دارند و رقابت کمتری دارند، سپس به سراغ کلمات پررقابت‌تر بروید. با استفاده از هوش مصنوعی، می توانید رفتار کاربران خود را در طول زمان تحلیل کنید. این تحلیل ها شامل بررسی کلمات کلیدی مورد استفاده کاربران، زمان حضور در صفحات خاص و میزان تعامل آن ها با محتوای شماست. این اطلاعات به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی مناسب تری برای مخاطبان خود انتخاب کنید. برای بررسی روندها و نقاط کور، درک هدف کاربر و یافتن کلمات کلیدی بهینه برای ساخت محتوای خود، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید.

همچنین می توانید Google Ads را که از آن کلمه کلیدی در تبلیغات PPC (تبلیغات پرداخت به ازای کلیک) استفاده می کند ، بررسی کنید. این یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی قدرتمند برای ایجاد ایده های کلمه کلیدی و دیدن آنچه مشتریان بالقوه شما واقعاً می خواهند بدانند است. این گزارش با دریافت سایت یک رقیب، لیستی از کلمات کلیدی که در آن جایگاه دارد را به همراه رتبه و میزان جستجو ارائه می‌کند. این بخش از نظر کارایی شباهت‌هایی با ابزار آنالیز سایت در سئو سیگنال دارد. ابزار KWFinder یکی از ابزارهای سایت Magnools است که هدف اصلی آن کمک به تحقیق کلمات کلیدی و شناسایی ایده‌های جدید است.

پس از این 7 روز، در صورتی که باز هم می‌خواهید از آن استفاده کنید باید هزینه‌ی‌ای را پرداخت کنید. KWFinder علاوه بر تحقیق کلمات کلیدی، بسیاری از معیارهای کلیدی را جهت تجزیه و تحلیل، از نظر حجم جستجو و داده‌های تاریخی استفاده می‌کند. اما برای اطمینان، کسانی را که به آن‌ها علاقه دارم می‌گیرم، سپس آنها را به ابزار تحقیق کلمه کلیدی دیگری مانند رتبه‌بندی SE تغذیه می‌کنم تا حجم جستجوی ماهانه و دشواری رقابت آنها را بررسی کنم. برخلاف بسیاری دیگر از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، QuestionDB برای داده های خود فقط به یک منبع متکی نیست. ایده های کلیدواژه را از چندین منبع در زمان واقعی، از جمله موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی، به دست می آورد.

روش کار وب‌سایت Answer the Public به این ترتیب است که با کلمه کلیدی شما سؤال می‌سازد و سپس با استفاده از ابزار Google Suggest فهرستی از سؤالاتی که احتمالاً مخاطب شما به دنبال پاسخ آن‌هاست را تولید می‌کند. Semrush یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است که امکانات گسترده‌ای برای سئو و بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد. با این ابزار می‌توانید به‌راحتی کلمات کلیدی جدید کشف کنید، استراتژی رقبا را بررسی کنید و عملکرد محتوای خود را در موتورهای جستجو بسنجید. تحقیق کلمات کلیدی با استفاده از ابزارها بخش مهمی از سئو سایت محسوب می‌شود ولی پیش از هرچیز با هدف شناخت پتانسیل‌های کسب و کار و درک رفتار کاربر در یک حوزه مشخص انجام می‌شود. خروجی نهایی به ما کمک می‌کند تا درک بهتری از نیاز بازار و جایگاه محصولی که قصد داریم ارائه کنیم به دست آوریم.

به جای تمرکز بر کلمات کلی و پررقابت مثل «خرید کفش»، می‌توانید از عباراتی مثل «خرید کفش اسپرت مردانه ارزان» استفاده کنید. این نوع کلمات به دلیل دقیق‌تر بودن، احتمال جذب مشتریان هدفمند را افزایش می‌دهند. قبل از شروع به تحقیق، باید مخاطب هدف و اهداف سایت خود را به درستی بشناسید. این ساختار به ما کمک می‌کند تا علاوه بر طراحی وایرفریم و تجربه کاربری صفحات، امکانات مورد نیاز برای طراحی یا بازنویسی سایت را شناسایی کنیم. ارائه این نقشه انفجاری به یک شرکت یا فریلنسر طراحی سایت می‌تواند به عنوان یک پروپوزال اولیه تلقی شده و برآوردی از زمان و هزینه انجام پروژه فراهم کند. پس از آنالیز رقبا و تحقیق کلمات‌کلیدی؛ با بیش‌از 2000 عبارت کلیدی روبرو خواهیم بود ولی همه آنها نمی‌توانند بخشی از اهداف کسب و کار باشند.

دارای چندین ابزار از جمله تحقیق کلمات کلیدی و خوشه بندی کلمات کلیدی است. برای استفاده از ابزار Competitive Research برای یافتن ایده های کلیدواژه، URL/دامنه یکی از بزرگترین رقبای خود را وارد کنید. سپس به پایین بروید تا جایی که کلمات کلیدی ارگانیک را می گوید و گزارش را باز کنید. در اینجا، فهرستی طولانی از تمام کلمات کلیدی که آنها برای آنها رتبه بندی می کنند، پیدا خواهید کرد و می توانید جستجو کنید تا ببینید آیا کلمات کلیدی برای رقابت با آنها وجود دارد یا خیر. برای کشف هر کلمه کلیدی که ارزش هدف گذاری دارد ، Ubersuggest  اهداف شما را پوشش می‌دهد.این ابزار متعلق به یک متخصص سئو به نام neil patel  است. شروع آن به سادگی این است که کلمه کلیدی خود را در ابزار وارد کرده و روی “جستجو” کلیک کنید.

داده‌های پیشنهاد خودکار را تقریباً از هر موتور جستجو در وب می‌گیرد و همه آنها را در یک مکان جمع‌آوری می‌کند. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر کاربران اینترنت فقط به نتایج جستجو در صفحه اول علاقه‌مند هستند و نیمی از کلیک‌ها به سه نتیجه اول می‌رسد. بنابراین، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن‌ها توجه کنید کلمات کلیدی هستند. کیورد ریسرچ می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی محتوای خود را بسازید. در ادامه مثال، من متوجه شدم مثلا سایت x و c و v روی کلمه تحقیق کلمات کلیدی و روی کلمه ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، با یک صفحه از سایت شان سئو شده اند! شاید بتوان افزایش ترافیک را به‌عنوان مهم‌ترین دلیل اهمیت تحقیق کلمات کلیدی معرفی کرد.

با استفاده از هوش مصنوعی، می توانید کلمات کلیدی طولانی و کم رقابت را شناسایی کنید که به طور خاص به نیازهای کاربران مرتبط هستند. این نوع کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا ترافیک هدفمندتر و بهتری به سایت خود جذب کنید. Ahrefs یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند برای تحقیق کلمات کلیدی است که با استفاده از هوش مصنوعی، به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی با پتانسیل بالا و کم رقابت را پیدا کنید. Ahrefs توانایی تحلیل دقیق بک لینک ها و ارائه پیشنهادات کلمات کلیدی جدید را دارد. آنها عبارات خاصی هستند که خریداران وقتی بیشتر در چرخه خرید هستند و ایده واضح تری از آنچه می خواهند دارند بیشتر استفاده می کنند و ترافیک واجد شرایط بیشتری را به ارمغان می آورند. هنگامی که رقابت زیادی در بازار وجود دارد، کلمات کلیدی دم بلند ارزش ویژه ای پیدا می کنند.

در این بخش، مرحله به مرحله استخراج و انتخاب کلمات کلیدی را به شما آموزش می‌دهیم. پلتفرم KWFinder یافتن کلمات کلیدی با دشواری سئو پایین ، به همراه تعداد زیادی از ویژگی های مفید دیگر را آسان می کند. بهترین کاربرد گوگل ترندز را می‌توان در تهیه گزارشات تحلیلی، تحقیق بازار و بررسی واکنش عمومی به یک موضوع یا خبر دانست. همچون Keyword Tool بخشی برای دریافت عبارات کلیدی یک صفحه یا دامنه پیش‌بینی شده است ولی متاسفانه در زبان فارسی بسیار ضعیف بوده و عموما خروجی قابل استنادی ارائه نمی‌کند. آمار جستجوی کلمات از مرجع اصلی که همان گوگل است دریافت می‌شود در نتیجه می‌توان به داده‌های اعلام شده توسط این ابزار استناد کرد.

با استفاده از این ابزار کاربردی، کاربران می‌توانند استراتژی‌های جستجوی خود را بهینه کرده و ایده‌های بهتری برای محتوا دریافت کنند. Jaaxy که ادعا می‌کند «پیشرفته‌ترین ابزار کلمه کلیدی جهان» است، ابزاری آسان برای استفاده است که ایده‌های زیادی برای کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می‌دهد. جکسی به‌صورت رایگان قابل استفاده است و برای ‌affiliate marketersها توسعه‌ یافته است. این ابزار فهرست عظیمی از کلمات و عبارت‌ها مرتبط و داده‌های مفیدی در مورد حجم جستجو، ترافیک و عملکرد رقبا ارائه می‌دهد. همچنین شامل اطلاعاتی در مورد نحوه رتبه‌بندی سایت شما بر اساس کلمات کلیدی ردیابی شده، است. اطلاعاتی که این ابزار ارائه می‌دهد شامل حجم جستجوی ماهانه، میزان رقابت و پیشنهاد قیمت برای هر کلیک (CPC) است.

در این شرایط حتی اگر به زور بک لینک و… هم به صفحه اول برسد چون نمیتواند نیاز کاربر را جوابگو باشد، کاربران سریعا بعد از ورود به صفحه از آن خارج شده و با افزایش نرخ پرش باعث میشوند رتبه آن پایین بیاید. یا زمانی که مخاطب کلمه خرید گوشی را جستجو میکند، نیتش این است که به یک صفحه پر از تلفن های همراه برسد که قیمت و مشخصات شان تعیین شده تا بتواند یکی را انتخاب کند. حالا ما به عنوان مدیر سایت باید این نیت را با ساخت صفحه مناسب جوابگو باشیم. قیمت محصول یکی از مهم‌ترین مواردیه که کاربر دوست داره بدونه و جست‌وجو می‌کنه. از اونجایی که قصد کاربر از جست‌وجوی «خرید محصول» و «قیمت محصول» تقریباً یکیه، اون رو می‌تونین اصلی در نظر بگیرین. بدیهی است که کیوردی که در بالای قیف است، حجم جست‌وجوی بالایی با نرخ تبدیل پایین دارد؛ چراکه افرادی را هدف می‌گیرد که با ما آشنا نیستند.

با ابزار تحقیق کلمات کلیدی، می توانید هر کلمه کلیدی (یا دسته بزرگی از چندین کلمه کلیدی) را با چند کلیک تجزیه و تحلیل کنید تا مواردی مانند حجم جستجو و رقابت آنها را مشاهده کنید. به‌علاوه، با داده‌های روند کلمات کلیدی بررسی کنید که چگونه علاقه به کلمه کلیدی در طول زمان تکامل یافته است. ابزار رایگان Keyword Tool کلمات کلیدی طولانی را با استفاده از قابلیت تکمیل خودکار گوگل تولید می‌کند و بیش از 750 پیشنهاد برای کلمات کلیدی ارائه می‌دهد. این ابزار از 192 دامنه گوگل و 83 زبان پشتیبانی می‌کند و به کاربران کمک می‌کند کلمات کلیدی را برای مخاطبان و مناطق خاص تنظیم کنند. این ابزار برخلافGoogle Keyword Planner، بر روی کلمات کلیدی خاص و مرتبط برای رشد ارگانیک و تولید محتوا تمرکز دارد. نسخه پیشرفته آن، Keyword Tool Pro، پیشنهادات بیشتری ارائه داده و تجزیه ‌و تحلیل‌های قوی‌تری برای متخصصان دارد.

همچنین، این نوع عبارات معمولاً نشان‌دهنده نیت خاص کاربر هستند؛ بنابراین محتوای تولید شده بر اساس آن‌ها احتمال بیشتری دارد که نیازهای واقعی مخاطب را برآورده کند. این ابزارها قادرند با تحلیل داده های کاربران، کلمات کلیدی اصلی وبسایت، کلمات کلیدی لانگ تیل، کلمات LSI مرتبط با موضوع خاصی را در اخیتار کاربر قرار دهند. در دنیای امروز، تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی یکی از اصولی‌ترین مراحل در فرآیند تولید محتوا، بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو و تحلیل بازار است. ما در این مطلب، به معرفی بهترین ابزارهای تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی می‌پردازیم، از نسخه‌های رایگان معمول و ابزارهای پولی گرفته تا برخی ابزارهای کمتر شناخته شده. این سایت با نمایش تعداد جستجوی ارگانیک کلمه‌ی کلیدی شما عملکرد شما را نمایش می‌دهد.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری